Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Patronat medialny

Patronat medialny

Organizujesz jakieś wydarzenie? Jesteś uczestnikiem projektu lub inicjatywy, którą chcesz nagłośnić? Chętnie obejmiemy patronatem medialnym ciekawe imprezy i inicjatywy.

Szczegóły współpracy i patronatu są omawiane w każdym przypadku indywidualnie. Wyślij e-mail z opisem przedsięwzięcia, jego datą i miejscem, oczekiwaniami oraz propozycjami współpracy na adres: redakcja(at)ceo.com.pl

Bezpłatny patronat medialny

Co możemy zaoferować?

W ramach bezpłatnego patronatu medialnego oferujemy:

  • jednorazową publikację informacji prasowej z zapowiedzią wydarzenia;
  • zamieszczenie na 7 dni przygotowanego przez organizatora banerów promujących wydarzenie;
  • zamieszczenie relacji z wydarzenia w formie artykułu, fotoreportażu i/lub materiału filmowego;
  • Promocję wydarzenia w serwisach społecznościowych Twitter, Facebook, Google +

Czego oczekujemy?

W zamian oczekujemy:

  • umieszczenia logotypu CEO.COM.PL na stronie www konferencji w pierwszej trójce logotypów patronów medialnych lub branżowych oraz na wszystkich materiałach reklamowych promujących konferencje (ulotki, plakaty,  mailingi, bannery itp.)
  • ustawienia rollup-u w sali konferencyjnej lub przy wejściu do niej,
  • akredytację dla dwóch osób z redakcji na konferencję objętą patronatem.

Nasz logotyp można pobrać w dowolnym formacie ze strony:
https://ceo.com.pl/logo

Płatny patronat medialny

Co możemy zaoferować?

Materiały o imprezach zakwalifikowanych do publikacji na stronie internetowej należy nadesłać nie później niż na 4 tygodnie przed rozpoczęciem wydarzenia na w/w adres e-mail. Muszą one zawierać plik tekstowy z opisem imprezy oraz datą jej rozpoczęcia oraz element graficzny w postaci pliku JPG.

  • Prosimy przesłać materiały
  • teksty (bez ograniczeń w ilości znaków)
  • grafikę (zdjęcia, logo, itp.)
  • linki

Powyższe propozycję mają charakter wyłącznie wstępny i mogą być modyfikowane w zależności od Państwa potrzeb i charakteru wydarzenia.

Ile to kosztuje?

  • Realizacja w zakresie płatnego patronatu jw. wraz z relacją dziennikarską w formie materiału video – 3900 zł netto – cena obejmuje dojazd do Klienta, montaż, publikację artykułu, promocję w naszym serwisie.
  • Koszt wykonania banera to 200 zł netto. Jeśli kwota złożonego zamówienia przekracza 2000 zł netto, oferujemy wykonanie banera nieodpłatnie.

Wybrane patronaty medialne

NASZ PATRONAT – ZOBACZ AKTUALNOŚCI Z IMPREZ, KTÓRYM PATRONUJEMY

Dorabianie do etatu w Polsce – co na to firmy i...

Chęć poprawy własnej sytuacji ekonomicznej jest głównym powodem, dla którego pracownicy szukają dodatkowego zarobku poza miejscem stałego zatrudnienia. Według różnych danych sytuacja ta dotyczy...

People In Production – wyzwania Managerów Produkcji | 8-9 maja 2024,...

Budowanie i utrzymywanie motywacji pracowników, zarządzanie różnorodnymi zespołami produkcyjnymi czy zaspokajanie indywidualnych wymagań wobec wynagrodzeń przy jednoczesnym zadaniu utrzymania ciągłości na produkcji – to...

Wraca największa w Polsce konferencja poświęcona otwartym technologiom – Open Source...

Przyszłość rynku open source, konteneryzacja, data engineering i najnowsze trendy w bezpieczeństwie oprogramowania – to główne tematy 13. Edycji Open Source Day, która odbędzie...

Czy Twoja firma jest odpowiedzialna społecznie? Weź udział w badaniu na...

Już po raz ósmy Francusko-Polska Izba Gospodarcza zaprasza do udziału w badaniu „CSR w praktyce - Barometr CCIFP”, którego celem jest poznanie powodów i...

Weź udział w ankiecie Aplikuj.pl na temat wielopokoleniowej siły w miejscu...

Pracujesz lub zajmujesz się zatrudnianiem pracowników? Chcesz mieć realny wpływ na rynek zatrudnienia? Weź udział w badaniu Aplikuj.pl i podziel się z nami swoim...

Relacja z XXII edycji Ogólnopolskiego Kongresu Energetyczno-Ciepłowniczego POWERPOL

W dniach 24-25 stycznia br. w Warszawie, w Hotelu Sofitel Victoria odbyła się XXII edycja Ogólnopolskiego Kongresu Energetyczno-Ciepłowniczego POWERPOL, poświęcona perspektywom rozwoju polskiej energetyki...

Life Science Open Space 2021 dobiegł końca

Innowacje i Wyzwania dla Zdrowia i Jakości Życia to motyw przewodni, który już od wielu lat towarzyszy imprezie, która gromadzi w jednym miejscu i...

Relacja z debaty „Zrównoważone Budownictwo”

2 grudnia 2021 roku w hotelu Regent w Warszawie odbyła się organizowana przez Executive Club debata poświęcona tematyce zrównoważonego budownictwa. Celem spotkania była merytoryczna...

Zrównoważone Budownictwo – debata Executive Club

2 grudnia 2021 roku w hotelu Regent w Warszawie odbędzie się organizowana przez Executive Club debata poświęcona tematyce zrównoważonego budownictwa. Celem spotkania będzie merytoryczna...

„Diament Meblarstwa 2022″ – jury wyłoniło najlepsze produkty 16. edycji

W tym roku w konkursie „Diament Meblarstwa”, organizowanym przez Wydawnictwo meble.pl, wydawcę miesięcznika „BIZNES.meble.pl” oraz Grupę Meble.pl S.A. kapituła miała za zadanie ocenić ponad...

O innowacjach i wyzwaniach dla zdrowia i jakości życia. Life Science...

W dniach 22 listopada – 3 grudnia 2021 odbędzie się w Krakowie jedenasta edycja imprezy, która na stałe wpisała się już w kalendarz najważniejszych...

Relacja z konferencji Top Industry Summit 2021

27 października 2021 roku odbyła się, jubileuszowa X edycja konferencji „Top Industry Summit”. Podczas trzech paneli dyskusyjnych oraz trzech prezentacji, eksperci omówili zagadnienia związane...

Relacja z VII edycji Ogólnopolskiego Szczytu Gospodarczego OSG 2021

W dniach 4-5 października 2021 r. w Lublinie odbyła się VII edycja Ogólnopolskiego Szczytu Gospodarczego OSG 2021, poświęcona filarom polskiej gospodarki przyszłości, którego głównym...

Relacja z 8. Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych w Poznaniu

Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych odbył się stacjonarnie w Poznaniu 27-28 września 2021 r. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania organizowanego przez Instytut Biznesu Rodzinnego była „Stawka...

Relacja z XII Międzynarodowego Kongresu Faktoringu

Faktoring w Polsce, po prawie rocznym spowolnieniu, wrócił na drogę dwucyfrowego wzrostu obrotów. Utrzymanie tak wysokiej dynamiki rozwoju jest jednym z kluczowych celów, jakie...