Ceneo.pl celuje w miliard wizyt kupujących on-line w 2020 roku

e-commerce sklep internetowy

Czas pandemii pokazał, że przyszłość handlu należy do e-commerce. Najpopularniejsza w Europie porównywarka Ceneo.pl szacuje, że w tym roku odwiedzi ją miliard kupujących on-line. Ten rekordowy wynik potwierdza, że połączenie porównywarki z platformą sprzedażową ma ogromny potencjał
w handlu internetowym.
 

  1. Ceneo.pl to najniższy na rynku koszt zdobywania zamówień on-line

Koszt pozyskania zamówień to zawsze jedna z kluczowych pozycji na liście wydatków sklepów internetowych. Najlepiej zarządzane sklepy internetowe współpracujące z Ceneo.pl w modelu CPC notują taki koszt poniżej 2% wartości zamówienia. Należy podkreślić, że poziom konwersji w Ceneo.pl wynosi 4,5%. Warto pamiętać, że kluczowy wpływ na sprzedaż ma również to, z jakich narzędzi promocji korzysta sklep, oraz sezonowość oferty i kategorii, do której należy produkt. Nie bez znaczenia pozostaje także zaangażowanie samego sprzedawcy w cały proces. Serwis Ceneo.pl oferuje sprzedawcom także usługę KUP TERAZ, czyli współpracę na zasadzie marketplace, która rozliczana jest w modelu CPS. W tym przypadku koszt pozyskania zamówienia wynosi średnio 4% wartości zamówienia. To dwukrotnie mniej niż oferują inne polskie serwisy e-commerce i aż czterokrotnie mniej w przypadku zagranicznych platform. Ceneo.pl jest w stanie zaoferować sprzedawcom takie warunki, ponieważ od 15 lat konsekwentnie udowadnia klientom, że zakupy w sieci są bezpieczne i wygodne. Użytkownicy serwisu to osoby, które są zdecydowane na zakupy on-line. Dowody?

  1. Ceneo.pl generuje sprzedaż o wartości ponad 400 mln złotych miesięcznie

Ceneo.pl to obecnie pierwsza w Europie porównywarka internetowa pod względem liczby wizyt klientów, jak wynika z danych serwisu SimilarWeb. Każdego miesiąca serwis odwiedza ponad 23 miliony użytkowników. Ceneo.pl prognozuje, że do końca 2020 roku jego użytkownicy złożą w sklepach internetowych 395 mln wizyt. To, co wyróżnia użytkowników Ceneo.pl od innych, to fakt, że są to osoby kupujące regularnie w sklepach internetowych i zdecydowane na zakup. Ten fakt pozwala serwisowi osiągnąć współczynniki konwersji powyżej średniego poziomu na rynku. W przypadku kategorii produktowych, takich jak Hobby i Zwierzęta, Uroda czy Księgarnia, współczynnik konwersji na Ceneo.pl jest dwucyfrowy.

  1. Największy katalog produktów i wiarygodne źródło opinii o produktach, sprzedawcach i kosztach wysyłki

Ceneo.pl można porównać do ogromnej wirtualnej galerii handlowej. Serwis posiada 23 mln ofert. 23 główne kategorie produktowe zawierają ponad 14 tysięcy filtrów. Użytkownicy cenią sobie fakt, że zaglądając na stronę Ceneo.pl i zaznaczając odpowiednie cechy produktu,
w wygodny sposób znajdą to, czego potrzebują w najkorzystniejszej dla siebie cenie. To nie jedyny argument, który sprawia, że użytkownicy wybierają Ceneo.pl. Równie istotne są opinie i jakość obsługi kupującego. Ceneo.pl oferuje sprzedawcom Program Zaufanych Opinii, w którym klienci oceniają sklep na podstawie ankiety po zrealizowanych zakupach. Sprzedawca otrzymuje od serwisu pakiet narzędzi, które pozwalają mu w prosty sposób osiągnąć zakładaną sprzedaż i budować pozytywny wizerunek sklepu. Może również liczyć na wsparcie doświadczonego zespołu doradców handlowych.

  1. Ceneo.pl to miejsce, w którym producenci znanych marek aktywnie promują oferty sklepów

Ceneo.pl jest platformą, która sprzyja współpracy producentów i sprzedawców. Dzięki współpracy porównywarki z ponad 500 właścicielami marek takich jak Sony, Samsung, Huawei czy Amica, sprzedawcy otrzymują wsparcie przy planowaniu działań promocyjnych dla swoich ofert. Jednym z takich działań są kampanie reklamowe zlokalizowane w najpopularniejszych miejscach na Ceneo.pl. Producenci rekomendują również zakupy w konkretnych sklepach, które mają w ofercie ich najnowsze produkty. Serwis dodatkowo oferuje sprzedawcom dostęp do danych, które pomagają im zoptymalizować działania promocyjne i politykę cenową. Sprzedawca nie musi szukać tych informacji samodzielnie w innych serwisach. W Ceneo.pl ma do nich dostęp w przystępnej i zrozumiałej formie, co pozwala właścicielowi sklepu efektywnie rozwijać swój biznes on-line. Zaczynając współpracę z Ceneo.pl, na start otrzymujesz również dodatkowe środki na promocję. Wysokość bonusu może wynieść  nawet 30%.  Środki te można wykorzystywać na standardową promocję oferty lub skorzystać z obszernej listy narzędzi takich jak licytowanie pozycji oferty, podświetlenie ofert czy promowanie ich w specjalnych boksach na stronie Ceneo.pl. W praktyce oznacza to, że każdy sprzedawca bez względu na wielkość budżetu promocyjnego znajdzie rozwiązanie, które zwiększy jego skuteczność sprzedaży.

  1. Twój sklep ma szanse zyskać wiarygodność i zaufanie kupujących w sieci

Czy wiesz, że użytkownicy Ceneo.pl jako jedyni w Polsce oceniają sklepy internetowe na podstawie ankiet potwierdzonych zakupem? Program Zaufanych Opinii działa już od 11 lat i jest najwiarygodniejszym źródłem wiedzy na temat sklepów internetowych, sprzedawców i firm kurierskich. Klienci wystawili już ponad 20 milionów opinii. W ten sposób sprzedawca na uczciwych zasadach może budować swój profesjonalny wizerunek na rynku, a miliony kupujących w sieci są pewni, że zamawiając produkt w sklepie, który cieszy się najwyższą oceną, mogą być spokojni o bezpieczeństwo transakcji. Serwis z myślą o sprzedawcach prowadzi również Program Ochrony Marki, który daje właścicielom sklepów w Ceneo.pl narzędzia do skuteczniejszej ochrony swojego wizerunku przed nieuczciwymi działaniami konkurencji na rynku.