-1 C
Warsaw
poniedziałek, Grudzień 17, 2018
Tagi Contact center

Informacje, komentarze i wypowiedzi: contact center

Konrad Rochalski prezes zarządu ArchiDoc

Firmy ubezpieczeniowe cyfryzują obsługę klienta

Ubezpieczyciele na coraz większą skalę wdrażają rozwiązania usprawniające proces obsługi klientów. Firmy z tego sektora inwestują nie tylko w nowe technologie, ale także w know how umożliwiające optymalizację działalności operacyjnej, m.in. w obszarze przepływu...
Cezary Stypułkowski, prezes mBankvideo

mBank stawia na nowoczesne contact center i oddziały w mniejszych miastach

Banki przyszłości, to nie tylko digital. Telefoniczne centra kontaktu z klientem nie mogą być obsługiwane przez słabo opłacanych studentów. Znany z innowacji mBank idzie pod prąd wobec niektórych wyobrażeń. Będzie też otwierał nowe oddziały...
Raport_pixabay

Rynek Pracy Specjalistów Q3 2018. Handlowcy w centrum uwagi

W III kwartale 2018 firmy zamieściły na Pracuj.pl aż 148 172 ofert pracy – o 10,6% więcej niż przed rokiem. W rankingu najczęściej poszukiwanych specjalizacji tradycyjnie królują specjaliści ds. handlu i sprzedaży. Co jednak...
Cisco

Cisco i Google Cloud nawiązują partnerstwo, aby usprawnić pracę ponad 150 milionów osób

W ramach pogłębiającej się współpracy pomiędzy obiema firmami, Cisco ogłasza pierwszą falę integracji swoich rozwiązań z zakresu collaboration z produktami Google. Partnerstwo to wykracza daleko poza zapewnienie kompatybilności rozwiązań do połączeń głosowych, poczty e-mail, wymiany...
ailleron

Ailleron rozwija wirtualny oddział LiveBank w mBanku

Ailleron, krakowski fintech, który w 2013 roku wdrożył w mBanku wirtualny oddział LiveBank pod nazwą Ekspert Online, wzbogacił go o kolejne przydatne funkcje. Od niedawna klienci banku mogą komunikować się z nim z urządzeń...
85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe...

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają...
Bank Millennium z rekordową sprzedażą swojego konta. Liczba Kont 360° po czterech latach przekroczyła milion

Bank Millennium z rekordową sprzedażą swojego konta. Liczba Kont 360° po czterech latach przekroczyła...

Bankowość zmierza w kierunku upraszczania produktów – w ofercie wielu polskich banków zaczyna dominować jeden uniwersalny rachunek. Dyktują to potrzeby klientów ukierunkowane na wygodne, nowoczesne i możliwie jak najprostsze rozwiązania. Bank Millennium otworzył niedawno milionowy rachunek swojego...
Polacy bardziej zadowolonymi konsumentami niż Amerykanie. Poziom satysfakcji klientów zbliża się do 80 proc.

Polacy bardziej zadowolonymi konsumentami niż Amerykanie. Poziom satysfakcji klientów zbliża się do 80 proc.

W ciągu ostatnich sześciu lat wskaźnik zadowolenia konsumentów w Polsce wzrósł o ponad 17 pkt proc. i obecnie wynosi prawie 78 proc. Przewyższa tym samym poziom satysfakcji klientów w USA i Wielkiej Brytanii. Na rosnące zadowolenie konsumentów ogromny wpływ...
Michał Gajewski BZ WBK

Wyniki Banku Zachodniego WBK za 2017 r.

W I-IV kw. 2017 roku Grupa Banku Zachodniego WBK zanotowała wynik netto należny akcjonariuszom podmiotu dominującego w wysokości 2,2 mld zł. Po wyłączeniu zdarzeń jednorazowych w 2016 roku (przychody z VISA w wysokości 316...
cloud computing dane

Za 3 lata globalny rynek chmurowych rozwiązań dla contact center będzie wart 15,67 mld...

Za trzy lata globalny rynek chmurowych rozwiązań dla contact center będzie wart 15,67 mld dolarów, a tempo wzrostu do 2021 r. wyniesie 23,6% rok do roku - prognozuje Markets&Markets. Polskie firmy z branży call...
biura outsourcing biurowiec pracownik

Jakie zawody mogą zniknąć w nieodległej przyszłości

Uniwersytet Oksfordzki i firma Deloitte przeanalizowały jakie zawody mogą zniknąć w nieodległej przyszłości. Wnioski są niepokojące przede wszystkim dla pracowników call i contact center. Naukowcy i eksperci prognozują, że zawód telemarketera zniknie z 99%, a pracownika...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Sztuczna inteligencja zmieni rynek contact center?

