Tagi Content

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: content

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z firmą. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów...

Nowoczesne technologie reklamowe 2019 r. – raport Criteo

Nowy raport Criteo zwraca uwagę marketerów z Europy Centralnej i Wschodniej na potencjał drzemiący w kampaniach ukierunkowanych na ponowne angażowanie użytkowników aplikacji. Z raportu wynika też, że największym wyzwaniem w kontekście dostarczania doświadczeń zakupowych...

Polacy chętnie oglądają wideo online – wyniki badania

Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie...

Fake news nie tylko w mediach społecznościowych

Kłamliwe i nierzetelne treści to problem, z którym jako użytkownicy Internetu borykamy się nie od dziś. Winę za zarzucanie nas nieprawdziwymi informacjami do tej pory przypisywano głównie mediom społecznościowym. Okazuje się jednak, że zjawisko...

ESMA przedłuża interwencję produktową na rynku OTC

Spadek liczby klientów detalicznych, wzmożona aktywność brokerów spoza UE - ESMA przedłuża interwencję produktową na rynku OTC. W sierpniu 2018 r. europejski regulator ESMA wprowadził interwencję produktową, która znacząco ograniczyła poziom dźwigni finansowej dla klientów...

W 2019 r. wideo będzie dominowało w reklamie internetowej

Wideo online będzie głównym motorem napędowym rynku reklamy online w 2019 r. Co do kosztów emisji, to zauważalne będzie odejście od standardowego modelu na rzecz rozliczeń CPV, gwarantujących płatność dopiero po pełnym obejrzeniu naszych...

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią...

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych...

Dla większości firm DevOps to wciąż czarna magia

Aż 81 proc. menadżerów IT na świecie uważa, że wytwarzanie oprogramowania metodyką DevOps w sposób znaczący ogranicza czas potrzebny na stworzenie systemu IT lub aplikacji, a wdrożenie DevOps we własnej organizacji jest jednym z...

W 2018 roku Polacy kupili najwięcej nowych aut osobowych w XXI wieku. Jaki będzie...

Z danych Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Pojazdów ACEA wynika, że Unia Europejska piąty rok z rzędu zanotowała wzrost sprzedaży nowych samochodów osobowych. Europejczycy kupili ponad 15,1 mln osobówek, czyli o symboliczne 0,1% więcej niż rok...

Trendy technologiczne 2019: sztuczna inteligencja, robotyzacja i postępująca rewolucja cyfrowa

Rok 2019 przyniesie dynamiczny rozwój technologicznych trendów zauważalnych już od pewnego czasu. Kluczową rolę odegra sztuczna inteligencja, która w coraz większym stopniu wkracza w codzienną działalność firm i konsumentów. Na rynek pracy wpłynie robotyzacja...

Tegoroczna świąteczna gorączka napędzi rekordowe zyski w handlu

Tegoroczne Boże Narodzenie zapowiada się rekordowo - przeciętna polska rodzina wyda przed Świętami średnio o 6% więcej niż przed rokiem. Z perspektywy producentów i sprzedawców to niepowtarzalna okazja, aby słupki sprzedażowe poszybowały w górę....

DIMAQ VOICE – bezpłatne spotkania ze specjalistami digital marketingu

DIMAQ Voiceto bezpłane cykliczne spotkania organizowane przez IAB Polska w ramach programu certyfikacji DIMAQ. Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu dzielą się branżowi eksperci –posiadacze certyfikatów DIMAQ. Najbliższa edycja wydarzenia już 12-go grudnia...

PIU: Rynek ubezpieczeń zdrowotnych po III kw. 2018

Już ponad 2,4 mln osób posiada dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne. Liczba ubezpieczonych wzrosła w ciągu roku aż o 20 proc. – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Liczba ta prawdopodobnie będzie dalej rosła, a...

Badanie trendów konsumenckich – 3 czynniki decydujące o rozwoju firm

Firma Salesforce opublikowała drugą edycję badania trendów konsumenckich. Wyłaniają się z niego ważne wnioski dla firm, którym zależy na umacnianiu swojej pozycji rynkowej, tym bardziej, że oczekiwania klientów rosną, co ciągle rodzi nowe wyzwania. Tegoroczna...

Praca zdalna zmienia rynek

Według badania przeprowadzonego na 18 tys. respondentów z międzynarodowych firm, już 70% zatrudnionych pracuje z domu co najmniej jeden dzień w tygodniu. W Polsce swoje obowiązki wykonuje w ten sposób 1/3 kadry, korzystając z...

