9 C
Warsaw
środa, Listopad 14, 2018
Tagi Rafał Kochański

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Rafał Kochański

Rafał Kochański

eStoreMedia wprowadza narzędzie do automatycznego audytu implementacji treści w e-commerce

eStoreMedia opracowało innowacyjne rozwiązanie przeznaczone do sprawdzania implementacji treści w e-commerce. Autorskie narzędzie umożliwia producentom szybką weryfikację zawartości karty produktowej w dowolnym sklepie internetowym w Polsce i na świecie. - Usługę tę dedykujemy klientom korzystającym...
Rafał Kochański

Rafał Kochański nowym Dyrektorem Marketingu Agito.pl

Nowym Dyrektorem Marketingu w Agito.pl został Rafał Kochański. Będzie odpowiedzialny za kompleksowe przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce. Do najważniejszych zadań nowego Dyrektora Marketingu Agito.pl należy także prowadzenie działań komunikacyjnych w obliczu...

GORĄCY TEMAT

Grzegorz Dzik, wiceprezydent Pracodawców RPvideo

Sytuacja na rynku pracy wymaga aktywizacji osób niepełnosprawnych

W Polsce od ponad 20 lat aktywność zawodowa jest na tym samym poziomie. Jeśli chodzi o osoby niepełnosprawne – jest to jeden z najniższych...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Na zwrot podatku VAT poczekasz latami

Jak poinformowało Ministerstwo Finansów, tylko w 1 procencie przypadków ubiegania się przez firmy o zwrot podatku naliczonego VAT przedłużono ustawowy termin do jego zwrotu....
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Na zwrot podatku VAT poczekasz latami

Jak poinformowało Ministerstwo Finansów, tylko w 1 procencie przypadków ubiegania się przez firmy o zwrot podatku naliczonego VAT przedłużono ustawowy termin do jego zwrotu....
Jacek Opala Exact Systems

Elektromobilność w Europie. Polska nadal daleko w tyle

W III kwartale 2018 roku w Polsce zarejestrowano tylko 286 samochodów elektrycznych (zasilanych akumulatorem i hybrydy plug-in), co oznacza spadek o 12% r/r. Tym...

Polski sektor ubezpieczeniowy na dobrej drodze do cyfryzacji. Przyszłością branży są...

Dzięki nowym technologiom wdrażanym przez firmy ubezpieczeniowe możliwe będzie tworzenie innowacyjnych, spersonalizowanych produktów, dokładniejsza ocena ryzyka, a także szybsza wypłata odszkodowań – takie wnioski płyną...