19.3 C
Warszawa
czwartek, 28 maja, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Budżet marketingowy nie jest z gumy. Świadomi tego faktu właściciele firm stale poszukują takich narzędzi promocji, które przy relatywnie niewielkich wydatkach przyniosą im krociowe zyski. Takie formy reklamy oferuje internet, z usługami świadczonymi przez Google na czele. Rzecz jasna główną rolę odgrywa tutaj najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka, dzięki której...
Koszulki z nadrukiem to niezwykle modny i zawsze aktualny element garderoby. Niejednokrotnie jednak ich cena nie jest adekwatna do jakości, a pomysłowość projektantów nie zawsze będzie współgrać z twoim gustem. W tym momencie wiele osób zaczyna myśleć o samodzielnym tworzeniu ubrań na własne potrzeby. Powiedzmy, że masz już w głowie...
Jeśli twoja firma chce pozostać na czasie i działać zgodnie z obowiązującymi w biznesie trendami, zapewne nie ma wielkich trudności z inwestowaniem w gadżety promocyjne. Jako osoba decyzyjna zdajesz sobie z pewnością sprawę, jak istotne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa jest nawiązanie pozytywnej relacji z kontrahentami. Metoda obdarowywania ich drobiazgami opakowanymi...
Strony internetowe w przypadku firm stanowią ich wizytówkę w sieci. Jeśli jako przedsiębiorstwo nie zadbasz o własną, profesjonalną witrynę w sieci, zostawiasz pole do popisu nie tylko autorom negatywnych opinii, ale także konkurencji, która prześciga cię o kilka kroków. Zobacz dlaczego warto zainwestować w stronę internetową swojej firmy. Dlaczego posiadanie...
Noworoczne wyprzedaże na dobre wpisały się w kalendarz polskich handlowców. Jeszcze przed Sylwestrem sklepy stacjonarne i internetowe kusiły nas ogromnymi obniżkami. Tymczasem, jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2020 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2019...
Agencja marketingu mobilnego i sieć reklamowa Spicy Mobile inwestuje ponad 10 mln złotych w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika w oparciu o technologię „machine learning”. Będzie również odpowiadało za wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej do najbardziej zainteresowanego...
Problemy związane z ekologią oraz cyberbezpieczeństwem wizerunkowym – to główne zagrożenia kryzysowe, jakich w 2020 roku spodziewają się specjaliści ds. wizerunku. Aż ponad połowa rzeczników, dyrektorów i managerów public relations przewiduje, że w obecnym roku kryzys wizerunkowy dotknie ich organizację. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2020, przeprowadzonego przez agencję...
Jak wykazało badanie brytyjskiej firmy analityczno-doradczej UCE GROUP LTD. i agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska, ponad połowa Polaków uważa, że wydawcy powinni znaleźć inne sposoby pozyskiwania środków niż tylko wyświetlanie reklam. Niemniej prawie 40% godzi się je oglądać w zamian za darmowy dostęp do treści. Tylko 8% woli płacić...
Materiały POS to nośniki reklamy Below The Line, które zwracają uwagę konsumentów na marki oraz ich produkty w punktach sprzedaży. Dzięki materiałom POS możliwe jest motywowanie klientów do podjęcia zakupowych decyzji, a także pozycjonowanie wizerunku i komunikacji marki w ich świadomości. Dzięki temu POS-y są efektywnymi narzędziami marketingowymi zwiększającymi...
Ubiegły rok w branży PR upłynął pod znakiem walki z dezinformacją i nadużywaniem terminu „public relations” niezgodnie z definicją, problemów z rekrutowaniem jakościowych kadr i dalszego, rosnącego wpływu technologii. Agencje zaliczają go do udanych, o czym świadczy wysoki, dwucyfrowy wzrost rynku. – W 2020 roku branża nie spodziewa się już tak dobrych wyników, ale za to będzie w coraz większym...
Największy kryzys wizerunkowy 2019 roku w Polsce dotyczy Kościoła Katolickiego w związku z publikacjami medialnymi na temat nadużyć hierarchów i księży. Drugi w kolejności związany jest z Marianem Banasiem i Najwyższą Izbą Kontroli na tle wielowymiarowych niejasności wokół nowego Prezesa NIK. Trzeci w kryzysowym rankingu znalazł się Narodowy Bank Polski...
W marketingu bardzo ważne jest tworzenie planów, w których zawarte są przemyślane cele. Kiedy efekty są mierzalne liczbowo, możliwe staje się wykorzystanie rozmaitych wskaźników. W ten sposób możemy dowiedzieć się, czy wyodrębnione cele zostały zrealizowane oraz porównać rezultaty osiągnięte w ostatnich latach. W tym artykule dowiesz się, jak wykonać...
Dostajemy od mediów tyle informacji, że nie potrafimy ich przyswoić. Często nie mamy nawet wyboru, co wyświetla się nam na ekranach. A gdyby na telefon odbiorcy przychodziło to, co naprawdę go interesuje? Powiadomienia o pracy ulubionego reportera albo relacje z wybranych wydarzeń. W USA media już wprowadzają takie usługi,...
Czy chciałbyś, aby Twój sklep Magento generował więcej sprzedaży? Świetnym rozwiązaniem w tym wypadku jest content marketing, który już od wielu lat sprawdza się jako skuteczna strategia do zdobywania klientów. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści może on dać Twojemu sklepowi. Content marketing w Magento – na czym to...
