PolskiBus.com przewiózł już 5 milionów pasażerów

Polskibus

PolskiBus.com z ogromną radością ogłasza, że przewiózł już 5 milionów pasażerów. To wspaniały wynik przewoźnika po dwóch i pół roku działalności firmy, która weszła na polski rynek w czerwcu 2011 roku. Tylko w ciągu ostatnich 4 miesięcy PolskiBus.com przewiózł milion pasażerów.

PolskiBus.com kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci połączeń. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie PolskiBus.com rozbudowuje sieć, wprowadza nowe linie i zwiększa swoją flotę. W drugim półroczu 2013 r. firma ogłosiła zakup 75 nowych autokarów najwyższej jakości. Część tych pojazdów zostało już przeznaczonych do obsługi bazy operacyjnej we Wrocławiu, nowych linii oraz dodatkowych połączeń na istniejących już trasach, które zostały wprowadzone w ostatnich tygodniach 2013 r. Obecnie PolskiBus.com oferuje 16 tras, które obsługiwane są przez 98 nowoczesnych autokarów Van Hool Astromega i Altano. Pozostałe nowoczesne i najwyższej jakości pojazdy zamówione w 2013 r. dołączą do floty PolskiBus.com w drugim i trzecim kwartale 2014 r. Pragniemy zapewnić naszym pasażerom bezpieczną, jeszcze bardziej komfortową podróż w atrakcyjnej cenie oraz oferować jeszcze większy wybór kierunków podróży i połączeń.

Komfort i zadowolenie klienta jest zawsze najwyższym priorytetem dla PolskiBus.com. Firma będzie nadal ciężko pracować, aby utrzymać i poprawiać standardy, których jej klienci oczekują. Pragniemy zapewnić, że PolskiBus.com z nowoczesnymi, komfortowymi, ekologicznymi i przyjaznymi dla środowiska autokarami (z uchylnymi siedzeniami, toaletą oraz bezpłatnym dostępem Wi-Fi) każdego dnia będzie wyznacznikiem najwyższej jakości.

Grażyna Fałdyga-Król, Dyrektor Handlowy PolskiBus.com mówi: Jesteśmy niezwykle podekscytowani faktem, że każdego dnia podróżuje z nami coraz więcej klientów. Liczba 5 milionów przewiezionych pasażerów to imponujący wynik, który jest dowodem na to, że odpowiadamy na potrzeby naszych klientów. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, by nieustannie oferować najwyższą jakość usług i rozwijać nowe linie. Realizując tę strategię, w ostatnich miesiącach uruchomiliśmy we Wrocławiu bazę operacyjną i 4 zupełnie nowe linie. Mogę obiecać, że przygotowujemy więcej niespodzianek dla naszych pasażerów.