11.7 C
Warsaw
środa, Maj 22, 2019
Tagi Mirosław Bartoń

Tag: Mirosław Bartoń

Spada wskaźnik zadowolenia klientów z jakości obsługi. Powodem może być pogarszająca się sytuacja na rynku pracy

Spada wskaźnik zadowolenia klientów z jakości obsługi. Powodem może być pogarszająca się sytuacja na...

Wygląd placówki, zachowanie personelu czy atrakcyjność samej oferty – to niektóre czynniki, które decydują o poziomie satysfakcji klienta. Z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi wynika, że wskaźnik zadowolenia klientów nieznacznie się obniżył i wynosi 77 proc.,...
85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe...

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają...
Polacy bardziej zadowolonymi konsumentami niż Amerykanie. Poziom satysfakcji klientów zbliża się do 80 proc.

Polacy bardziej zadowolonymi konsumentami niż Amerykanie. Poziom satysfakcji klientów zbliża się do 80 proc.

W ciągu ostatnich sześciu lat wskaźnik zadowolenia konsumentów w Polsce wzrósł o ponad 17 pkt proc. i obecnie wynosi prawie 78 proc. Przewyższa tym samym poziom satysfakcji klientów w USA i Wielkiej Brytanii. Na rosnące zadowolenie konsumentów ogromny wpływ...
Firmy zwiększają inwestycje w jakość obsługi i nowinki technologiczne. Klienci stają się coraz bardziej wymagający

Firmy zwiększają inwestycje w jakość obsługi i nowinki technologiczne. Klienci stają się coraz bardziej...

Coraz częściej przy wyborze sklepu lub usługodawcy liczy się nie cena, a jakość obsługi. Dlatego przedsiębiorcy zwiększają nakłady na poprawę relacji z klientami i narzędzia technologiczne, które usprawniają obsługę. W efekcie od dziesięciu lat rośnie satysfakcja konsumentów...

GORĄCY TEMAT

151356video

Wojna handlowa USA i Chin, a sprawa polska

W polskiej polityce brakuje wyraźnego odniesienia do tego, jak należy traktować relacje z Chinami. Bardzo widoczna staje się rywalizacja amerykańsko-chińska – która przebija się w...
giełda biznes

Polski przedsiębiorca bez prawa do błędu … chyba, że firmę...

Czy początkujący przedsiębiorca w Polsce ma prawo się pomylić? Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii twierdzi, że tak, ale jest w tym zakresie raczej odosobnione. Resort przedsiębiorczości...
Robert Nogacki Kancelaria Prawna Skarbiec

Sądy hamują zapędy fiskusa

Od 1 stycznia 2018 r. obowiązują nowe przepisy w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu nabycia usług niematerialnych od podmiotów powiązanych (art. 15e...
prof. Waldemar Rogowski, Główny Analityk Biura Informacji Kredytowej

Sprzedaż kredytów w Polsce w kwietniu 2019 r.

W kwietniu 2019 r., w porównaniu do kwietnia 2018 r. w ujęciu wartościowym, banki i SKOK-i udzieliły kredytów na wyższą kwotę w trzech grupach...

Opuszczone budowy i opóźnione inwestycje. Wszystko przez brak waloryzacji starych kontraktów

Wciąż napływają informacje o problemach na polskich placach budowy. Najbardziej dotykają one zagranicznych inwestorów, którzy nie mają doświadczenia na polskim rynku. Przez brak zaplecza...