Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Teleperformance Polska

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Teleperformance Polska

High5ive, Kraków

Centra usług wynajmują ponad połowę biur w Krakowie i 45 proc. we Wrocławiu

Zatrudnienie w sektorze usług wspólnych z roku na rok rośnie. Nie przekłada się to jednak na większe zapotrzebowanie na biura. Mimo to centra typu SSC / BPO / R&D nadal wynajmują najwięcej metrów biurowych...
The BSS Forum panel HR

BSS – branża dla pracownika, czy pracownik dla branży

Czy w Polsce istnieje rynek pracownika? Zdania są podzielone. O zjawisku tym mówi się coraz częściej w kontekście branży outsourcingu i nowoczesnych usług dla biznesu, w której roczny wzrost Fundacja Pro Progressio szacuje się na...
Mariusz Odkała, prezes zarządu w przedsiębiorstwie Teleperformance Polska

Mariusz Odkała podsumowuje rok 2016 w branży outsourcingu contact center

Polska jest europejskim liderem sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którego wzrost w minionym roku wyniósł blisko 20%. Rosnąca konkurencja sprawia, że w walce o klienta liczą się tylko najlepsi. Liderzy branży outsourcingu contact center...
Mariusz Odkała, prezes zarządu w przedsiębiorstwie Teleperformance Polska

Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak...

Już ponad miliard zł rocznie wynoszą przychody krajowego sektora zajmujących się obsługą klienta firm call centre. Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawia jednak, że wymagania odbiorców takich usług także rosną. Branża będzie więc ewoluować w kierunku...
1332014504_teleperformance_wyniki_zatrudnienie.png

Teleperformance Polska po raz kolejny zwiększa zatrudnienie i zapowiada, że w większym stopniu zamierza...

Krajowy oddział światowego lidera outsourcingu obsługi klienta, spółki Teleperformance, po raz kolejny zwiększa zatrudnienie. Poszukuje przede wszystkim osób władających językami obcymi, głównie angielskim, francuskim oraz niemieckim, najlepiej na poziomie native. Jak zapowiada Mariusz Odkała,...
biuro

Sukcesy liderów branży call contact center

Polski rynek call contact center rozwija się dynamicznie już od ponad 20 lat. Rok 2015 to umocnienie Polski na pozycji lidera outsourcingu usług nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także globalnie. Rosną w siłę...
rp_966bc9cebb_612198125-teleperformance-obsluga.png

Firmy stawiają na komunikację z klientami za pośrednictwem Facebooka

Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na wdrożenie mechanizmów obsługi klienta w serwisach społecznościowych. Tę formę komunikacji wybierają najchętniej firmy z branży IT oraz produkcji i sprzedaży artykułów szybko zbywalnych (FMCG). O poziom satysfakcji klienta w social mediach dbają także...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ben Laidler, strateg ds. rynków globalnych w eToro

Czeka nas droższa filiżanka kawy

KAWA: Ceny wzrosły w tym roku o 25 proc., ponieważ zła pogoda dotknęła uprawy w Brazylii, będącej głównym producentem kawy arabica, oraz w Wietnamie,...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Przemysł

Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw

Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...