Agencja marketingu mobilnego Mobiem Polska, należąca do Grupy INTERIA.PL, rozpoczęła współpracę z firmą Adverty w zakresie możliwości umieszczania niestandardowych i nieinwazyjnych reklam w grach mobilnych. W rezultacie na polskim rynku pojawia się nowa usługa, przeznaczona nie tylko dla reklamodawców. Zyskają też developerzy gier, którzy dostaną możliwość monetyzacji swoich powierzchni...
W ostatnich latach popularne stało się zatrudnianie artystów do urozmaicenia imprez firmowych oraz okolicznościowych. Można wybierać spośród animatorów zabaw, barmanów, operatorów fotobudek, jak również postawić na współpracę z iluzjonistą. To bezsprzecznie jedna z największych atrakcji, jakie można zaserwować gościom, aby spotkanie na długo pozostało w ich pamięci.Imprezy firmowe i...
Guru marketingu, John Wanamaker, zwykł pytać retorycznie: “Połowa środków przeznaczonych na reklamę jest zmarnowana, tylko która?”. Dziś, blisko 100 lat po jego śmierci, jesteśmy bliżej odpowiedzi niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki badaniom Gartnera dowiedzieliśmy się, że wiele wskazuje na to, że chodzi o technologie. Mimo rosnących inwestycji, specjaliści od promowania...
Powstał raport „eCommerce w Polsce 2019. Jak sklepy eCommerce radzą sobie w Internecie?” opracowany przez zespół Senuto. Młoda polska firma rozwija platformę wspomagającą działania SEO i to właśnie na tym aspekcie działań marketingowych e-sklepów skupia się niniejszy raport. Przebadano ponad 54 tysiące serwisów eCommerce działających na polskim rynku. Jakich...
Blisko 2/3 klientów przed zakupem czerpie inspirację z mediów społecznościowych – wynika z badań PwC. Współczesny konsument kupuje już nie tylko sam produkt czy usługę, ale również wrażenia i emocje związane z jego zakupem. Dlatego kreowanie pozytywnych doświadczeń konsumenckich, niezależnie od kanału sprzedaży, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla marketerów i fundamentem trendu experience economy. – Experience...
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%. Prognoza dla polskiego rynku reklamowego Dynamika wzrostu rynku reklamowego w Polsce rok-do-roku widocznie wyhamowała względem...
Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli...
Sitodruk, czy metoda cyfrowa? Który sposób zdobienia odzieży napisami lub obrazkami daje lepsze efekty wizualne oraz który pozwala uzyskać napis o dłuższej trwałości? W jakie maszyny zainwestować, gdy chcemy zacząć oferować usługi drukowania napisów na koszulkach, a jaką, gdy chcemy jednorazowo wydrukować sobie zdjęcie na ulubionym t-Shircie? Sprawdź! Metoda...
Wbrew obiegowej opinii wiek konsumenta nie decyduje jednoznacznie o tym, czy wybierze na zakupach gazetkę promocyjną w wersji papierowej lub elektronicznej. To między innymi dlatego tradycyjne gazetki dystrybuowane bezadresowo są wciąż bardzo skutecznym narzędziem sprzedażowym, w praktyce nie do zastąpienia dla wielu sieci detalicznych. - Dyrektorzy marketingu sieci handlowych zbadani...
W obecnych czasach tradycyjne sposoby promowania przynoszą coraz mniejszą skuteczność. Oczywiście, reklama w gazetach, radiu, telewizji czy w przestrzeni miasta dalej jest efektywna w zasięgu lokalnym i u niektórych grup odbiorców (głównie osoby 60+), jednak ogólna tendencja wskazuje, że obecnie skuteczne kanały sprzedaży przeniosły się do internetu. Dlaczego tak...
Bywa, że na drodze do zdobycia klientów na zagranicznym rynku staje jedno słowo, np. zdecydowana większość internautów z Wielkiej Brytanii poszukuje “ankle bracelet” (bransoletka na kostkę), podczas gdy w Polsce klienci wpisują w wyszukiwarkę “bransoletka na nogę”. Jakie słowa kluczowe wybrać do opisu produktów, w jakim języku udostępnić stronę...
Prawie dwie trzecie konsumentów na całym świecie kupuje lub bojkotuje markę wyłącznie ze względu na jej poglądy w kwestiach społecznych lub politycznych – wskazuje badanie firmy Edelman. Ponad połowa uważa, że ​​marki mogą zrobić więcej niż rządy, aby rozwiązać problemy społeczne. Na znaczeniu zyskuje więc tzw. cause marketing, czyli marketing...
Marketerzy, aby móc wpływać na nasze decyzje zakupowe, posługują się sprawdzonymi praktykami opartymi na manipulacji. Nowe technologie w coraz większym stopniu pozwalają firmom wykorzystywać naszą podatność na tego typu działania. Internet sprawia, że mogą to robić bardzo łatwo. Z technikami wywierania wpływu i manipulacji wszyscy spotykamy się każdego dnia....
Z badania serwisu DING i Hiper-Com Poland wynika, że 43% młodych Polaków czeka na oferty w ramach Black Friday. 36% nie oczekuje ich, a 21% jest niezdecydowanych lub obojętnych. Aż 60% respondentów kieruje się czystą oszczędnością. 21% lubi korzystać z dużych promocji. 13% interesuje się akcją z przyzwyczajenia. Sceptycy...
Wydawcy i przedstawiciele domów mediowych podkreślają, że reklama prasowa ma kilka solidnych przewag nad telewizyjną czy online’ową. Oprócz prestiżu i autorytetu jest nieinwazyjna, nie przeszkadza w konsumpcji innych treści. Kolejny atut to niski koszt dotarcia do odbiorcy i wielokrotny kontakt z reklamą, bo czytelnik wraca do jednego wydania gazety czy magazynu nawet 2–5 razy. Z pomiarów...
Mood Media – światowy lider customer experience przy współpracy z ekspertami z ponad 100 krajów, wydał kolejny Trendbook ukazujący globalne trendy w dziedzinie ulepszania jakości doświadczeń klienta w branży HoReCa. Firma porównała działania podejmowane na przestrzeni pięciu lat, zarówno przez duże sieci jak i niezależne podmioty, a także przez...