Firmy dokładają wielu starań, by ich contact center funkcjonowały lepiej, jednak mimo postępu technologicznego wciąż borykają się z licznymi problemami. Telefony w nieodpowiednim momencie, konsultanci, z którymi ciężko znaleźć wspólny język i nietrafione oferty...
raport analiza wyniki

Cludo wierzy w chmurę: 40% wzrost, 14% przychodów na B+R

8 mln zł – tyle przychodów chce wypracować w 2018 r. Cludo, dostawca rozwiązań wspierających zarządzanie contact center. Oznacza to wzrost o niemal 40%. W grudniu firma znacząco powiększyła swój kapitał i planuje zainwestować...
Call Center.

Branża call center skutecznie walczy o wizerunek

Dynamiczny rozwój branży call center i usług outsourcingowych w roku 2016 szedł w parze ze wzrostem świadomości sektora i aktywnymi działaniami na rzecz poprawy wizerunku telemarketingu – wynika z analizy medialnej przygotowanej przez Polskie...
Maciej Kaczmarski ODO 24

Spam telefoniczny – czyli niechciane telefony

Natrętni telemarketerzy call center potrafią niekiedy skutecznie uprzykrzyć codzienność. Gdy z nimi rozmawiamy zastanawiamy się, skąd mają nasz numer. Niestety wiele osób bagatelizuje ten problem nie zdając sobie sprawy, że mogło dojść do naruszenia...
Michał Gajewski BZ WBK

Grupa Banku Zachodniego WBK po III kwartałach 2017 r.

W I-III kw. 2017 roku Grupa Banku Zachodniego WBK zanotowała wynik netto należny akcjonariuszom podmiotu dominującego w wysokości 1,7 mld zł. Po wyłączeniu zdarzeń jednorazowych w 2016 roku (przychody z VISA w wysokości 316...
Telekom Banking_aplikacja mobilna

Alior Bank we współpracy z Telekom Romania uruchamia Telekom Banking

Rumuński oddział Alior Banku wprowadza na rynek usługi Telekom Banking – nowoczesne i intuicyjne produkty bankowe dostępne w kanale internetowym i mobilnym, przez telefon, a także w całej stacjonarnej sieci sprzedaży Telekom Romania. Produkty...
biuro obsługa customer service

Koniec z telefonami od marketerów? Od maja każdy z nas ma prawo do „bycia...

Czy to koniec call center, jakie znamy? Od maja 2018 w życie wchodzi RODO - to tajemniczo brzmiące hasło w praktyce oznacza prawo do „bycia zapomnianym”. Każdy, absolutnie każdy będzie mógł zażądać trwałego usunięcia...
biuro obsługa customer service

Spore wzrosty na rynku oprogramowania do obsługi klienta

29 miliardów dolarów – tyle według specjalistów Markets&Markets będzie wart rynek oprogramowania contact center do 2022 roku Z raportu firmy analitycznej Markets&Markets „Contact Center Software Market” wynika, że wartość rynku oprogramowania dla call i contact...
Michał Gajewski BZ WBK

Wyniki finansowe Banku Zachodniego WBK po I półroczu 2017 r.

W I półroczu 2017 roku Grupa Banku Zachodniego WBK zanotowała wynik netto należny akcjonariuszom podmiotu dominującego w wysokości 1,1 mld zł. Po wyłączeniu zdarzeń jednorazowych w I półroczu 2016 i 2017 roku (przychody z...
KrEdytka

Bot pomoże wybrać kredyt w Credit Agricole

Credit Agricole uruchomił dla swoich klientów specjalnego chatbota, który pomoże w zbieraniu wniosków kredytowych na platformie Facebook Messenger. Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw, wyspecjalizowana w innowacyjnej komunikacji marketingowej jednostka Havas Media Group...
Bezpieczeństwo ważne przy wyborze banku. Wzrasta popularność usług takich jak czasowa blokada karty

Bezpieczeństwo ważne przy wyborze banku. Wzrasta popularność usług takich jak czasowa blokada karty

Polska przoduje w Europie pod względem popularności płatności zbliżeniowych i mobilnych. Dynamicznie rośnie także liczba użytkowników bankujących przez smartfony – ich liczba przekroczyła 8 mln. Klienci banków oczekują, że aplikacje do obsługi finansów będą proste w obsłudze, wygodne,...
Kontakt z klientami już nie tylko przez call center. Rośnie rola nowych technologii i mediów społecznościowych

Kontakt z klientami już nie tylko przez call center. Rośnie rola nowych technologii i...

Postępuje wirtualizacja usług call center. Coraz więcej firm przenosi swoje usługi do chmury. Zmienia się także sama usługa. Obsługa klienta to już nie tylko infolinie i akwizycje przez telefon. Profil nowego typu klienta z pokolenia millenialsów, który oczekuje...
Grzegorz Dzik 3

Wyniki Grupy Impel po I kwartale 2017 r.

