Tagi Content

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: content

Reklamy mogą być skuteczniejsze o 30–40 proc. To dzięki informacjom na temat zachowań konsumentów

Dzięki dopasowaniu reklam do potrzeb i preferencji zakupowych konsumentów ich efektywność wzrasta o 30–40 proc. Taki przekaz jest przez odbiorcę lepiej postrzegany, przez co rośnie skłonność konsumenta do danego zakupu. Chodzi o to, by informacje o aktywności w przeszłości przełożyć na...

Jak międzynarodowe przejęcia wpływają na polskie firmy?

W funkcjonowanie każdej działalności biznesowej wpisane jest dążenie do rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa. Cel ten można osiągać bazując na zasobach i umiejętnościach własnych, bądź klasycznie rozumianych inwestycjach kapitałowych. Alternatywą są fuzje i przejęcia przedsiębiorstw...

Raport: Finansowanie biznesu w Polsce

Synteza Rekomendacje Wprowadzenie – dlaczego struktura finansowania przedsiębiorców jest ważna dla gospodarki? Finansowanie biznesu z udziałem środków publicznych Finansowanie biznesu przez podmioty komercyjne Finansowanie biznesu ze środków własnych przedsiębiorców ...

Kiedy i jak kupujemy w sieci?

Zakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Według raportu PwC "Total retail 2017”, ponad połowa Polaków kupuje online przynajmniej raz w miesiącu. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnymi ze względu na wygodę...

Do 2021 roku ruch wideo w sieciach mobilnych wzrośnie prawie 9-krotnie. Największym wyzwaniem dla...

Rośnie konsumpcja treści wideo dostępnych w internecie. W latach 2016–2021 ruch wideo w sieciach mobilnych wzrośnie blisko 9-krotnie. Za 4 lata mobilne wideo będzie miało 78-proc. udział w całkowitym ruchu w sieci. Coraz większe są też wymagania użytkowników...

Wybór odpowiedniej domeny przed rozpoczęciem działalności w internecie to nie wszystko. Firmy muszą zadbać...

Zaznaczenie obecności nowej firmy w internecie nie jest prostym zadaniem. By przyciągnąć klientów, start-up nie tylko powinien wybrać odpowiednią domenę i zweryfikować jej wartość pod kątem biznesowym, lecz także powinien zadbać o odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa. Ważne jest również wykreowanie...

Technologie w finansach – wielka miłość i małżeństwo z rozsądku

Technologia, konsumenci oraz biznes tworzą dziś jeden ekosystem. To, czy będzie on prawidłowo funkcjonował, zależy przede wszystkim od sprawnego zarządzania działami wewnętrznymi firm. Badania Deloitte Tech Trends 2017 pokazują, że tylko 11 proc. menedżerów...

Filmy w jakości 4K rewolucjonizują rynek domowej rozrywki. Za zmianami nie nadąża telewizja

Rynek domowej rozrywki w ostatnich latach przeżywa rewolucję związaną z przejściem na wykorzystanie materiałów w wysokiej rozdzielczości 4K. Eksperci twierdzą, że przeszliśmy już do etapu, w którym filmów czy programów nadawanych w tej rozdzielczości jest dużo, ale rewolucja 4K...

Polska firma stworzyła inteligentne lustra. Potrafią rozpoznawać wiek, płeć i emocje osoby się w...

Inteligentne urządzenia opanowały rynek produktów konsumenckich. Niemal każdy przedmiot codziennego użytku ma już swój odpowiednik typu smart. Nie inaczej jest z lustrami, czego przykładem są urządzenia produkowane przez polską firmę Abyss Glass, przeznaczone do zastosowań marketingowych....

Siła influencera w afiliacji

Influencer to określenie odmieniane obecnie przez wszystkie przypadki. Wciąż pojawiają się nowe osoby, uznawane powszechnie za liderów opinii. Stale poszerza się też grono fanów aktywnie śledzących ich poczynania w sieci i nie tylko. Nie...

