Chcesz z sukcesem pozycjonować stronę? Wiemy, jak to zrobić

0
01-inpozycjonowanie-agencja seo

Pozycjonowanie strony firmowej jest trochę jak prowadzenie auta: każdemu wydaje się, że zrobiłby to perfekcyjnie, dopóki nie usiądzie za kierownicą. Rzeczywistość pokazuje jednak, że nie każdy jest w stanie pokonać ostry zakręt nad przepaścią – a tym właśnie są nieprzemyślane działania SEO. Aby upewnić się, że prace podejmowane na stronie przyniosą oczekiwany efekt, dobrym wyjściem jest zwrócenie się do profesjonalistów, którzy, niczym wykwalifikowany kierowca rajdowy, poprowadzą Cię do mety, czyli wysokich pozycji w rankingu Google. A jeżeli już zacząłeś pozycjonować witrynę samodzielnie, sprawdź, na co zwrócić uwagę.

1. Struktura strony powinna być jasna i przejrzysta

To na witrynie firmowej opiera się internetowe życie Twojego przedsiębiorstwa, a także wszystkie działania SEO. Ona jest celem Twoich Klientów i na nią właśnie mają dotrzeć, a później pozostać tu na dłużej. Aby zatem na wstępie nie zniechęcić odbiorcy, zadbaj o hierarchiczną strukturę witryny, która doprowadzi zainteresowanego użytkownika prosto do celu. Pomogą Ci w tym specjaliści z Agencji IN. Zwykle do rozbudowy wystarczą trzy poziomy – to optymalna ilość pozwalająca zachować przejrzystość strony.

2. Treści muszą zainteresować odbiorcę

Twój serwis jest pełen rozbudowanych, przygotowanych pod SEO treści, ale i tak nie obserwujesz na stronie żadnego ruchu? Być może nie są one merytoryczne i nie przedstawiają dla odbiorcy żadnej wartości. Teksty, które publikujesz, powinny odpowiadać na pytania i potrzeby Twojej grupy docelowej. Zanim więc zamieścisz jakiś artykuł na stronie firmowej, upewnij się, że właśnie tego tematu będą szukać internauci.

3. Słowa kluczowe trzeba dobierać rozważnie

Opieranie tak ważnej kwestii, jaką jest dobór fraz pod pozycjonowanie, na domysłach, nie jest najlepszą strategią. Ty, jako przedsiębiorca na stałe związany z branżą, stosujesz chociażby profesjonalne słownictwo, którego nie znają Twoi odbiorcy. Przeciętny internauta nie wpisze raczej w pole wyszukiwania frazy „buty trekkingowe z membraną”, ale „buty górskie” czy „buty nieprzemakalne”. Planując słowa kluczowe, warto więc skorzystać z profesjonalnego planera, którego używa specjalistyczna agencja SEO (https://inpozycjonowanie.pl) – na przykład Agencja IN. Narzędzie to pokaże, jakie frazy z Twojej branży są najczęściej wpisywane w Google, a ekspert na bieżąco będzie się z Tobą konsultował w sprawie ich wyboru.

Czytaj również:  G Suite vs darmowy Gmail - jakie są różnice, co warto wiedzieć?

4. Teksty powinny być unikalne i niepowtarzalne

Zdarza się, że właściciele sklepów i stron internetowych umieszczają taki sam opis produktu czy kategorii na kilku różnych podstronach. I chociaż to rozwiązanie pozwala zaoszczędzić sporo czasu, to z punktu widzenia pozycjonowania lepiej go unikać. Roboty podczas indeksowania „rozpoznają” bowiem skopiowane treści i oznaczają je jako „duplicate content”, przez co strona znacznie traci w oczach Google. Często stosowanym zabiegiem jest powielanie opisu stworzonego przez producenta lub wytwórcę produktu albo technologii. Tej procedury algorytm wyszukiwarki również nie pochwala. Co zatem można zrobić? Jedynym i najlepszym wyjściem jest napisanie od zera własnych, unikalnych tekstów, których nie ma gdzie indziej.

Źródło – https://inpozycjonowanie.pl/