NAJCIEKAWSZE INFORMACJE

eksport koronawirus

Handel światowy: Recesja już potwierdzona, ale uwaga na drugi cios ze...

0
Największy od I kwartału 2009 roku spadek w wymianie towarowej. jest tylko pierwszą częścią całej historii. Autorski wskaźnik Euler Hermes – Trade Momentum Index...

KOMENTARZE WALUTOWE

Maciej Przygórzewski, główny analityk Walutomat i Internetowykantor.pl

Czy czekają nas ujemne stopy procentowe?

0
Dzisiaj decyzja w sprawie stóp procentowych w Polsce. Analitycy nie są zgodni w którą stronę pójdzie Rada Polityki Pieniężnej. Na stole jest wiele różnych...
euro waluty

Optymistycznie na rynkach

0
Optymistyczny ton rynków jest podtrzymywany pomimo zakłóceń związanych z relacjami USA i Chin. Ambitny plan pomocowy Unii Europejskiej obniża premię za ryzyko podziałów w...

GIEŁDA I INWESTYCJE

wall street giełda (2)

Festiwal zakupów na Wall Street

0
Kontrakty futures na amerykańskie indeksy gwałtownie wzrosły we wtorek w związku z ponownym uruchomieniem działalności gospodarczej, a optymizm co do potencjalnej szczepionki przeciwko koronaawirusowi...

TRENDY BIZNESOWE

Eksport polskiej żywości może spaść w tym roku o około 8...

0
Producentów może czekać najmocniejsze, od wejścia Polski do UE, załamanie eksportu żywności Polska branża spożywcza posiada jednak wiele atutów, które powinny sprzyjać szybkiej...
Najważniejsze zmiany w ustawie o podatku CIT w 2019 roku_small

Odsetki od pożyczek w związku z COVID-19 a koszty podatkowe

0
Epidemia koronawirusa zmusza przedsiębiorców do korzystania z różnych form poprawy płynności finansowej. Część z nich decyduje się na wsparcie w postaci pożyczek i kredytów....
PWC

Praca w UE – podatki i składki. Wpływ COVID-19 na podatki...

0
Odpowiedzią państw Unii Europejskiej na sytuację wywołaną przez pandemię koronawirusa było wdrożenie działań m.in. w zakresie podatków pracowniczych. Najczęściej dotyczyły one odroczenia składania zeznań...
Krzysztof Jarecki, CEO w ExpertSender

Polacy interesują się modą i turystyką w czasie pandemii

0
W 2019 roku Polacy najczęściej kupowali przez Internet odzież ㅡ 69% i obuwie ㅡ 55%. A najpopularniejszą kategorią planowanych zakupów online były podróże/rezerwacja ㅡ...
euro

Wysokość zaproponowanych dzisiaj przez Komisję Europejską nowych Wieloletnich Ram Finansowych (WRF)...

0
W dniu 27 maja 2020 r. Komisja Europejska wydała wniosek w sprawie funduszu naprawczego i długoterminowego budżetu UE, Wieloletnich Ram Finansowych (WRF) na lata...