Mailingi – potencjał do analityki big data

Mail to kluczowe narzędzie łączące CRMy klientów z ekosystem reklamy digitalowej. Analityka danych w oparciu o mail przynosi największe korzyści dla biznesu. Jednocześnie masowe mailingi umierają gwałtowną śmiercią – młodzież z pokolenia Z i Y prawie w ogóle z nich nie korzysta. W dyskusjach...

Użytkownicy mają coraz większy wpływ na kształt nowych mediów. Oczekują wygody i spersonalizowanej treści

Cyfrowa rewolucja spowodowała, że użytkownicy mają coraz większy wpływ na kształt nowych mediów. Te muszą się dostosować do oczekiwań swoich odbiorców, jeśli chcą przetrwać na zmieniającym się rynku medialnym. W ocenie ekspertów media powinny...

Tak wydawcy na świecie walczą z adblockami

Rośnie liczba osób korzystających z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam w Internecie. Z raportu OnAudience.com wynika, że nad Wisłą blokuje się aż 42 proc. emisji, co daje Polsce pozycję lidera w globalnym rankingu. Po piętach...

Budowanie marki osobistej – zasady, porady i inspiracje tylko dla kobiet

Jak budować markę osobistą, gdy jest się kobietą? Jakie narzędzia wykorzystać do promowania swojej eksperckości? Tym razem krakowskie spotkanie „Kobieta w Biznesie” obfitowało w treści i inspirujące wywiady z zakresu personal brandingu. Przedsiębiorcze Krakowianki...

W 2016 roku przychody klubów fitness w Polsce wyniosły 3,68 mld zł, a liczba...

Coraz więcej osób stawia na zdrowy styl życia. Beneficjentami tego trendu są również kluby fitness w Europie. Obecnie należy do nich 56,4 mln osób, czyli o 4,4 proc. więcej niż rok temu. Europejski rynek...

Przed łódzkimi startupami otwierają się nowe możliwości

W mieście, które do tej pory plasowało się poza czołówką miejsc kojarzonych ze środowiskiem startupowym, otwierają się nowe perspektywy dla przedsiębiorców chcących budować nowoczesne usługi i produkty. W styczniu b.r. ruszył Startup Spark, największy...

Strona internetowa i konto użytkownika jako trwały nośnik? Istotny pogląd UOKiK

Czy przekazanie informacji konsumentom na stronie internetowej w ramach indywidualnego konta użytkownika spełnia warunek ich utrwalenia na „trwałym nośniku”? UOKiK wydał niedawno istotny pogląd w tej kwestii.

Izabela Sakowicz szefową marketingu w Engave

W marcu 2017 roku Izabela Sakowicz objęła funkcję marketing managera Engave, gdzie od marca czuwa nad firmową strategią marketingową. Izabela Sakowicz w obszarze sprzedaży i komunikacji marketingowej działa przeszło 9 lat. Jest związana z branżą IT...

Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

„Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing...

E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych

Wolniejsze tempo rozwoju gospodarczego w najważniejszych gospodarkach świata oraz rozbudzone nastroje protekcjonistyczne skierowane przeciw globalizacji znajdują się wśród najważniejszych czynników utrudniających sytuację ekonomiczną sprzedawców detalicznych. Jednak mimo tych przeszkód przychody 250 największych detalistów wyniosły...

Dynamiczna kontynuacja – prognoza rozwoju polskiego e-commerce w 2017 roku

Ostatni rok dla handlu internetowego można zdecydowanie zaliczyć do bardzo udanych. Dynamika przyrostu postępuje zgodnie z prognozami – na koniec roku wartość rynku oscylowała wokół 36 mld PLN. Na koniec 2017 wielkość ta ma...

Raport ZPP: Jak upadają polskie firmy – przypadek Atlantica

Synteza W ubiegłym roku, poprzez uchwalenie nowelizacji prawa upadłościowego i naprawczego, nastąpiła ogromna zmiana prawa w zakresie upadłości i postępowań naprawczych. Wyodrębniona została ustawa prawo upadłościowe, regulująca przede wszystkim kwestie z zakresu upadłości likwidacyjnych, oraz ustawa...

