Mobiem z AdColony wprowadzają na polski rynek nowy format reklam w grach mobilnych

    gry_mobilne_fotografia_ilustracyjna_dla_mediów

    Agencja Mobiem Polska, należąca do Grupy INTERIA.PL, rozpoczęła współpracę z AdColony, jedną z największych mobilnych platform reklamowych na świecie. Międzynarodowa sieć reklamowa obecnie w Polsce dociera do 9 mln unikalnych użytkowników, którzy każdego miesiąca generują aż 54 mln pełnych odtworzeń wideo. Dzięki temu reklamodawcy w Polsce zyskają możliwość umieszczania w najpopularniejszych grach reklam wideo inicjowanych przez samych graczy.

    W ramach współpracy Mobiem Polska będzie oferować klientom reklamy rewarded video w grach mobilnych. Obok standardowego wideo reklamodawcy będą mogli skorzystać z zaawansowanych rozwiązań zwiększających pole interakcji z użytkownikiem, jak Dynamic End Card lub Aurora. Są one wysoce akceptowane przez użytkowników gier, bo pomagają im osiągać zamierzone cele. Dodatkowym atutem jest widoczność tego typu reklam, bo nawet na poziomie 99%.

    – Atutem AdColony jest wieloletnie doświadczenie. Oferujemy szerokie spektrum autorskich i kreatywnych rozwiązań. Dysponujemy wysoko wykwalifikowanym zespołem ekspertów. W ramach współpracy możemy opracowywać efektywne strategie dotarcia do użytkowników gier mobilnych. Pomagamy też w tworzeniu materiałów graficznych i wyborze miejsc do emisji. Prowadzimy również optymalizację kampanii i tworzymy finalny raport z jej przeprowadzenia – dodaje Warrick Billingham z AdColony.

    W portfolio AdColony znajduje się ponad 22 tysiące gier mobilnych, produkowanych przez czołowych deweloperów, takich jak Zynga, EA Mobile, Rovio czy Ubisoft. Wśród najpopularniejszych polskich gier, dostępnych w Google Play i App Store, są m.in. Subway Surfers, Brain Test i June’s Journey.

    AdColony to druga co do wielkości, po Google’u, sieć z wideo inicjowanym przez samych użytkowników. Łączy ponad 7 tys. dostawców reklamowych i 150 DSP w swoim autorskim SDK. Firma jest znana z dostarczania unikalnych formatów reklamowych, które są dostosowywane do potrzeb klientów, dzięki szerokim możliwościom personalizacji.