Tagi Content

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: content

Pokolenie wspólnego dobra – dlaczego lepiej używać niż mieć na własność

W czasach wszechobecnej konsumpcji na filozoficzne pytanie „być czy mieć” młode pokolenie Polaków coraz częściej odpowiada „być”. Bo „nie mieć” nie jest już równoznaczne z „nie korzystać”. Czy globalne pożyczanie będzie znakiem przyszłości? Komentarza...

Chmura to kolejny krok w rozwoju bankowości

Zintegrowane cyfrowe środowisko bankowe musi radzić sobie z coraz większą ilością danych - jest to niezaprzeczalnym faktem. Jednak w praktyce rzadko zastanawiamy się nad tym, jak dużo informacji rzeczywiście generuje bankowość. Jak wynika z...

Klient cyfrowo dojrzały i jego wpływ na rynek pracy

Polski rynek e-commerce, który jest już wart 40 mld złotych, wchodzi obecnie w fazę dojrzałości. Równolegle ze zmianą zachowań konsumentów zmienia się filozofia prowadzenia biznesu. Organizacje coraz intensywniej prowadzą działalność w sieci, co wymaga...

Raport Marsh: rekordowy wzrost liczby ubezpieczeń transakcyjnych

Dzięki inwestorom strategicznym oraz funduszom Private Equity w 2017 r. nastąpił rekordowy wzrost liczby zawieranych ubezpieczeń ryzyk transakcyjnych. Kluczowym powodem korzystania z tego typu rozwiązań jest zmniejszenie ryzyka związanego z transakcjami w charakteryzującym się dużą...

Q-ODO w HR, czyli 4 elementy wsparcia dla administratora danych osobowych

Dane osobowe są uznawane za walutę współczesnego świata, nic więc dziwnego, że coraz więcej podmiotów włącza się w światową walkę o te dobra. Wejście w życie głośnych ostatnio przepisów RODO ma na celu uporządkowanie...

Wymóg przekazywania klientom danych na trwałym nośniku komplikuje bankom pracę. Kilka z nich wybrało...

Banki czekają na opinię UOKiK dotyczącą rozwiązania sektorowego, które miałoby rozwiązać problem tzw. trwałego nośnika. To zagadnienie już od kilku miesięcy spędza sen z powiek bankowcom, którym grożą wielomilionowe kary. W międzyczasie kilka największych banków...

To powinieneś wiedzieć zanim wypełnisz PIT za 2017 r.

Jakie zmiany w wypełnianiu PIT-u zostały wprowadzone w 2017 roku? Jak przekazać 1 proc. podatku na organizacje pożytku publicznego? Już tylko kilka tygodni pozostało do rozliczenia się z urzędem skarbowym. Sprawdź, co powinieneś wiedzieć. Najważniejsze,...

Polskie firmy będą się rozwijać dzięki innowacjom. Potrzebne jednak większe wsparcie ze strony nauki

Innowacje to gwarancja rozwoju przedsiębiorstwa. Połączenie innowacyjnych technologii z ludzką kreatywnością umożliwi firmom rozwój, stworzenie całkiem nowych produktów i usług oraz wyjście z nimi na rynki zagraniczne. Duże firmy czerpią też korzyści ze współpracy ze środowiskiem akademickim. Taka wymiana...

Bezpłatne warsztaty z video marketingu w poznańskim Idea Hub

Według BufferApp, video w 2018 roku jest i nadal będzie najpopularniejszym typem treści w mediach społecznościowych. Jak przygotować profesjonalne video, by skutecznie wypromować swoją firmę na Instagramie i Facebooku? W jaki sposób wykorzystać nagrania...

Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić?

W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg...

Jak rynek SEO/pozycjonowania zmienia się w rynek PR

Ostatnie lata przyniosły znaczne zmiany na rynku pozycjonowania stron w wyszukiwarkach internetowych. Zmieniające się algorytmy Google wymusiły opracowanie zupełnie nowego podejścia do tego tematu. Nie wystarczy już upakowanie jak największej ilości słów i fraz...

Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

Ożywienie gospodarcze w wielu regionach świata sprzyja globalnym sprzedawcom detalicznym. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 biliona dolarów. Rok do roku...

Jakie zmiany czeka SEO w 2018 roku?

Przełom roku to czas podsumowań i prognoz. Pojawiło się już wiele spekulacji na temat tego, co będzie ważne w SEO w 2018 roku. Wiele w zakresie pozycjonowania się nie zmieni, jednak w nowym roku...

Agata Lauko na stanowisku Prezesa Zarządu Netsprint S.A.

Od marca br. stanowisko Prezesa Zarządu Netsprint S.A. obejmie Agata Lauko, ekspert z ponad 12. letnim doświadczeniem w branży digitalowej, była General Manager Zenith, członek Zarządu Publicis Media. Agata Lauko zastąpi na tym stanowisku...

Poznaj 5 korzyści jakie przynosi outsourcing marketingu

Prowadzić działania marketingowe samodzielnie, czy zlecać je zewnętrznie? To pytane zadaje sobie wielu przedsiębiorców, jednak duża część z nich wybiera drugie rozwiązanie z wielu różnych powodów. Dlaczego warto? Jakie są z tego korzyści? Czas...