Oszustwa ubezpieczeniowe i Moralność Finansowa Polaków

Ubezpieczyciele nie mają łatwo, rośnie bowiem odsetek Polaków, którzy zaakceptowaliby oszukańcze zachowania wobec firm ubezpieczeniowych. Jak wynika z badania Moralność Finansowa Polaków, już co piąta osoba usprawiedliwiłaby sytuację, w której ktoś zawyża wartość poniesionych...

Polskę ominął boom na pożyczki społecznościowe. W Chinach standardy pożyczania P2P nie nadążyły za...

Do 2025 roku globalny rynek peer-to-peer lending ma osiągnąć wartość 1000 mld dolarów. W Chinach liczba osób, które korzystały z platform social lendingowych przekroczyła 3,5 mln. Popularność tej metody przyczyniła się jednak do upadku...

Gra o kosmiczne pieniądze

Sektor globalnej gospodarki związany z rozwojem przemysłu i usług kosmicznych w 2016 r. osiągnął wartość 345 miliardów USD. Szansę na podbój tego rynku ma polskie rozwiązanie. Głównym celem misji PW-Sat2 - satelity zbudowanego przez...

5 zachowań pracowników, które ułatwiają cyberprzestępcom życie

51% organizacji obawia się, że błąd pracowników może spowodować naruszenia ich bezpieczeństwa w sieci. Ten niepokój jest uzasadniony. Hakerzy często bazują na socjotechnice i wykorzystują złe nawyki, niewiedzę, nieuwagę i zaniedbania człowieka. Jakie zachowania...

Internet nie pyta o wiek

Zapisy online do lekarza? Zakupy przez internet? Wyszukiwanie przepisów na rodzinny obiad? Dla współczesnych seniorów korzystanie z internetu nie stanowi już technologicznego wyzwania. Szczególnej uwagi wymaga jednak ich bezpieczeństwo w sieci. Aż 40 proc....

Java i JavaScript to najchętniej wykorzystywane języki programowania

Dwa najpopularniejsze języki programowania wśród programistów to Java i JavaScript. Na kolejnych miejscach są odpowiednio C++, C#, Python i PHP, a potem jeszcze ponad 20 innych języków. Firmy stają się programistycznymi poliglotami ze względu...

Cyfryzacja w edukacji a kwestia e-learningu

Powszechność urządzeń mobilnych i dostęp do szybkiego Internetu, umożliwiające naukę z dowolnego miejsca i o każdej porze, stały się jednym z głównych czynników rozwoju edukacji. Potencjał e-learningu wciąż jednak wykorzystujemy zaledwie w ułamku procenta. - Według klasycznej...

W 2019 r. sektor rozrywki i mediów czeka transformacja technologiczna

Rosnąca konsumpcja treści na urządzeniach mobilnych, zwiększony popyt na usługi na życzenie oraz dynamiczny rozwój user-generated content to trendy, które zdominują sektor technologiczny w 2019 roku, przewiduje DataArt, globalna firma konsultingowa w sektorze technologicznym. W...

D.A.S. wprowadza nowy rodzaj benefitu pracowniczego – dostęp do prawnika i usług prawnych

D.A.S., jako pierwsze Towarzystwo Ubezpieczeń wprowadziło na polski rynek nowy rodzaj benefitu pracowniczego finansującego dostęp do prawnika i usług prawnych. Jak wynika z badania, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie D.A.S., rozwiązanie to ma...

Polska miedź napędza elektromobilność

Miedź jest jednym z kluczowych materiałów dla rozwoju elektromobilności. Samochody z napędem elektrycznym zawierają nawet cztery razy więcej tego surowca niż auta z silnikiem spalinowym. Miedź jest także intensywnie wykorzystywana w infrastrukturze niezbędnej do...

16 startupów w akceleracji [m]spark

Do zainicjowanego przez GroupM programu spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii.  Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę GroupM. – Spotkaliśmy się z bardzo...

Klienci oczekują spersonalizowanych ofert, ale boją się o swoje dane – raport Salesforce

Tegoroczne badanie Salesforce poświęcone zaufaniu klientów do przedsiębiorstw dobitnie pokazuje paradoks dzisiejszego świata. Klienci oczekują od firm personalizowanego kontaktu, rozumienia i wyprzedzania ich potrzeb, ale jednocześnie obawiają się, że przetwarzane przez firmy dane osobowe...