Presja płacowa rośnie. Ponad połowa Polaków oczekuje podwyżki

56% Polaków spodziewa się premii, a aż 51% respondentów oczekiwałoby z nowym rokiem podwyżki wynagrodzenia. Polscy pracodawcy już od kilku lat nie przeżywali takiej presji płacowej - wynika z badania „Monitor Rynku Pracy”, prowadzonego przez...

Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm. Na znaczeniu zyskują wideorelacje na żywo

Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek wzrósł o 50 proc. Udział internetu w łącznych wydatkach reklamowych w Polsce w tym roku sięgnie zaś 30 proc. Choć wciąż jeszcze dominuje reklama graficzna, to coraz...

Wideo marketing – skuteczna metoda content marketingu

Rok 2016 niewątpliwie stał pod znakiem rozwoju wideo. Jednym z najbardziej widocznych trendów był znaczący przyrost dziennikarskich treści filmowych na internetowych portalach informacyjnych. Innym – dynamiczny wzrost znaczenia wideo na żądanie. Czego możemy spodziewać...

Agencje PR zdradzają komu i ile płacą. Pierwszy raport o zarobkach w branży pomoże...

Serwis PRoto.pl opublikował pierwszy w Polsce raport o zarobkach w branży public relations. Jego autorzy dowodzą, że ujawnienie systemu płac przyniesie duże korzyści zarówno pracownikom, jak i agencjom PR-owym oraz ich klientom. Większość badanych agencji zamierza w przyszłym roku utrzymać...

Podsumowanie 2016 roku z punktu widzenia badań i analityki

IRCenter opublikowało podsumowanie 2016 roku i trendy na 2017 rok, czyli listę tematów, na które należy zwrócić uwagę w digital marketingu, badaniach i analityce. Listę stworzono w oparciu o rozmowy z klientami IRCenter, kluczowe wydarzenia rynkowe, własne i niezależne projekty badawcze i analityczne i obserwację entuzjastów działań digitalowych...

Trendy w omnichannel marketingu – Co czeka marketerów w 2017 roku

Co czeka marketerów w 2017 roku? Jaką strategię powinni w tym czasie przyjąć, aby pozostawić swoją konkurencję daleko w tyle? Marek Włodarczyk, Country Manager Optivo, an Episerver Company, odpowiada szczegółowo na te pytania. Poddaje...

Skanska: mieszkania na wynajem atrakcyjną alternatywą – komentarz ekspercki

  Skanska: mieszkania na wynajem to jedna z najatrakcyjniejszych alternatyw, jaką możemy realizować Stabilna gospodarka i dobre wyniki sektora mieszkaniowego w Polsce zaczynają przyciągać do kraju zagranicznych inwestorów. Zainteresowanie budzi rodzimy rynek najmu, jak dotąd w...

Milenialsi stanowią już 25 proc. polskiego społeczeństwa. Handel musi dostosować swoją ofertę do tego...

Co czwarty Polak jest milenialsem. Młode pokolenie ma coraz większą siłę nabywczą. To ludzie żyjący online, maksymalnie wykorzystujący media społecznościowe, aktywni i mający wysokie oczekiwania. Najlepiej tę grupę określają trzy hashtagi: HASHwe, HASHmore, HASHnow –...

Ewa Foley spotykała się z krakowskimi kobietami biznesu

1 grudnia po raz ostatni w tym roku przedsiębiorcze krakowianki spotkały się w czasie wydarzenia „Kobieta w biznesie”. Oprócz ogromnej dawki wiedzy na temat content marketingu oraz tajemnic metody Kazien, biznesswomam miały okazję osobiście...

UnStock – nowe narzędzie dla marketerów

Jesteś marketerem? Szukasz niepowtarzalnego ujęcia filmowego na stronę internetową? Nie chcesz zbankrutować przygotowując bożonarodzeniową akcję onlinową? To narzędzie jest więc dla Ciebie! Dzięki platformie UnStock możesz pożegnać się z kosztownymi i prawnie skomplikowanymi kampaniami...

