Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Toyota

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Toyota

toyota_prius_28_sept2015

Toyota Prius – hybryda na lata

Właściciele Priusów jeżdżą swoimi samochodami dłużej niż właściciele niemal wszystkich innych modeli. Toyota Prius zajęła drugie miejsce w rankingu modeli posiadanych przez 10 lat przez największy odsetek pierwszych właścicieli.  Przez wiele lat pokutowało przekonanie, że...
Marek Malachowski – Prezes PZWLP 1

Rynek wynajmu długoterminowego aut rośnie w najwyższym od ponad 3 lat tempie

Branża wynajmu długoterminowego samochodów (CFM) odnotowała po trzecim kwartale 2015r. najlepsze wyniki od ponad 3 lat. Zgodnie z danymi podanymi przez Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów, czyli organizację reprezentującą w Polsce branże CFM...
toyota mirari

Wodór zalewa Europę. Pierwszy klient odebrał Toyotę Mirai w Danii

Ruszyła sprzedaż Toyoty Mirai w Danii. Pierwszy samochód został już odebrany przez swojego nowego właściciela, Jacoba Krogsgaarda, CEO firmy H2 Logic, która zajmuje się budową stacji tankowania wodoru.  Jacob Krogsgaard przyjechał do salonu STS Biler...
Toyota Highway Teammate – technologia automatycznego prowadzenia pojazdów – testy Lexusa GS

Toyota ponownie zwycięzcą w rankingu niezawodności Consumer Reports

Consumer Reports, wpływowa amerykańska organizacja konsumencka, opublikowała raport „Most and Least Reliable Cars”. Toyota ponownie jest niekwestionowanym liderem tego zestawienia, umieszczając łącznie 19 aut (Toyota i Lexus) w 14 kategoriach. To kolejne potwierdzenie opinii...
Toyota Mirai

Toyota Mirai – nowa ikona popkultury

Tak to się robi w Ameryce. Toyota zrobiła najmocniejszą premierę nowego modelu, godną samochodu przyszłości. Toyota ściągnęła z 1985 roku samego Martiego McFly. Podróżnik w czasie zjawił się nie za sprawą wehikułu czasu, lecz...
toyota

Przyszłość motoryzacji wg Toyoty

Toyota wprowadza na najbliższe 35 lat ambitny sześciopunktowy plan popularyzacji energetyki i motoryzacji opartej na wodorowych ogniwach paliwowych oraz maksymalnego ograniczania wpływu swojej działalności na środowisko. Toyota Motor Corporation ogłosiła, że do 2050 roku zamierza...
Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld dolarów (26,5 mld Euro). Lexus awansował w rankingu na 10. pozycję, w porównaniu do 11. miejsca w ubiegłym roku. Zdecydowały o tym systematyczne podnoszenie jakości produktów i szeroka gama odnowionych modeli. Wartość Lexusa wyceniono na 4,3 mld dolarów (3,9 mld Euro). Ranking BrandZ™ ukazuje się od 10 lat. W tym czasie Toyota okazała się liderem branży motoryzacyjnej 8 razy. O dominującej pozycji marki decyduje innowacyjność firmy, wynikająca z szeroko zakrojonych badań nad nowymi technologiami, odważna polityka, najwyższa jakość i trwałość jej produktów oraz ogromny wkład we wdrażanie wizji zrównoważonej, świadomej mobilności. W 2014 roku firma wprowadziła na rynek pierwszy seryjny samochód na wodorowe ogniwa paliwowe – model Mirai. Nowatorski sedan jest już dostępny w Japonii. Na rynku europejskim i amerykańskim pojawi się w drugiej połowie tego roku. Toyota okazała się pionierem nowej technologii już po raz drugi. W 1997 roku firma wprowadziła na rynek Toyotę Prius, pierwszy seryjny samochód hybrydowy. Od tamtej pory Toyota sprzedała na całym świecie ponad 7 milionów hybryd. Europejscy kierowcy mogą wybierać spośród 15 modeli Toyoty i Lexusa. Toyota jest największym producentem samochodów na świecie. W 2014 roku koncern zwiększył sprzedaż o 2,5% do poziomu 10,2 milionów samochodów, co także pozytywnie wpłynęło na wartość marki w tegorocznym zestawieniu. BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2015 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 2 milionami konsumentów w 30 krajach na temat tysięcy marek oferujących produkty klientom indywidualnym. Według autorów raportu postrzeganie marki przez konsumentów ma kluczowe znaczenie w ocenie jej wartości. Ich zdaniem na budowanie marki składają się przede wszystkim: sposób funkcjonowania firmy, jakość dostarczanego produktu, przejrzystość pozycjonowania na rynku i silne przywództwo.

Hybrydy stanowią już 23% całkowitej sprzedaży Toyoty i Lexusa w Europie; wzrost o 3...