Zakaz blokowania geograficznego wpłynie na e-commerce oraz usługi w chmurze

Scalenie rynków państw Unii Europejskiej jest jednym z głównych założeń, od kilku lat konsekwentnie realizowanych w praktyce. Kolejnym etapem tej polityki będzie wprowadzenie pod koniec tego roku, nowej dyrektywy. Sprawi ona, że już od...

41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski

Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski. Analizie poddano ponad 1 000 000 000 (1 miliard) zapytań przychodzących na serwery...

Robotyzacja zmienia rynek pracy – czy jest się czego obawiać?

Nawet 49% czasu pracy w Polsce zajmują zadania, które do 2030 r. mogą zostać zautomatyzowane przy zastosowaniu istniejących już dzisiaj technologii – to odpowiednik aż 7,3 mln miejsc pracy. Strach przed robotyzacją nie jest...

Przyszłościowe kierunki studiów. Czyli kierunki, po których znajdziesz pracę

Wielu maturzystów zadaje sobie pytanie, jakie studia wybrać, czy postawić na kierunek zgodny z zainteresowaniami, czy z zapotrzebowaniem na rynku pracy, a może, śladem nastolatków znanych z zagranicznych seriali, ruszyć w podróż lub porzucić...

CS Development nowym inwestorem Virtool.com – wirtualnego lustra dla e-commerce

Virtooal.com to firma, która wprowadziła do branży e-commerce nowatorski produkt - wirtualne lustro oraz wirtulną przymierzalnię. Rok temu zainwestował w nią Vit Endler, były dyrektor zarządzający Mall.pl. Dziś jako współwłaściciel wraz z Ondřejem Baginem...

Branded Content to przyszłość reklamy i inteligentne dotarcie do klienta

Branded Content to pojęcie co raz częściej pojawiające się w języku reklamy. Oznacza kreatywne podejście do zaspokojenia potrzeb klienta w zakresie promocji samej firmy czy jej produktów. Angażuje użytkownika dużo bardziej niż klasyczna reklama....

Wzrasta liczba wniosków o ubezwłasnowolnienie. Aż 55 proc. dotyczy seniorów

W latach 2013 - 2017 liczba wniosków o ubezwłasnowolnienie, wpływających do polskich sądów okręgowych, wzrosła z 12 999 do 14 691. W samym tylko 2017 roku z ogólnej liczby ubezwłasnowolnień (9515) aż 92 proc....

Polacy potrzebują wsparcia prawnego, ale nie zawsze szukają go u prawników

W ciągu ostatnich dwóch lat 4 na 10 Polaków przynajmniej raz potrzebowało konsultacji z prawnikiem lub porady prawnej. Jednocześnie, aż 3/4 z nas przyznaje, że chętnie skorzystałaby z takiej pomocy przynajmniej raz w roku....

Jak pisać teksty pod SEO?

W czasach, w których żyjemy, zapewne wiele razy słyszeliście słowa wypowiadane przez największych twórców internetowych, brzmiące następująco: „content jest najważniejszy”. To prawda… jednak nie do końca! Oczywiście możemy liczyć na łut szczęścia, który sprawi,...

Content Marketing – treściwie i bez nachalnej sprzedaży

Content marketing, czyli marketing treści nie jest nowym, iście rewolucyjnym trendem, bo istnieje już od dość dawna. Największe brandy od zawsze z niego korzystały, co zapewniało im nie tylko rozpoznawalność, ale i lepsze funkcjonowanie...

Pokolenie wspólnego dobra – dlaczego lepiej używać niż mieć na własność

W czasach wszechobecnej konsumpcji na filozoficzne pytanie „być czy mieć” młode pokolenie Polaków coraz częściej odpowiada „być”. Bo „nie mieć” nie jest już równoznaczne z „nie korzystać”. Czy globalne pożyczanie będzie znakiem przyszłości? Komentarza...

Chmura to kolejny krok w rozwoju bankowości

Zintegrowane cyfrowe środowisko bankowe musi radzić sobie z coraz większą ilością danych - jest to niezaprzeczalnym faktem. Jednak w praktyce rzadko zastanawiamy się nad tym, jak dużo informacji rzeczywiście generuje bankowość. Jak wynika z...

Klient cyfrowo dojrzały i jego wpływ na rynek pracy

Polski rynek e-commerce, który jest już wart 40 mld złotych, wchodzi obecnie w fazę dojrzałości. Równolegle ze zmianą zachowań konsumentów zmienia się filozofia prowadzenia biznesu. Organizacje coraz intensywniej prowadzą działalność w sieci, co wymaga...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version