Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Budowanie wizerunku marki

Budowanie wizerunku marki. Jak robić to mądrze i jednocześnie oszczędzać?

W dzisiejszym świecie budowanie silnego wizerunku marki wymaga przemyślanych decyzji, które nie tylko podkreślają profesjonalizm firmy, ale także pozwalają na optymalizację kosztów. W branżach,...
Jak działa agencja marketingowa? Sprawdź zanim ją wybierzesz!

Jak działa agencja marketingowa? Sprawdź zanim ją wybierzesz!

Agencje marketingowe stały się nieodłącznym elementem strategii biznesowych w dobie cyfryzacji. Co sprawia, że ich usługi są tak cenione? W jaki sposób wspierają rozwój...
Identyfikacja firmy

Identyfikacja firmy – jak zrobić to dobrze?

Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem małego biznesu, czy specjalistą ds. marketingu, zrozumienie, jak skutecznie budować wizerunek firmy, może przynieść znaczące korzyści. Podpowiadamy, jak...
freelancer seo czy agencja

Freelancer pozycjonowanie stron – dlaczego jest lepszy niż agencja?

Kiedy Michał, właściciel małej firmy z branży e-commerce, zdecydował się na pozycjonowanie swojej strony internetowej, stanął przed dylematem: freelancer czy agencja SEO? Po wielu rozmowach...
opinie oceny dyrektywa omnibus

Dyrektywa Omnibus: ponad półtora roku po wdrożeniu – przedsiębiorcy wciąż nieprzygotowani na zmiany

Choć od momentu wprowadzenia przepisów implementujących do naszego porządku prawnego Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z 27 listopada 2019 r. odnoszącą się...
UOKiK

Azjatyckie platformy omijają unijną Dyrektywę Omnibus – Federacja Konsumentów składa wniosek do UOKiK

Azjatyckie platformy sprzedażowe nie dostosowały się do obowiązków nakładanych przez unijną dyrektywę Omnibus i w ten sposób wprowadzają w błąd klientów – twierdzi Federacja...
zarządzać opiniami

Jak zarządzać opiniami w sieci i dlaczego to ważne dla biznesu?

Komentarze i gwiazdki mogą w znaczący sposób wpłynąć na reputację Twojej firmy, a co za tym idzie – na jej wyniki finansowe. W tym...
kalendarz

Czytanie wraca do łask! Znów opłaca się inwestować w kalendarze książkowe dla firm!

Kalendarze książkowe to idealne połączenie użyteczności i estetyki. Są nie tylko praktycznym narzędziem do planowania i organizacji, ale również stanowią efektywne narzędzie promocyjne. Dzięki...
Michał Bulsa, prezes Okręgowej Rady Lekarskiej

Lekarze oburzeni działaniem sieci handlowych. Wódka promowana hasłami „letnie smaki” i „czas na spotkania...

Sieci handlowe nie przestrzegają zakazu promowania alkoholu. Dyskont sprzedawał wódkę promując ją hasłem „Czas na spotkanie z bliskimi”. Początek wakacji przyniósł zmasowany atak marketingowy związany...
allegro 2

Jak wybrać najlepszą agencję Allegro do współpracy?

Z punktu widzenia CEO agencja Allegro, która obsługuje firmę, musi być przede wszystkim godna zaufania. To znaczy, że powinna osiągać wysokie wyniki, zatrudniać wysokiej...
marketing

Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?

AI Act, czyli Akt w sprawie sztucznej inteligencji, to pierwsze na świecie tak kompleksowe przepisy dotyczące AI, przyjęte niedawno w Unii Europejskiej. Rozporządzenie dotyczy zarówno...
cel marketing decyzje

Reklamodawcy jednoczą się w walce ze śladem węglowym: powstają standardy pomiaru emisji CO2 dla...

Organizacja zaproponowała zestaw standardów mający na celu ujednolicenie pomiaru śladu węglowego reklam w kanałach cyfrowych, telewizyjnych, drukowanych, audio, outdoorowych i kinowych. Inicjatywa ta, wspierana...
lekarz

Lekarze będą mogli szerzej informować o swojej działalności w social mediach. Duża zmiana w...

