Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Sztuczna inteligencja w marketingu. Gdzie leży etyczna granica jej stosowania?

Sztuczna inteligencja jest coraz częściej wykorzystywana w działaniach marketingowych w celu personalizacji treści. Pozwala to na bardziej precyzyjne dotarcie do konsumentów i zwiększenie zwrotu...
sklep zakupy

Jak muzyka wpływa na zakupy

Muzyka od dawna pełni ważną rolę w naszym życiu. Nie tylko sprawia, że czujemy się lepiej, ale może także wpływać na nasze zachowanie. Wpływ...
Ach, to SEO. Czyli po co Ci pozycjonowanie

Skuteczne metody pozycjonowania stron dla osiągnięcia sukcesu

Pozycjonowanie stron w Google to proces, który pozwala na osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Aby odnieść sukces w internecie, warto zainwestować w odpowiednie...
Optymalizacja profilu na Instagramie w celu promocji konta

Optymalizacja profilu na Instagramie w celu promocji konta

Promocja konta na Instagramie zaczyna się od dokładnej analizy jego zawartości oraz grupy docelowej. Dzięki temu można jasno określić, czy planowane działania marketingowe przyniosą...
SEO pozycjonowanie

Rola link buildingu w pozycjonowaniu stron www

Pozycjonowanie stron www to istotny aspekt marketingu internetowego, który pozwala na poprawę widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii pozycjonowania,...
marketing

Sztuczna inteligencja efektywnie zwiększa skuteczność reklam

Jak wynika z badań konsumenckich przeprowadzonych przez Hubspot, dzięki wykorzystaniu w działaniach marketingowych sztucznej inteligencji, wzrasta zadowolenie odbiorców z prezentowanych im treści reklamowych. To...
cel marketing decyzje

Rynek reklamy w Polsce – kwiecień 2023 r.

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za kwiecień  2023. Prezentowane dane...
zabka

Żabka nie przemyślała promocji na papierosy

Kontrowersje w reklamie mogą przynieść korzyści marce, jednak tylko w szczególnych sytuacjach. W niektórych przypadkach kontrowersyjne kampanie reklamowe mogą zwrócić uwagę na mniej znane...
Marek i Damian Dziedziccy, twórcy firmy DZIEDZIK POSM Solutions

POS-owy User Experience

W latach 90tych chcąc przyciągnąć wzrok klienta w punkcie sprzedaży wystarczyło postawić krzykliwy kolorami i hasłami POS. Dziś POS-y muszą być bardziej wyrafinowane niż...
marketing

Czym jest strategia marketingowa i dlaczego jest kluczowa?

Strategię marketingową można śmiało nazwać drogowskazem dla firmy. To rodzaj długofalowego planu marki i wyznaczenie kierunku, w którym dane przedsiębiorstwo chce podążać oraz określenie,...
REKLAMA STWORZONA PRZEZ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ (9)

Rynek reklamy telewizyjnej i internetowej w Polsce – raport za marzec 2023

W internecie najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal w marcu 2023. Prezentowane dane pochodzą...
Mateusz Łukianiuk, Country Manager Mitgo, ekspert w dziedzinie e-commerce

Sprzedaż fashion e-commerce wzrosła o 27%

Po wybuchu pandemii COVID19 w 2020 roku branża modowa była jedną z tych, które najmocniej odczuły skutki kryzysu. Wyniki sprzedażowe marek odzieżowych z całego...
cel marketing decyzje

Google Ads vs. Facebook Ads: Która platforma daje lepsze wyniki dla Twojego biznesu?

Reklama internetowa odgrywa kluczową rolę w promocji współczesnych firm. Dwie główne platformy, które oferują takie usługi, to Google Ads i Facebook Ads. Obie platformy...
google

W 2022 roku Google usunął ponad 5,2 miliarda i ograniczył zasięg ponad 4,3 miliarda...

