1.5 C
Warsaw
sobota, Grudzień 15, 2018
Tagi Teleperformance Polska

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Teleperformance Polska

The BSS Forum panel HR

BSS – branża dla pracownika, czy pracownik dla branży

Czy w Polsce istnieje rynek pracownika? Zdania są podzielone. O zjawisku tym mówi się coraz częściej w kontekście branży outsourcingu i nowoczesnych usług dla biznesu, w której roczny wzrost Fundacja Pro Progressio szacuje się na...
Mariusz Odkała, prezes zarządu w przedsiębiorstwie Teleperformance Polska

Mariusz Odkała podsumowuje rok 2016 w branży outsourcingu contact center

Polska jest europejskim liderem sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którego wzrost w minionym roku wyniósł blisko 20%. Rosnąca konkurencja sprawia, że w walce o klienta liczą się tylko najlepsi. Liderzy branży outsourcingu contact center...
Mariusz Odkała, prezes zarządu w przedsiębiorstwie Teleperformance Polska

Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak...

Już ponad miliard zł rocznie wynoszą przychody krajowego sektora zajmujących się obsługą klienta firm call centre. Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawia jednak, że wymagania odbiorców takich usług także rosną. Branża będzie więc ewoluować w kierunku...
1332014504_teleperformance_wyniki_zatrudnienie.png

Teleperformance Polska po raz kolejny zwiększa zatrudnienie i zapowiada, że w większym stopniu zamierza...

Krajowy oddział światowego lidera outsourcingu obsługi klienta, spółki Teleperformance, po raz kolejny zwiększa zatrudnienie. Poszukuje przede wszystkim osób władających językami obcymi, głównie angielskim, francuskim oraz niemieckim, najlepiej na poziomie native. Jak zapowiada Mariusz Odkała,...
biuro

Sukcesy liderów branży call contact center

Polski rynek call contact center rozwija się dynamicznie już od ponad 20 lat. Rok 2015 to umocnienie Polski na pozycji lidera outsourcingu usług nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także globalnie. Rosną w siłę...
rp_966bc9cebb_612198125-teleperformance-obsluga.png

Firmy stawiają na komunikację z klientami za pośrednictwem Facebooka

Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na wdrożenie mechanizmów obsługi klienta w serwisach społecznościowych. Tę formę komunikacji wybierają najchętniej firmy z branży IT oraz produkcji i sprzedaży artykułów szybko zbywalnych (FMCG). O poziom satysfakcji klienta w social mediach dbają także...

GORĄCY TEMAT

samochody

Samochód firmowy. Co zmienia się od 2019 roku?

23 października 2018 r. Sejm przyjął projekt nowelizacji ustaw PIT i CIT, w wyniku których, począwszy od 2019 r., na niekorzyść dla podatników zmienią...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Kontrahenta wybieraj rozważnie

Organy Krajowej Administracji Skarbowej, jak również wymiaru sprawiedliwości coraz częściej wskazują na konieczność należytej weryfikacji kontrahenta, z którym firma nawiązuje współpracę. Jej zaniechanie bądź...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Kontrahenta wybieraj rozważnie

Organy Krajowej Administracji Skarbowej, jak również wymiaru sprawiedliwości coraz częściej wskazują na konieczność należytej weryfikacji kontrahenta, z którym firma nawiązuje współpracę. Jej zaniechanie bądź...
Night panorama of Warsaw skyline, Poland, over Vistula river in the night

Raport PwC i ULI na temat atrakcyjności inwestycyjnej europejskich miast

Głównym wyzwaniem europejskiego rynku nieruchomości jest dostępność nowych klas aktywów – obawy o to wyraża 68% badanych podmiotów z tej branży. Dodatkowo, jedynie 28%...

Goldman Sachs: globalni gracze zdominują rynek chmury. Specjalizacja szansą dla mniejszych?

Według raportu amerykańskiego banku Goldman Sachs, globalne wydatki firm na technologie cloud computing mają się do 2021 r. podwoić w stosunku do wartości sprzed...