9.1 C
Warsaw
środa, Listopad 13, 2019

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi LVL UP MEDIA

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: LVL UP MEDIA

telefon

Sponsorowane Wi-Fi w komunikacji miejskiej z dużym potencjałem marketingowym

0
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że...
stacja benzynowa paliwa ropa

Eksperci z branży: Stacje benzynowe powinny lepiej wykorzystywać potencjał reklamowy

0
Najnowsze badanie, przeprowadzone na stacjach paliw, wykazało, że 80% konsumentów nie zna pojęcia geofencingu, ale to nie dziwi branży marketingowej. Gdy ankieterzy wyjaśnili ten termin respondentom i zapytali ich, czy chcieliby dostawać spersonalizowane reklamy...

GORĄCY TEMAT

Marcin Lipka

W obrotach usługami Polska generuje pokaźną nadwyżkę 100 miliardów

0
Polska nadwyżka w zagranicznej wymianie handlowej sektora usług prawdopodobnie osiągnie w tym roku 100 mld złotych. To niesamowity sukces naszego kraju na przestrzeni ostatniego...
Urząd Skarbowy

Nawet rok trzeba czekać na pozwolenia na pracę w Polsce

0
Polski rynek pracy nadal jest mało przyjazny dla obcokrajowców. Są województwa, w których cudzoziemcy na wydanie decyzji związanych z legalizacją pobytu i pracy muszą...
budowa branża budowlana

Split payment w budowlance jednak jest do ominięcia. Wystarczy, że branża...

0
Obserwatorzy rynku twierdzą, że firmy budowlane znalazły sposób na uniknięcie mechanizmu podzielonej płatności. Przedsiębiorcy zaczną wystawiać faktury w euro. Jak komentuje Ministerstwo Finansów, nie...
Deloitte

Deloitte najczęściej cytowaną firmą doradczą w Polsce

0
Firma doradcza Deloitte zajęła pierwsze miejsce wśród firm konsultingowych w 12. edycji badania Top Marka. W rankingu miesięcznika Press i  „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięto...

Emocje a podejmowanie decyzji przez menedżerów

0
Logiczny, chłodny i wyważony. Gdy podejmuje decyzję, odcina się od swoich emocji. Nigdy nie ufa podszeptom intuicji, opiera się tylko na analizie dostępnych danych....