Jakie strony lubi Google? Poradnik skutecznego pozycjonowania

Profesjonalnie przeprowadzone pozycjonowanie stron internetowych może zakończyć się tym, że dana witryna będzie zajmować wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu internauci łatwo ją...

Jak agencja marketingowa może pomóc Twojej firmie?

Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie grona odbiorców? A może chciałbyś odświeżyć wizerunek firmy? Podjęcie współpracy z profesjonalną agencją marketingową pozwoli Ci spojrzeć na swoją...

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych?

Zastanawiasz się właśnie, czy pozycjonowanie stron internetowych to coś dla twojej firmy? A może SEO i optymalizacja to pojęcia, które brzmią obco i niezrozumiale?...

Media i gospodarka w czasie wojny, oczekiwania konsumentów vs obawy menedżerów firm

Agresja Rosji wobec Ukrainy oraz napływająca do Polski fala uchodźców z terenów wojny, w naturalny sposób rodzą obawy Polaków. Czasem te niepokoje mogą powodować...

Branża SEO w Polsce – coraz więcej firm pozycjonuje się w Google

Marketing w sieci rozwija się nieustannie, dotyczy to także rynku polskiego. Szczególnym powodzeniem cieszy się pozycjonowanie sklepów internetowych, które uwzględnia w swoich budżetach większość...

Dwukierunkowa komunikacja SMS – najlepsze praktyki

SMS to kanał, który pierwotnie stworzony został do komunikacji dwukierunkowej. I jest to istotne zwłaszcza dziś, gdy wielu klientów oczekuje od marek błyskawicznej reakcji...

Content marketing jako skuteczna forma promocji w branży e-commerce

Branża e-commerce z roku na rok rośnie w siłę. Szacuje się, że w samej Polsce rynek ten mógł pochwalić się w zeszłym roku wartością...

Google Analytics – co świadczy o tym, że zbierasz niepoprawne dane?

Marketing internetowy napędzany jest danymi, ponieważ niemal każda aktywność użytkowników na stronie może być zmierzona. Właściciele sklepów internetowych i działy marketingu w oparciu o...

Pozycjonowanie Sote – integracja z innymi serwisami

Oprogramowanie Sote stwarza szerokie możliwości w zakresie optymalizacji SEO. Warto sprawdzić, jakie są jego funkcjonalności, jeśli chodzi o integrację z programami i aplikacjami, które...

Stanowisko Komisji Etyki Rady Reklamy w przedmiocie „eko-nazewnictwa”

W toku swoich posiedzeń Zespoły Orzekające Komisji Etyki Rady Reklamy ustaliły liczne przypadki greenwashing’u dokonywanego poprzez stosowanie szczególnego rodzaju nazewnictwa w przekazach reklamowych. Reklamodawcy...

Przyszłość gier jest mobilna? Trendy na 2022 rok, które zdominują branżę gamingową

Dla branży mobile gamingu poprzedni rok był więcej niż łaskawy, a obecny zapowiada się równie obiecująco. Od ponad dekady możemy obserwować sukcesywny wzrost mobile...

Agencja reklamowa Kraków – postaw na rozwój swojej firmy

Prowadzenie własnej działalności niejednokrotnie wymaga podejmowania przemyślanych działań. Produkt, usługi i jakość to jedno, ale ważna jest również odpowiednio dobrana strategia marketingowa. Nie musisz...

5 kompetencji, które powinien posiadać specjalista od marketingu w 2022 roku

W świecie nadmiaru bodźców, łatwego dostępu do informacji i cyfryzacji niemal każdego obszaru naszego życia marki nie mogą pozostać bierne. Digital marketing to już...

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Marketing internetowy to działania mające na celu zwiększenie widoczności i rozpoznawalności marki w sieci. Agencja zajmująca się reklamą w Google zna mechanizmy działania algorytmów...

Rynek reklamy na świecie wzrośnie w 2022 o 9,2%. Większa część tortu będzie należeć...

Grupa reklamowa dentsu opublikowała Global Ad Spend Forecast. Według badania rynek reklamy na świecie odbija się mocno po regresie z 2020 roku. Średni wzrost w tym...

Strona internetowa własnej firmy – od czego zacząć i o czym pamiętać?

Prowadzenie własnego biznesu w dzisiejszych czasach nie może obejść się bez strony internetowej. Niezależnie od tego, czy założysz ją samodzielnie, czy też zlecisz to...

Co to jest omnichannel marketing?

Nowoczesny marketing daje przedsiębiorcom bardzo szerokie pole do popisu, pozwalając na korzystanie z rozwiązań, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb ich grupy docelowej, możliwości...

Kampanie Google Ads dla e-commerce

Według raportu Gemiusa w 2021 roku aż 77% polskich internautów kupowało online. To nieprawdopodobny rozwój sektora e-commerce nie tylko na świecie ale także w...

Promocja firmy w sieci – w jakie działania warto zainwestować?

Już 73% ankietowanych robi zakupy w sieci – to wyniki badania „E-commerce w Polsce 2020” przygotowanego przez Gemius oraz Izbę Gospodarki Elektronicznej. Co najchętniej...

