Vivid Games konsekwentnie poprawia wyniki

    Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games
    Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games

    Ponad 3.2 mln zł przychodów ze sprzedaży wypracował Vivid Games w kwietniu bieżącego roku, wynika ze wstępnych danych finansowych. To najwyższa historycznie miesięczna sprzedaż spółki. Zysk netto osiągnął narastająco 1.4 mln zł. 

    Przychody ze sprzedaży bydgoskiego developera i wydawcy przekroczyły narastająco 8 mln zł. To o ponad 240% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (styczeń-kwiecień). Zysk netto spółki osiągnął narastająco 1.4 mln zł, a w samym kwietniu 0.4 mln zł. – Największy wpływ na rosnące przychody ma Real Boxing 2, który w kwietniu zarobił dziesięciokrotnie więcej niż w styczniu. Zwiększamy wydatki marketingowe, w kwietniu zainwestowaliśmy 1.4 mln zł. Do zespołu produktowego skierowaliśmy znaczną część wewnętrznych zasobów. Zamierzamy dobrze wykorzystać potencjał, który wytworzyliśmy w ostatnich miesiącach – m.in. usuwając markę Rocky, oraz rozpoczynając pozyskiwanie użytkowników na dużą skalę. – tłumaczy Remigiusz Kościelny, CEO Vivid Games. Marka Real Boxing, najbardziej rozpoznawalny tytuł spółki od 2012 roku trafiła już do 78,5 mln graczy, generując ponad 71 mln zł przychodów.

    Osiągnięte po czterech miesiącach wyniki oznaczają, że realizacja prognoz na 2020 r. jest coraz bardziej prawdopodobna. Prognoza spółki zakłada wypracowanie 19 mln zł przychodów ze sprzedaży i 3 mln zł zysku neto. – Patrząc na dynamikę wzrostu i to co planujemy w kolejnych miesiącach, jestem spokojny o jej realizację– podkreśla Kościelny. Świetny debiut gier Vivid Games na platformie Switch (3 pierwsze wydane tytuły zostały pobrane ponad 300 000 razy) czy udany pierwszy soft-launch nowej gry segmentu mid-core Knights Fight 2, potwierdzają przewidywania spółki.