Według najnowszego raportu na temat bezpieczeństwa systemu reklamowego, Google w 2022 roku usunął ponad 5,2 miliarda i ograniczył zasięg ponad 4,3 miliarda reklam, a...
marketing

Upselling, metoda marketingu

Wielu właścicieli sklepów internetowych, zwłaszcza tych stawiających pierwsze kroki, spotyka się z problemem małej sprzedaży i związanymi z tym zjawiskiem niewielkimi dochodami. Bardzo ważne...
content marketing

Content Marketing w Polsce

Co jest najtrudniejszym elementem działań content marketingowych? Czy klienci chętnie podejmują działania contentowe i jakie mają względem nich oczekiwania?  Content w służbie potrzeb Zaangażowanie, zwiększenie sprzedaży,...
Czasopisma marketingowe

Czasopisma marketingowe, z którymi staniesz się lepszym sprzedawcą i marketerem

Jesteś dopiero na początku swojej marketingowej drogi i wydaje Ci się, że dziedzina ta pełna jest gór, które trudno przeskoczyć? Nie musi tak być,...
gazetka promocyjna

KANTAR: Ponad 80 proc. badanych uważa, że gazetki z promocjami powinny zaczynać się od...

Jak wynika z badania pracowni KANTAR, obecnie prawie każdy konsument robi przynajmniej część zakupów w sklepach, których oferty widział w gazetkach. Ponad 90% shopperów,...
jak rozwijać firmę online

Jak rozwijać firmę w sieci? 5 wskazówek dla przedsiębiorców z sektora MŚP

Każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, aby jego firma przyciągała jak najwięcej klientów i odnosiła świetne wyniki. Nie jest to jednak takie łatwe. Co więc...
Jak podjąć współpracę z firmą marketingową?

Jak podjąć współpracę z firmą marketingową?

Pomoc agencji marketingowej jest bardzo przydatna dla pozytywnego wizerunku oraz rozwoju firmy. Doświadczenie specjalistów pozwala na lepsze zbudowanie marki. Jak podjąć współpracę z firmą...
gadżety reklamowe z logo

Tanie gadżety reklamowe z logo – 9 pomysłów na dodatki do paczek

Wybraliśmy dla Ciebie listę praktycznych artykułów promocyjnych, które z pewnością nie wylądują na dnie szuflady. Czym się kierować wybierając gadżety reklamowe z logo? Przygotowujesz paczki dla...
google

Google musi usunąć z przeglądarki nieprawdziwe informacje o firmie

Panuje przekonanie, że w Internecie nic nie ginie. Jak ma się to do przewidzianego w RODO prawa do bycia zapomnianym? O tym przekonał się...
Galerie handlowe starają się na nowo przyciągnąć klientów po lockdownie. Zapewnienie rozrywki i programy lojalnościowe stają się kluczowe [DEPESZA]

SAS: europejskie firmy wciąż mają wiele do nadrobienia w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta

Wspólne badanie z CMO Council pokazuje potrzebę nadrobienia zaległości w zakresie koordynacji i integracji działań w zakresie Customer Experience. Warszawa, 8 lutego 2023 - Ponad...
5 kroków do zbudowania silnej marki

5 kroków do zbudowania silnej marki

Silna marka to podstawa każdego biznesu, niezależnie od tego, w jakiej konkretnie dziedzinie czy branży się działa. Co należy jednak rozumieć pod tym pojęciem...
telefon (2)

Masowa wysyłka SMS – dla kogo i dlaczego warto?