Jak wybrać parasol reklamowy, który okaże się zakupem na długie lata?

Nie bez powodu parasole reklamowe od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców, którym zależy na skutecznej i dobrze prezentującej się reklamie. Dzięki...

Analiza rynków reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej ze szczególnym uwzględnieniem skutków pandemii COVID-19

weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych z Europy Środkowo-Wschodniej opublikowała swój siódmy już CANnual Report za rok 2020. Zawiera on szczegółową analizę...

Specjalista / freelancer SEO – czym się zajmuje?

Posiadanie własnej strony internetowej to początek działań nad promowaniem swojego biznesu. Znalezienie się na szczycie wyników wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe, które w punkt...

Firmy wstrzymują inwestycje w rozwój technologii marketingowych

Jedynie 33% firm planuje inwestycje w rozwój wykorzystywanych technologii marketingowych w ciągu kolejnych 18 miesięcy. Firmy w Polsce znalazły się w fazie zawieszenia w procesie...

Święta w Google – kiedy, jak i czego szukają Polacy

Rok temu wyraźny wzrost świątecznych wyszukiwań w Google rozpoczął się w ostatnim tygodniu października 2020 r. i trwał do połowy grudnia. Najszybciej rosnącą na...

4 na 10 marketerów uważa, że agencje reklamowe nie dotrzymują deadline’ów

Marketing nierozerwalnie związany jest z presją czasu. Marketerów i agencje gonią terminy, które mocno wpływają na wzajemne zaufanie i jakość współpracy. Branża marketingowa jest...

7 trendów marketingowych na 2022 rok

W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi...

6 na 10 Zetek robi sobie przerwę od social mediów. Zamieniają społecznościówki na gry...

Segment gier mobilnych rozwija się w kosmicznym tempie. Raport AdColony „Social Media vs. Mobile Games” dla Mobiem Polska wykazuje, że aż 88 proc. ankietowanych...

Marketing software house’ów pod lupą

Dziś wszystkie firmy poszły w kierunku transformacji cyfrowej, ale nie każda poradziła sobie z tym tak samo w obszarze marketingu. Software house’y wyraźnie zwiększyły...

Ile kosztuje SEO?

Obecnie bardzo duża ilość działalności typu E-commerce decyduje się na usługi związane z pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarkach. Jest to bardzo rozważana inwestycja, która...

Ostatni taki Black Friday? Idą zmiany w prawie

Black Friday to ulubiony dzień w roku miłośników promocji. Nieoficjalne święto zakupów przypada na koniec listopada i charakteryzuje się wzmożoną liczbą okazji cenowych w...

Ile prawdy jest w wyprzedażach na Black Friday?

Ekstra rabaty, nadzwyczajne przeceny, niepowtarzalne okazje – takie hasła już wkrótce wypełnią witryny sklepów stacjonarnych i internetowych niemal na całym świecie. Czy w końcówce...

Ponad ⅓ Polaków planuje już zakupy na tegoroczny Black Friday

Ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday, a ponad ⅓ zaplanowała już zakupy podczas tegorocznej edycji, jak wynika...

Rynek SEO/SEM w pandemii

Rynek sprzedaży internetowej rośnie, a wraz z nim konkurencja walcząca o klienta i najlepszą pozycję w wyszukiwarce. O trendach i zmianach na rynku SEO/SEM...

Pozycjonowanie ecommerce. 4 wskazówki jak być wysoko w Google

W ciągu ostatnich kilku lat świat e-commerce mocno zyskał na popularności. Posiadanie własnej witryny i sprzedaż produktów online nie jest już wystarczające, ważna jest...

Filmy reklamowe, a wizerunek marki – zobacz, co możesz zyskać

Wizerunek marki to dzisiaj znacznie więcej niż rozpoznawalność na rynku i wyróżnianie się na tle konkurencji. Spot reklamowy w TV czy animowana wizytówka mogą...

Komentarz prawny: influencerzy vs UOKiK

W ślad za zapowiedzią opublikowaną pod koniec września, UOKiK rozpoczął już pierwsze działania w zakresie weryfikacji prawidłowości zasad i warunków współpracy pomiędzy influencami, agencjami...

Jak naszywki na ubrania mogą promować biznes?

Obecnie nie jest łatwo wypromować swój biznes, ponieważ na rynku panuje spora konkurencja i to praktycznie w każdej branży. Większość osób korzysta z dostępnych...

Nowy rozdział w polskiej reklamie internetowej? Microsoft wchodzi do gry

Marki coraz więcej pieniędzy tracą na kampaniach reklamowych. Tylko w trzy miesiące może być to nawet ok. 54 milionów dolarów, a są to szacunki...

Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 o 13%

W 2023 roku inwestycje reklamowe w kategorii AGD przekroczą poziom wydatków z sprzed pandemii o 24% Digital zwiększy udział w wydatkach na reklamę...

Branża mediów i rozrywki już w tym roku wróci do poziomu sprzed pandemii

2022 rok powinien przynieść solidny wzrost w sektorze mediów i rozrywki w Polsce. Wartość rynku wzrośnie o 877 mln dol. z prognozowanych 9,61 mld...
Exit mobile version