Lekarze idą drogą prawników. Liberalizacja przepisów dotyczących promocji pracy lekarza już w 2025 roku. Nowelizacja Kodeksu Etyki Lekarzy pozwoli na informowanie o jego działalności. To...
seo marketing

Wartość rynku reklamowego online może przekroczyć granicę 10 mld zł w przyszłym roku

Polska branża cyfrowa jest dojrzała i stabilna, a internet stanowi integralną część działań marketingowych, już teraz odpowiadając za 53% tortu reklamowego. Optymizmem napawa widoczny...

Automatyzacja sprzedaży zmienia rynek gadżetów z nadrukiem

Ostatnie sezony sprzedażowe przyniosły spore zmiany na rynku gadżetów reklamowych. Automatyzacja i technologie online na dobre wkroczyły do branży i wciąż dynamicznie ewoluują. W...
Prezenty biznesowe

Jakie prezenty gwarantują skuteczność w biznesie?

Prezenty biznesowe odgrywają znaczącą rolę w budowaniu, naprawianiu i utrzymaniu relacji zawodowych. Wyrażają wdzięczność, uznanie, podziękowanie oraz służą niejednokrotnie jako nagrody za sukcesy. Dobór...
Kubki reklamowe

Gadżety reklamowe, które na pewno masz w swoim domu i nawet o tym nie...

Może sobie nie zdajesz z tego sprawy, ale Twój własny dom aż roi się od przeróżnych gadżetów reklamowych. Gadżety z nadrukiem to przedmioty codziennego...
marketing lokalny

6 sprawdzonych sposobów na promocję firmy – czy wcześniej o nich słyszałeś?

Wyobraź sobie, że prowadzisz salon fryzjerski w Lublinie. Gdzie będziesz szukał swoich klientów? Oczywiście, że w Lublinie i (ewentualnie) w najbliższej okolicy. Nie jest...
długopisy

Dla kogo długopisy firmowe?

W dzisiejszych czasach każda firma ma szansę stać się rozpoznawalna na rynku. Koszty kampanii marketingowych zależą od budżetu danej firmy. Warto w działaniach promujących...
Etui na karty kredytowe

Etui na karty kredytowe z nadrukiem – skuteczne narzędzie marketingowe dla Twojej firmy

Etui na karty kredytowe z nadrukiem to doskonały sposób na codzienną promocję marki. Dzięki nim każda transakcja może stać się okazją do eksponowania logo...

Nowoczesna agencja PR w erze mediów społecznościowych

W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...
Fotobudki 360 - od imprez korporacyjnych, integracji po kampanie marketingowe

Fotobudki 360 – od imprez korporacyjnych, integracji po kampanie marketingowe

Wprowadzenie fotobudki 360 do sfer biznesowych otwiera nowe możliwości w zakresie kreowania niezapomnianych doświadczeń zarówno dla klientów, jak i pracowników. W dzisiejszym świecie, gdzie...
Program partnerski rozwiązań Saas

Program partnerski rozwiązań SaaS: klucz do sukcesu małych firm w marketingu afiliacyjnym

Firmy oferujące oprogramowanie jako usługę (SaaS) stoją przed wyjątkową szansą na rozwój dzięki uruchomieniu własnych programów partnerskich. W tym artykule przyjrzymy się bliżej korzyściom...
marketing

Wynagrodzenia i stawki godzinowe w branży marketingowej 2023/24

Wzrost stawek godzinowych oraz wynagrodzeń w branży marketingowej nie nadążały za inflacją – wynika z badania wynagrodzeń i stawek godzinowych w sektorze komunikacji marketingowej...
Dlaczego lajki w social mediach są tak ważne

Dlaczego lajki w social mediach są tak ważne?

Facebook, Instagram, TikTok i YouTube to potężne platformy, które nie służą już tylko do celów rozrywkowych. W czasie mocno rozwiniętego Internetu i stale rosnącej...
gazetki promocyjne

Sklepy przyciśnięte wysoką inflacją wydały w 2023 r. więcej gazetek z rabatami niż rok...

Z analizy blisko 14,5 tys. gazetek promocyjnych wynika, że w ub.r. sieci handlowe wydały ich o 4,1% więcej niż w 2022 roku. Jednak trzy...
Prowadzenie fanpage'a firmy na FB

Prowadzenie fanpage’a firmy na FB – jak to zrobić?

