CRM – poznaj jego zalety

    pieniądze czas oszczędności inwestycje

    CRM to system informatyczny, dzięki któremu znacznie łatwiejsze jest organizowanie funkcjonowania całej firmy. Korzystanie z systemu sprawia, że komunikacja pomiędzy działami przebiega sprawniej, a klienci są zadowoleni z kontaktów z firmą oraz z dokonywanych w niej zakupów. Dlaczego jeszcze warto korzystać z CRM? 

    1. CRM – narzędzie dla małych i dużych
    2. Rozwiązanie uniwersalne dla wielu różnych branż
    3. Leasing oprogramowania czy rozwiązanie w chmurze

    Korzystanie z CRM jest coraz popularniejsze. Funkcjonalne oprogramowanie daje możliwość sprawniejszego realizowania zamówień i efektywnej współpracy pomiędzy różnymi działami w firmie. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż lub osiągnąć inny cel biznesowy, sprawdź, w czym może Ci pomóc CRM.

    CRM – narzędzie dla małych i dużych

    CRM jest wykorzystywany w małych i dużych firmach przede wszystkim w celu usprawnienia komunikacji i uzyskania spójnego przekazu do klientów. System jest używany nie tylko przez dział handlowy, ale również przez pracowników zajmujących się zupełnie innymi zadaniami. Dzięki CRM łatwiejsze jest prowadzenie kampanii reklamowych na różną skalę, zarządzanie gwarancjami/kontraktami i prowadzenie działu serwisu, a nawet przygotowywanie rozbudowanych analiz, które pozwalają ocenić efektywność działań promocyjnych, bądź wprowadzenia nowych rozwiązań w poszczególnych działach przedsiębiorstwa. Co ważne, dostęp do CRM dla pracowników jest niemalże nieograniczony. Mogą z niego korzystać nie tylko w biurze, ale również w domu lub w podróży. Nowoczesny system CRM działa na komputerach stacjonarnych i laptopach, na tabletach oraz smartfonach.

    Rozwiązanie uniwersalne dla wielu różnych branż

    CRM przyda się w firmach z najróżniejszych branż, gdyż jego zastosowanie jest uniwersalne, a rozbudowane funkcje umożliwiają realizację wielu kluczowych zadań. System sprawdza się w firmach działających w branży reklamowej, medycznej, energetycznej, technologicznej, finansowej, rolniczej, motoryzacyjnej i turystycznej. Wykorzystuje się go również w telemarketingu i telekomunikacji oraz w branży nieruchomości. Dzięki temu mogą zainstalować go przedsiębiorstwa zajmujące się zupełnie innymi zadaniami, osiągając w ten sposób każdy założony cel.

    Leasing oprogramowania czy rozwiązanie w chmurze

    W przypadku CRM na jego rosnącą popularność ogromny wpływ ma możliwość nabycia systemu w ramach leasingu oprogramowania. Leasing jest związany z szeregiem korzyści podatkowych dla przedsiębiorstwa oraz z opcją rozłożenia płatności na raty. Co ważne, CRM w odróżnieniu od systemu w chmurze po zakończeniu okresu leasingu staje się własnością leasingobiorcy. Oprogramowanie CRM nabyte w ramach leasingu można zainstalować w biurze u klienta, co ułatwia przechowywanie i analizowanie danych firmowych. Dodatkowo dane które można nazwać informacjami wrażliwymi dla przedsiębiorstwa nie są przechowywane poza jego strukturami.