W Islandii luka płacowa jest przestępstwem. Odpowiednie regulacje czekają też Unię Europejską

Z danych Eurostatu wynika, że różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej wynosi aż 16,7%. I choć na razie brakuje ogólnych regulacji w tym zakresie, niektóre kraje wprowadzają własne rozwiązania. Niemcy...

8 najważniejszych trendów, które zdominują rynek commerce marketingu w 2018 roku

Criteo (NASDAQ: CRTO), prezentuje prognozy dla rynku marketingu handlowego. Krajobraz w branży handlowej zmienia się szybko i dynamicznie. Ogromna ilość danych na temat klientów pochodzących z transakcji online i offline stała się podstawowym zasobem...

Zestawienie istotnych dla przedsiębiorców zmian od 1 stycznia 2018 r.

Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych Od 1 stycznia tzw. druga ustawa o innowacyjności w gospodarce wprowadza zmiany w ustawach podatkowych i m.in.: zwiększa wysokości ulgi od podstawy obliczenia...

Ponad 12 mln Polaków korzysta w internecie z nielegalnych źródeł treści. Rośnie liczba osób...

Co drugi internauta w Polsce korzysta z nielegalnych źródeł treści. Największym zainteresowaniem cieszą się źródła plików wideo oraz audiobooków. Płacąc pirackim serwisom kilka lub kilkanaście złotych miesięcznie, Polacy zasilają je sumą około 900 mln zł rocznie. Choć...

BGŻOptima rusza z nową stroną internetową

Strona www to dla działającej w modelu direct marki BGŻOptima główny kanał komunikacji z klientami. Obok nowatorskiego designu, użytkownicy znajdą w nowym serwisie narzędzia pozwalające wybierać produkty dopasowane do ich potrzeb oraz oczekiwań. Uruchomienie nowej...

Co zmienił 2017, a co przyniesie 2018 na rynku telekomunikacyjnym?

Zniesienie roamingu w UE, wzrost zużycia danych mobilnych i zmiana na pozycji lidera pod względem liczby aktywnych kart SIM. Taki był w skrócie 2017 rok w telekomunikacji. A czego powinniśmy spodziewać się w 2018...

Media potrzebują agencji informacyjnych jako źródła sprawdzonych informacji. Zmieniający się rynek wymusi konieczność szukania...

Fińska Agencja Informacyjna STT poinformowała niedawno, że po 130 latach kończy wydawanie serwisu informacyjnego w języku szwedzkim i redukuje zatrudnienie ze względów ekonomicznych. Podobnie jak cała branża medialna, agencje informacyjne również stoją przed wyzwaniami związanymi z finansowaniem...

Przywrócenie zaufania do treści to jedno z największych wyzwań dla mediów. Weryfikacja informacji i...

Fake newsy, czyli fałszywe i spreparowane informacje, powodują spadek społecznego zaufania do treści i są coraz większym problemem zarówno dla nowych, jak i tradycyjnych mediów. Walka z tym zjawiskiem jest o tyle ważna, że serwisy informacyjne są dziś kluczowym contentem...

Finansowanie cyfrowej rewolucji wciąż dużym wyzwaniem dla sektora MŚP

61 proc. przedstawicieli sektora MŚP potwierdza, że konkurencją dla ich organizacji są zagraniczne przedsiębiorstwa. 80 proc. uważa z kolei, że ich firmy są pod ciągłą presją modernizacji własnych systemów produkcyjnych. Większość z nich jednoznacznie...

Rynek gier wideo w obrotach finansowych wyprzedził Hollywood. W ciągu trzech lat zostanie zdominowany...

Na świecie jest 2,2 mld graczy komputerowych, a cały rynek gier wideo wart jest niemal 109 mld dol. Najszybciej rozwijającym się segmentem jest e-sport, który w ciągu 2–3 lat może przejąć 90 proc. całego...

Serwisy VoD na Facebooku

Na fanpage serwisów VoD królem są treści z promowanych filmów i seriali. Im lepsze filmy, tym większe organiczne zaangażowanie fanów. W Polsce na co dzień najbardziej angażuje Netflix, ale największy potencjał ma mimo wszystko polski content. Rodzinka.pl potrafi bardziej zaangażować...

Przemysław Jurgiel-Żyła wiceprezesem Grupy Datarino

Grupa Datarino, lider w sektorze Big Data w Polsce, ogłosiła, że w związku z dynamicznym rozwojem i planami ekspansji zagranicznej rozszerzono skład zarządu. Wiceprezesem spółki został Przemysław Jurgiel-Żyła, ekspert z wieloletnim doświadczeniem na rynku...

Monika Bronowska nowym Prezesem Zarządu Grupy Netsprint

Od listopada br. Grupą Netsprint pokieruje Monika Bronowska, ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowo-marketingowej. Zastąpi Artura Banacha, który obejmie stanowisko Chief Strategy Officer. W ostatnich latach Grupa Netsprint dynamicznie rosła w oparciu...