Grupa Impel - osiągnęła w pierwszym kwartale 2017 r. przychody ze sprzedaży na poziomie 545,9 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do ubiegłego roku o 74,5 mln zł tj. 15,8%. Grupa wypracowała zysk...
Gry sposobem firm na większe zaangażowanie pracowników. Rynek takich rozwiązań w ciągu 3 lat wzrośnie kilkukrotnie

Gry sposobem firm na większe zaangażowanie pracowników. Rynek takich rozwiązań w ciągu 3 lat...

Gamifikacja to rozwiązanie wykorzystujące mechanizmy gier. Coraz częściej służy ona wzmacnianiu zaangażowania pracowników i mierzeniu ich efektywności. Globalny rynek takich rozwiązań w 2015 roku wyceniany był na 1,6 mld dol., a do 2020 roku będzie wart...
Przez grę do wydajniejszej pracy. Gamifikacja dobrym sposobem na zwiększenie zaangażowania pracowników

Przez grę do wydajniejszej pracy. Gamifikacja dobrym sposobem na zwiększenie zaangażowania pracowników

Gamifikacja, zwana też grywalizacją, polega na użyciu mechanizmów z gier w innych dziedzinach życia. Chodzi o mobilizację do działania, na przykład poprzez zwiększenie zaangażowanie pracowników w wykonywane przez nich zadania. Według prognoz globalny rynek gamifikacji już w najbliższej przyszłości czeka...
Rośnie rynek call center. Część firm outsourcingowych zakłada w tym roku 20-procentowe wzrosty

Rośnie rynek call center. Część firm outsourcingowych zakłada w tym roku 20-procentowe wzrosty

Dostępność pracowników, powszechna znajomość języków obcych i relatywnie niskie koszty pracy powodują, że Polska jest atrakcyjna dla branży outsourcingu. Według prognoz w przyszłym roku ma ona urosnąć o 6–7 proc., ale część firm outsourcingowych zajmujących się zewnętrzną...
biurowiec

29 mld dolarów – tyle wydadzą firmy na ujednolicenie komunikacji z klientami

Przedsiębiorstwa mają problem: klienci kontaktują się z nimi korzystając już nie tylko z telefonu, chatów czy sms-ów, ale również mediów społecznościowych i kanałów video. Wyzwaniem staje się więc ujednolicenie komunikacji. Dobrze ilustrują to prognozy...
Rośnie zainteresowanie usługami outsourcingowymi w Polsce. Do firm z branży może trafić nawet 20 proc. więcej procesów biznesowych

Rośnie zainteresowanie usługami outsourcingowymi w Polsce. Do firm z branży może trafić nawet 20...

Dobre perspektywy przed rynkiem usług dla biznesu w Polsce. W ostatnich latach roczne tempo wzrostu sięgało 20 proc. Eksperci wskazują, że największe polskie miasta są nasycone centrami, ale wciąż duży potencjał mają regionalne rynki, przede...
Banki prześcigają się w innowacjach. Za 5 lat 90 proc. klientów będzie korzystać z bankowych aplikacji mobilnych

Banki prześcigają się w innowacjach. Za 5 lat 90 proc. klientów będzie korzystać z...

Z aplikacji mobilnych do zarządzania finansami w 2018 roku będzie korzystać już 7,5 mln Polaków. Coraz więcej banków wprowadza też uwierzytelnianie oparte na biometrii. Największym wyzwaniem dla tradycyjnej branży finansowej są jednak fintechy, które mogą przejąć...

GORĄCY TEMAT

samochody

Samochód firmowy. Co zmienia się od 2019 roku?

23 października 2018 r. Sejm przyjął projekt nowelizacji ustaw PIT i CIT, w wyniku których, począwszy od 2019 r., na niekorzyść dla podatników zmienią...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Kontrahenta wybieraj rozważnie

Organy Krajowej Administracji Skarbowej, jak również wymiaru sprawiedliwości coraz częściej wskazują na konieczność należytej weryfikacji kontrahenta, z którym firma nawiązuje współpracę. Jej zaniechanie bądź...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Kontrahenta wybieraj rozważnie

Organy Krajowej Administracji Skarbowej, jak również wymiaru sprawiedliwości coraz częściej wskazują na konieczność należytej weryfikacji kontrahenta, z którym firma nawiązuje współpracę. Jej zaniechanie bądź...
Night panorama of Warsaw skyline, Poland, over Vistula river in the night

Raport PwC i ULI na temat atrakcyjności inwestycyjnej europejskich miast

Głównym wyzwaniem europejskiego rynku nieruchomości jest dostępność nowych klas aktywów – obawy o to wyraża 68% badanych podmiotów z tej branży. Dodatkowo, jedynie 28%...

Goldman Sachs: globalni gracze zdominują rynek chmury. Specjalizacja szansą dla mniejszych?

Według raportu amerykańskiego banku Goldman Sachs, globalne wydatki firm na technologie cloud computing mają się do 2021 r. podwoić w stosunku do wartości sprzed...