20 C
Warsaw
środa, Październik 17, 2018
Tagi Teleperformance Polska

Informacje o: Teleperformance Polska

The BSS Forum panel HR

BSS – branża dla pracownika, czy pracownik dla branży

Czy w Polsce istnieje rynek pracownika? Zdania są podzielone. O zjawisku tym mówi się coraz częściej w kontekście branży outsourcingu i nowoczesnych usług dla biznesu, w której roczny wzrost Fundacja Pro Progressio szacuje się na...
Mariusz Odkała, prezes zarządu w przedsiębiorstwie Teleperformance Polska

Mariusz Odkała podsumowuje rok 2016 w branży outsourcingu contact center

Polska jest europejskim liderem sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którego wzrost w minionym roku wyniósł blisko 20%. Rosnąca konkurencja sprawia, że w walce o klienta liczą się tylko najlepsi. Liderzy branży outsourcingu contact center...
Mariusz Odkała, prezes zarządu w przedsiębiorstwie Teleperformance Polska

Roczne przychody branży call centre przekraczają już 1 mld zł rocznie. Wymagania klientów jednak...

Już ponad miliard zł rocznie wynoszą przychody krajowego sektora zajmujących się obsługą klienta firm call centre. Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawia jednak, że wymagania odbiorców takich usług także rosną. Branża będzie więc ewoluować w kierunku...
1332014504_teleperformance_wyniki_zatrudnienie.png

Teleperformance Polska po raz kolejny zwiększa zatrudnienie i zapowiada, że w większym stopniu zamierza...

Krajowy oddział światowego lidera outsourcingu obsługi klienta, spółki Teleperformance, po raz kolejny zwiększa zatrudnienie. Poszukuje przede wszystkim osób władających językami obcymi, głównie angielskim, francuskim oraz niemieckim, najlepiej na poziomie native. Jak zapowiada Mariusz Odkała,...
biuro

Sukcesy liderów branży call contact center

Polski rynek call contact center rozwija się dynamicznie już od ponad 20 lat. Rok 2015 to umocnienie Polski na pozycji lidera outsourcingu usług nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także globalnie. Rosną w siłę...
rp_966bc9cebb_612198125-teleperformance-obsluga.png

Firmy stawiają na komunikację z klientami za pośrednictwem Facebooka

Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na wdrożenie mechanizmów obsługi klienta w serwisach społecznościowych. Tę formę komunikacji wybierają najchętniej firmy z branży IT oraz produkcji i sprzedaży artykułów szybko zbywalnych (FMCG). O poziom satysfakcji klienta w social mediach dbają także...

GORĄCY TEMAT

media internet

Za 5 lat rynek mediów i rozrywki w Polsce osiągnie wartość...

​Polski rynek mediów i rozrywki w ciągu kolejnych 5 lat​ ​zwiększy swoją wartość o niemal 3 mld dol. Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie...
cięzarówka samochód transport

Nawet 30 tysięcy euro kary za spanie w kabinie tira

Już nie na gorącym uczynku, tylko nawet 28 dni wstecz kontrolerzy mogą karać za spędzanie 45godzinnego odpoczynku w kabinie tira. Uwaga na nowe podejście...
Krzysztof Kuniewicz Dyrektor Zarządzający Siemens Finance

37 proc. MSP rozważa wprowadzenie split payment w przyszłości

26 proc. polskich MSP ocenia, że wprowadzenie split payment miało wpływ na ich płynność finansową – wynika z badania IBRIS na zlecenie Siemens...
Krzysztof Kuniewicz Dyrektor Zarządzający Siemens Finance

37 proc. MSP rozważa wprowadzenie split payment w przyszłości

26 proc. polskich MSP ocenia, że wprowadzenie split payment miało wpływ na ich płynność finansową – wynika z badania IBRIS na zlecenie Siemens...

Wysokie obroty ale coraz niższe marże – narastające problemy w branży...

W ubiegłym roku przychody największych spółek budowlanych osiągnęły jeden z najwyższych wyników w ostatnich latach, przekraczając ponad 30 mld zł. To wzrost o 6,5...