Wysyłanie ręcznie SMS-ów do klientów to mało wygodne i czasochłonne rozwiązanie, zwłaszcza, jeśli potencjalnych odbiorców jest dużo. Tym bardziej w sytuacji, gdy zależy nam,...
Dyskonty i hipermarkety napędzają poczytność gazetek promocyjnych

Inflacja wymusza na Polakach poszukiwanie okazji. Gazetki z promocjami coraz bardziej popularne

Obecnie aż 84,1% konsumentów przegląda gazetki z promocjami minimum raz w tygodniu. Do tego widać, że 59% shopperów sięga po papierowe materiały, dostępne w...
galeria krakowska

Najemcy apelują, by racjonalnie planować wydatki marketingowe w galeriach handlowych

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazuje, że przed Świętami Bożego Narodzenia zarządcy galerii handlowych nie ograniczyli wydatków marketingowych – które są elementem kosztów...
2023

Content marketing, SEO i influencer marketing – podsumowanie roku i kluczowe trendy na 2023

Wzrost znaczenia machine learningu i sztucznej inteligencji (AI) oraz ich wpływ na działania specjalistów SEO i content managerów, w tym także wykorzystywanie tych rozwiązań...
Jak pozycjonować swoją stronę

Jak pozycjonować swoją stronę?

Jak pozycjonować swoją stronę? Czy można to robić samodzielnie? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – tak! Jeśli ma się oczywiście odpowiednią wiedzę. Szczegóły...
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki LinkedIn?

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki LinkedIn?

LinkedIn to bardzo popularna platforma biznesowa, która jednak wciąż wielu osobom kojarzy się głównie z portalem dla rekruterów. Z tego powodu, niewiele firm korzysta...
puszki piwo

Reklama piwa i wina bezalkoholowego – nie dla małoletnich?

Wraz ze wzrostem popularności „bezalkoholowych” wersji piwa i wina, rośnie liczba reklam takich napojów – zarówno w telewizji, Internecie (w tym social mediach), jak...
salesforce H&M

Co przyniesie rok 2023? Prognozy Salesforce dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. To dobra okazja do tego, aby zastanowić się, co czeka firmy w Nowym Roku. Rosnące koszty pracy, wysoka...

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron w Poznaniu robi się coraz to popularniejsze wśród właścicieli firm. Nic w tym dziwnego, zwłaszcza, zauważając jakie przynosi to efekty. Pozycjonowanie (inaczej...
Jak wybrać agencję social media

Reklama piwa i wina bezalkoholowego w social mediach – czy ma jakieś ograniczenia?

Od kilku lat sklepowe półki zapełniają się coraz większą ilością bezalkoholowych piw i win – obie kategorie notują dwucyfrowe wzrosty sprzedaży rok do roku...
black friday

Black Friday 2022: pomimo rekordowej inflacji zainteresowanie zakupowym świętem wyższe niż rok temu

Wyprzedaże z okazji Black Friday stały się już tradycją. Jak co roku, z końcem listopada startują kampanie z atrakcyjnymi ofertami, zachęcające konsumentów do skorzystania...
gra telefon

Przychody z reklam w grach mogą osiągnąć nawet 56 mld USD w 2024 roku

Według raportu SensorTower w pierwszym kwartale 2022 roku pobrano globalnie 14,3 miliardów gier na telefon (ponad 3 mld stanowiły pobrania w Europie), czyli o...
Dogecoin

Medialny ranking kryptowalut w Polsce 2022

W mijającym roku polscy internauci często wypowiadali się na temat kryptowalut, osiągając liczbę blisko 750 tys. wzmianek, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Temat...
święta e-commerce

Klienci oczekują większych rabatów w nadchodzącym sezonie świątecznym – nowe badanie Oracle

Nowe badanie Oracle pokazuje, że wszechobecna inflacja skłoni europejskich konsumentów do wczesnego kupowania i polowania na dobre okazje, a 68% osób twierdzi, że skorzysta...
black friday

Black Friday 2022 w czasach rekordowej inflacji: jak nie dać się nabrać na „sztuczne”...

Według danych GUS-u w październiku inflacja wyniosła 17,9% i wedle szacunków na początku przyszłego roku ma sięgnąć 20%. Ten fakt może być wykorzystany przez...
promocja wyprzedaż black friday

Polacy czekają na Black Friday, ale czy promocje będą uczciwe?

69% zapytanych Polaków planuje w tym roku okazyjne zakupy na Black Friday lub Cyber Monday 63% ankietowanych spotkało się w przeszłości z obniżką...