25 listopada zakupowe szaleństwo – Black Friday

Sklepy stacjonarne nie są zainteresowane tzw. „Czarnym Piątkiem”, bo przygotowują się do grudniowych promocji. Ich nieuwagę, podobnie jak rok temu, wykorzysta Internet, oferując atrakcyjne rabaty, głównie na odzież oraz elektronikę. Dla klientów liczy się...

Szybko rośnie eksport polskiej żywności do Hiszpanii

Żegnając kryzys gospodarczy Hiszpania wita… żywność z Polski! Według danych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w I półroczu 2016 r. wartość eksportu produktów rolno-spożywczych do Hiszpanii wzrosła aż o 27% r/r. To najlepszy wynik...

Rewolucja cyfrowa w branży rekrutacyjnej. Poszukiwanie pracy przenosi się do telefonów, a filmy zastępują...

Branżę rekrutacyjną czeka rewolucja cyfrowa – przekonuje Michał Młynarczyk, prezes Grupy Devonshire. Krótkie nagrane wiadomości przesłane do pracodawcy powoli zastępują tradycyjne rozmowy kwalifikacyjne. Już niedługo proces rekrutacyjny przeniesie się do telefonów komórkowych. Ogłoszenia o pracę,...

Raport ZPP: Nieuczciwe praktyki Ministerstwa Finansów w stosunku do przedsiębiorców

"Nieuczciwe praktyki Ministerstwa Finansów w stosunku do przedsiębiorców" - Raport przygotowany przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców Niniejszy raport omawia jedne z podstawowych uwarunkowań działalności przedsiębiorców w Polsce: kwestie nieuczciwych praktyk Ministerstwa Finansów i podlegającego mu...

OPOKA Ventures inwestuje w Devonshire

OPOKA Ventures, zespół specjalistów odpowiedzialny za realizację projektów private equity, przeprowadził inwestycję nabycia polskich i niemieckich aktywów agencji pracy Devonshire Appointments. Sprzedającym była międzynarodowa spółka RR Donnelley. Dzięki środkom pochodzącym od jednego z funduszy...

Europejskie rządy ostrożne z cyfryzacją, chociaż obywatele chcą szybszych zmian

Rządy europejskie wprowadzały usługi on-line krok po kroku, zatem rezultaty tego procesu są stopniowe i co za tym idzie - sprostanie rosnącym oczekiwaniom obywateli i przedsiębiorstw w całej Europie wymaga przyspieszenia. Przyśpieszenie to może...

UnStock – aplikacja umożliwiająca zarabianie na treściach video dostępna na Androida

Na tę wiadomość od dawna czekali miłośnicy kręcenia filmów telefonami z systemem Android. UnStock, rewolucyjna aplikacja umożliwiająca szybkie zarabianie na treściach video, jest już dostępna. To ukłon w kierunku Europejczyków, którzy najchętniej korzystają właśnie...

Pierwsze urodziny spotkań Kobieta w Biznesie

6 października odbędzie się wyjątkowe, ponieważ już 12 spotkanie z cyklu Kobieta w Biznesie. Oprócz tortu i szampana podczas najbliższego spotkania odbędzie się również zbiórka karmy oraz kocy dla zwierząt ze schroniska KTOZ Schronisko...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny nieruchomości w Polsce dalej w górę – raport Banku Pekao

To jeszcze nie koniec wzrostów cen – taką tezą ekonomiści Banku Pekao S.A. rozpoczynają swój najnowszy raport specjalny dotyczący krajowego rynku nieruchomości. W pierwszej...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Branża wynajmu długoterminowego aut w Polsce rośnie o 8,3% r/r

Co czwarty nowy samochód osobowy nabywany przez firmy w pierwszym kwartale 2024 znajdował się w wynajmie długoterminowym. Rynek motoryzacyjny w Polsce kontynuuje odbudowę po okresie...
Exit mobile version