Romans rekrutacji z digitalem trwa w najlepsze

Sterowane głosowo chaty, pozyskiwanie kandydatów przy wykorzystaniu marketing automation, ocena dopasowania profili oparta o machine learning, automatyzacja w umawianiu spotkań, czy video interviewing brzmią nieco jak elementy fabuły filmu science-fiction, ale powoli stają się...

Fake newsy mają coraz większy wpływ na rzeczywistość. Sprzyjają im media społecznościowe i bezkrytyczne...

Żyjemy w erze fałszywych informacji i postprawdy – przekonują eksperci. W dużej mierze to efekt dynamicznie rosnącej roli mediów społecznościowych. W Polsce ponad połowa społeczeństwa uważa je za główne źródło informacji. To o tyle istotne, że tylko...

75 proc. klientów e-sklepów nie finalizuje zakupów

Według Fullestop w I kw. 2017 r. globalny wskaźnik klientów, którzy nie sfinalizowali transakcji w e-sklepach, wyniósł ponad 75 proc. Każdego roku firmy tracą z tego powodu 4 biliony dolarów. Powodem porzucania zakupów w...

Multiscreening 2017 – różny content na różnych urządzeniach

W projekcie Multiscreening przyjrzeliśmy się temu, jak zmienia się popularność contentu tv/video na różnych urządzeniach. Kluczowe jest nie tylko, jaki content za pomocą jakiego urządzenia, ale i przez kogo jest oglądany (coraz bardziej rysuje się podział na 3 różne kategorie wiekowe...

Wykorzystywana przez firmy sztuczna inteligencja przyniesie im bilion dolarów

Z badań firmy Salesforce wynika, że sztuczna inteligencja wykorzystana w rozwiązaniach wspomagających sprzedaż, marketing i obsługę klienta, będzie motorem rozwoju światowej gospodarki. Do 2021 r. sztuczna inteligencja przyczyni się do wzrostu przychodów firm o ponad...

XSystem S.A. zmienia strategię rozwoju

XSystem S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od września 2011 r., zmieniła strategiczne kierunki rozwoju i będzie koncentrowała się na bardziej perspektywicznym obszarze biznesowym, jakim jest elektroniczny obieg dokumentów i jej autorskie oprogramowanie -...

Deloitte Digital: Dwie sekundy często decydują o sukcesie wideo online

Konsumpcja wideo w Internecie rośnie. Jak wynika z badania Wideo mobile 2016, aż 41 proc. ankietowanych deklaruje, że ogląda materiały wideo online na smartfonie bądź tablecie. Wśród nich 62 proc. robi to codziennie. Popularność...

Fat Dog Games (SITE S.A.) prezentuje nową strategię spółki

Zarząd SITE S.A. (“Spółka” lub “Fat Dog Games”) informuje, iż w związku z powołaniem nowego Zarządu Spółki - w osobie Pana Dariusza Skrzypkowskiego, pełniącego funkcję Prezesa Zarządu oraz Aleksandra Sierżęgi i Radomira Woźniaka pełniących...

Jak zarabiać w sieci? Zarabianie na blogu

Blog i towarzyszące mu kanały w mediach społecznościowych, najczęściej na Facebooku i Instagramie, to sposób na przedstawienie siebie, zaprezentowanie swoich pasji, wiedzy, opinii czy umiejętności. Dla większości jest to dodatkowe zajęcie, realizowane obok regularnej...

Mobilna kampania video – 5 zasad jak zrobić to dobrze

Konsumenci czterokrotnie chętniej czerpią informacje o produkcie z materiałów video niż opisu tekstowego. 90 proc. osób kupujących w sieci przyznaje, że video wpływa na ich decyzje zakupowe. Jak przewiduje agencja mediowa Zenith, wydatki na...

Reklama video wpływa na decyzje 9 z 10 konsumentów

Bez  reklamy video ani rusz – video z 1/3 udziałów w rynku i 30 proc. wzrostu wydatków Według najnowszych szacunków agencji mediowej Zenith, wydatki na reklamę video w Polsce wzrosną w tym roku o 33...

Reklamodawcy coraz częściej sięgają po blogerów i vlogerów. Ich udział zwiększa sprzedaż nawet trzykrotnie

W Stanach Zjednoczonych influencer marketing, czyli promocję przez liderów opinii, np. blogerów i vlogerów,  w swojej komunikacji wykorzystuje blisko 65 proc. firm. W Polsce, choć mniej popularny, jest coraz częściej wykorzystywany przez marki. Kampanie z udziałem znanych z mediów...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ubezpieczenie samochodu AC i OC – które jest obowiązkowe, a które...

Ubezpieczenie AC jest dobrowolne, dlatego każdy kierowca indywidualnie podejmuje decyzję, czy chce je wykupić. Przed podjęciem decyzji o zakupie lub rezygnacji z Autocasco powinno...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Branża pożyczkowa podsumowała 2023 r.

Sektor instytucji pożyczkowych odnotował w poprzednim roku +5,2 proc. wzrost liczby udzielonych kredytów konsumenckich przy jednoczesnym spadku ich wartości o -6,4 procent. O 11...
Exit mobile version