Zaangażowanie, wiarygodność i profesjonalizm konsultantów, wiedza produktowa oraz umiejętność dopasowania oferty do potrzeb klienta po raz piąty z rzędu zapewniły zwycięstwo Contact Center PKO Banku Polskiego. Cykliczne badanie infolinii bankowych przeprowadzane przez ARC Rynek i Opinia w październiku br. objęło 13 konkurencyjnych banków.
FINANSE Contact Center PKO Banku Polskiego ponownie liderem rankingu bankowych infolinii
NAJNOWSZY ARTYKUŁ
Nie ma czegoś takiego jak darmowa broń… – jak sfinansować wydatki...
Redakcja -
Jak sfinansować wydatki obronne państw członkowskich UE zwiększone do poziomu 2% ich PKB? Trzy opcje: cięcia innych wydatków, finansowania długiem, podnoszenia podatków. Omawiamy koszt...
GORĄCY TEMAT
58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy
Redakcja -
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
W 2023 r. ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym 44,2 mld zł – za...
Redakcja -
W 2023 r. Polacy otrzymali 44,2 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). To 0,3 proc. mniej niż...