CRM – poznaj jego zalety

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

CRM to system informatyczny, dzięki któremu znacznie łatwiejsze jest organizowanie funkcjonowania całej firmy. Korzystanie z systemu sprawia, że komunikacja pomiędzy działami przebiega sprawniej, a klienci są zadowoleni z kontaktów z firmą oraz z dokonywanych w niej zakupów. Dlaczego jeszcze warto korzystać z CRM? 

  1. CRM – narzędzie dla małych i dużych
  2. Rozwiązanie uniwersalne dla wielu różnych branż
  3. Leasing oprogramowania czy rozwiązanie w chmurze

Korzystanie z CRM jest coraz popularniejsze. Funkcjonalne oprogramowanie daje możliwość sprawniejszego realizowania zamówień i efektywnej współpracy pomiędzy różnymi działami w firmie. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż lub osiągnąć inny cel biznesowy, sprawdź, w czym może Ci pomóc CRM.

CRM – narzędzie dla małych i dużych

CRM jest wykorzystywany w małych i dużych firmach przede wszystkim w celu usprawnienia komunikacji i uzyskania spójnego przekazu do klientów. System jest używany nie tylko przez dział handlowy, ale również przez pracowników zajmujących się zupełnie innymi zadaniami. Dzięki CRM łatwiejsze jest prowadzenie kampanii reklamowych na różną skalę, zarządzanie gwarancjami/kontraktami i prowadzenie działu serwisu, a nawet przygotowywanie rozbudowanych analiz, które pozwalają ocenić efektywność działań promocyjnych, bądź wprowadzenia nowych rozwiązań w poszczególnych działach przedsiębiorstwa. Co ważne, dostęp do CRM dla pracowników jest niemalże nieograniczony. Mogą z niego korzystać nie tylko w biurze, ale również w domu lub w podróży. Nowoczesny system CRM działa na komputerach stacjonarnych i laptopach, na tabletach oraz smartfonach.

Rozwiązanie uniwersalne dla wielu różnych branż

CRM przyda się w firmach z najróżniejszych branż, gdyż jego zastosowanie jest uniwersalne, a rozbudowane funkcje umożliwiają realizację wielu kluczowych zadań. System sprawdza się w firmach działających w branży reklamowej, medycznej, energetycznej, technologicznej, finansowej, rolniczej, motoryzacyjnej i turystycznej. Wykorzystuje się go również w telemarketingu i telekomunikacji oraz w branży nieruchomości. Dzięki temu mogą zainstalować go przedsiębiorstwa zajmujące się zupełnie innymi zadaniami, osiągając w ten sposób każdy założony cel.

Leasing oprogramowania czy rozwiązanie w chmurze

W przypadku CRM na jego rosnącą popularność ogromny wpływ ma możliwość nabycia systemu w ramach leasingu oprogramowania. Leasing jest związany z szeregiem korzyści podatkowych dla przedsiębiorstwa oraz z opcją rozłożenia płatności na raty. Co ważne, CRM w odróżnieniu od systemu w chmurze po zakończeniu okresu leasingu staje się własnością leasingobiorcy. Oprogramowanie CRM nabyte w ramach leasingu można zainstalować w biurze u klienta, co ułatwia przechowywanie i analizowanie danych firmowych. Dodatkowo dane które można nazwać informacjami wrażliwymi dla przedsiębiorstwa nie są przechowywane poza jego strukturami.

Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane dla konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Polecane

Sektor aplikacji AI będzie rósł średniorocznie o 40 proc. do 2030 r.

Rozwój AI wywiera wpływ oraz presję na implementowanie tej...

Czy cła Trumpa naprawdę uczynią Amerykę wielką?

Donald Trump przekonuje, że jego polityka celna ma uczynić...

Podwarszawski rynek magazynowy: rośnie popyt, ale podaż nie nadąża

W miejscowościach okołowarszawskich deweloperzy niechętnie podejmują się budowy magazynów...

Sukcesja z korzyścią podatkową. Fundacje rodzinne zmieniają polski rynek inwestycyjny

Po półtora roku od wprowadzenia ustawy o fundacjach rodzinnych...

Inflacja niższa od oczekiwań – czy szczyt przypadnie na marzec?

Inflacja konsumencka w lutym 2025 r. wyniosła 4,9 proc....
Wiadomości

Czy cła Trumpa naprawdę uczynią Amerykę wielką?

Donald Trump przekonuje, że jego polityka celna ma uczynić...

Trump straszy Europę, Putin kalkuluje rozejm, Glapiński studzi oczekiwania

Trump kieruje kolejną groźbą w kierunku Europy. Kolejne dane...

Inflacja niższa od oczekiwań – czy szczyt przypadnie na marzec?

Inflacja konsumencka w lutym 2025 r. wyniosła 4,9 proc....

Cena złota przebija 3000 USD za uncję

Cena złota przebiła historyczny poziom 3000 USD za uncję....

Produktywność w Polsce rośnie szybciej niż w USA i Europie Zachodniej – raport EY

Wzrost produktywności w Polsce wyniósł 9,6% i był wyższy...

Podwarszawski rynek magazynowy: rośnie popyt, ale podaż nie nadąża

W miejscowościach okołowarszawskich deweloperzy niechętnie podejmują się budowy magazynów...

Zaangażowanie pracowników rośnie niemal na całym świecie, ale nie w Polsce

Niemal co piąty pracownik na świecie ocenia się jako...

Indeks strachu VIX rośnie, Wall Street traci – Polska giełda pozostaje silna

Krajobraz inwestycyjny w Polsce - jak polscy inwestorzy reagują...
Coś dla Ciebie

Wybrane kategorie