Facebook jest jednym z popularniejszych kanałów społecznościowych – możesz go wykorzystać do skutecznej komunikacji ze swoimi klientami. Dowiedz się jak założyć firmowy fanpage na...
wordsite pozycjonowanie

Pozycjonowanie SEO w internecie – czy warto w nie inwestować?

Pozycjonowanie SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii marketingowej w internecie. Dzięki niemu możliwe jest uzyskanie...
raport analiza forex

Polski rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r. – internet liderem, outdoor i...

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego...
Kursy SEO, czyli jak nauczyć się pozycjonowania stron w Google

Kursy SEO, czyli jak nauczyć się pozycjonowania stron w Google

Profesjonalny kurs SEO pozwoli zgłębić Twojej osobie tajniki pozycjonowania stron internetowych. Decydując się na tzw. SEO szkolenie poszerzysz swoją wiedzę na temat tajników uzyskiwania...
telefon aplikacja smartfon

Rzetelność w reklamie a kara dla T-Mobile: kluczowe wybory w komunikacji reklamowej

Ostatnie decyzje Prezesa Urzędu Konkurencji i Konsumenta w sprawie spółki T-Mobile Polska s.a. i ich konsekwencje w kontekście naruszenia przepisów dotyczących promocji "1200 GB...
UX design

SEO i UX – procesy, które powinny się uzupełniać. Jak user experience wpływa na...

UX design to projektowanie produktów cyfrowych na potrzeby użytkownika. Proces ten jest coraz ważniejszy także w SEO, na co nacisk kładzie samo Google. Stąd...
seo marketing

Czym są słowa kluczowe i jakie jest ich znaczenie w pozycjonowaniu?

Słowa kluczowe, czyli wyrażenia wykorzystywane przez użytkowników do wyszukiwania, są nieodzowną częścią strategii SEO. To dzięki nim możliwe jest pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania....
OOH czy DOOH – jak zareklamować się w przestrzeni miejskiej?

OOH czy DOOH – jak zareklamować się w przestrzeni miejskiej?

W Internecie, pomimo wielu możliwości działań marketingowych, nie tak łatwo jest przyciągnąć uwagę odbiorców. Przebodźcowani internauci coraz częściej korzystają bowiem z programów blokujących reklamy....

Największe kryzysy wizerunkowe 2023 r.

Największy kryzys wizerunkowy 2023 roku w polskim świecie publicznym to afera wizowa. W gronie firm i organizacji – PKN Orlen i oskarżenia o manipulacje cenami przed...
Jak można zwiększyć widoczność witryny za granicą

Jak można zwiększyć widoczność witryny za granicą?

Wyjście na rynek zagraniczny to częsty krok w rozwoju wielu przedsiębiorstw. Nic dziwnego - działalność w innym państwie otwiera masę nowych możliwości biznesowych. W...
marketing afiliacyjny

Jak efektywnie integrować marketing afiliacyjny z Twoją strategią sprzedaży?

Coraz więcej firm inwestuje w marketing afiliacyjny, nie tylko na świecie, ale i w Polsce. Ta gałąź marketingu jest też jedną z najszybciej rozwijających...
święta galeria

Przedświąteczne zakupy w centrach handlowych. Co sprawia, że konsumenci czują się komfortowo?

Przed rozpoczynającym się właśnie szczytem sezonu firma Cushman & Wakefield zbadała, jakie emocje towarzyszą konsumentom podczas zakupów. W dyskusjach o przyciąganiu klientów w handlu w...

Mierzenie skuteczności maili transakcyjnych – kluczowe metryki i narzędzia analityczne

Firmy przykładają dużą wagę do monitorowania efektywności e-maili marketingowych, aby mierzyć zwrot z inwestycji (ROI). Jednak często nie zwracają takiej samej uwagi na maile...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Influencerzy i przedsiębiorcy muszą uważać na reklamę w mediach społecznościowych

Prowadząc działalność w mediach społecznościowych należy liczyć się z przepisami prawa regulującymi taką działalność także poza Internetem. Przekonują się o tym boleśnie kolejni influencerzy,...