Sprzedaż modeli hybrydowych Toyoty i Lexusa sięgnęła 152 tys. egzemplarzy w ciągu trzech pierwszych kwartałów br. i stanowi obecnie niemal ¼ całkowitej sprzedaży w Europie. W krajach Europy Zachodniej już co trzeci samochód japońskiego...
Toyota Highway Teammate – technologia automatycznego prowadzenia pojazdów – testy Lexusa GS

Toyota Highway Teammate – Inteligencja interakcji

Toyota przedstawiła wyniki drogowych prób samochodu testowego Highway Teammate – zmodyfikowanego Lexusa GS – będącego demonstratorem technologii automatycznego prowadzenia pojazdów, które mają trafić na rynek już około roku 2020. Projekt jest częścią szerszej koncepcji Mobility...
Raport języki stron internetowych największych światowych marek

Analiza stron internetowych światowych marek

Zgodnie z wynikami przeprowadzonych ostatnio badań niemal 2/3 największych marek dysponuje wielojęzycznymi stronami internetowymi, a witryna dostępna w 11 wersjach językowych dociera statystycznie do odbiorców 88,7% światowego PKB. Najnowsze dane pokazują również ciekawą zależność:...
Toyota i Park24

Toyota i Park24 rozbudowują testowy system zintegrowanego transportu miejskiego w Tokio

Do użytkowanych obecnie pięciu i-ROAD-ów dołączy 25 elektrycznych mikrosamochodów COMS, czterokołowych pojazdów produkowanych przez Toyota Auto Body. Pozwoli to użytkownikom dobrać środek transportu do ich potrzeb i upodobań. Na podstawie zebranych dotąd opinii wybrano 30...
BMW, Toyota i Daimler najbardziej ekologicznymi producentami samochodów wg Newsweeka

Leasing samochodów osobowych w mikroprzedsiębiorstwach

Leasing jest najpopularniejszą w Polsce formą finansowania zakupu samochodów do firm. Z roku na rok rośnie zainteresowanie tą formą finansowania również wśród firm z sektora MSP. Jak wynika z analizy Oferteo.pl – serwisu pośredniczącego...

Samochody używane coraz częściej kupowane w kredycie lub leasingu. Zwiększa się zainteresowanie młodszymi autami

Klienci kupujący za gotówkę wciąż są większością na rynku samochodów używanych. Polacy poszukują jednak coraz nowszych aut, a więc i droższych, stąd rosnąca popularność takich form finansowania zakupu, jak kredyt czy leasing. Klienci wybierają też...
luksusowe samochody

W wakacje rekordowa sprzedaż samochodów osobowych w Polsce i Europie

Z danych Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Pojazdów ACEA wynika, że salony samochodowe w Unii Europejskiej miały pracowite wakacje. Sprzedaż nowych samochodów osobowych wzrosła zarówno w lipcu jak i sierpniu, odpowiednio o 9,5% i 11% r/r....

Coraz więcej hybryd w ofercie polskich wypożyczalni aut. Rusza wspólny projekt Toyoty i sieci...

40 hybrydowych modeli Toyoty Auris trafi do oferty polskich wypożyczalni Avis. Do tej pory wypożyczalnie w Polsce miały pojedyncze auta z hybrydowym napędem, a sieć Avis jako pierwsza na rynku przygotowała wyodrębnioną grupę takich samochodów dla klientów....
Toyota Motor Corporation, Toyota Turbine and Systems Inc., Toshiba Corporation oraz Iwatani Corporation

W Japonii powstanie niskoemisyjny system produkcji i dystrybucji wodoru

Współpraca sektora publicznego i prywatnego w Japonii umożliwi stworzenie pilotażowego programu produkcji i dystrybucji wodoru, opartego na energetyce wiatrowej. Wodór będzie dostarczany do lokalnego wykorzystania w różnych gałęziach gospodarki, w tym w transporcie samochodowym. Ponad...

Toyota walczy o klientów firmowych. Liczy na co najmniej 30-proc. wzrost sprzedaży w tym...

Sprzedaż samochodów do firm w ostatnich miesiącach rośnie w tempie 20-proc. Zwiększa się także ich udział w rynku – w miesiącach wakacyjnych do 68 proc. Koncerny samochodowe spodziewają się, że klienci firmowi zdominują rynek również jesienią. Toyota liczy...
patent

Toyota opatentowała w 2014 roku najwięcej innowacji w dziedzinie napędów

85% patentów dotyczących układów napędowych to projekty udoskonalające napędy alternatywne. W tej grupie największy udział mają technologie hybrydowe. Patenty związane z alternatywnymi napędami stanowiły w 2014 roku 85% wszystkich patentów dotyczących napędów samochodowych. Prace rozwojowe...
Lexus RX 450h, 4 generacja

Lexus ulubioną marką Amerykanów

Amerykańscy klienci ocenili, że Lexus oferuje najwyższą jakość produktów i usług ze wszystkich marek obecnych w Stanach Zjednoczonych. Japońska luksusowa marka pobiła Mercedesa, dotychczasowego lidera, w prestiżowym rankingu American Customer Satisfaction Index Automobiles Report....
Pierwszy seryjny model na wodorowe ogniwa paliwowe – Toyota Mirai

Toyota na 3. miejscu w rankingu „Change the World” magazynu Fortune

Magazyn Fortune przygotował nowy ranking globalnych przedsiębiorstw – zestawienie, które idzie z duchem czasu. Na liście „Fortune’s Change the World” znalazło się 50 firm, które robią interesy na zmienianiu świata na lepsze. Nie chodzi...
Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld dolarów (26,5 mld Euro). Lexus awansował w rankingu na 10. pozycję, w porównaniu do 11. miejsca w ubiegłym roku. Zdecydowały o tym systematyczne podnoszenie jakości produktów i szeroka gama odnowionych modeli. Wartość Lexusa wyceniono na 4,3 mld dolarów (3,9 mld Euro). Ranking BrandZ™ ukazuje się od 10 lat. W tym czasie Toyota okazała się liderem branży motoryzacyjnej 8 razy. O dominującej pozycji marki decyduje innowacyjność firmy, wynikająca z szeroko zakrojonych badań nad nowymi technologiami, odważna polityka, najwyższa jakość i trwałość jej produktów oraz ogromny wkład we wdrażanie wizji zrównoważonej, świadomej mobilności. W 2014 roku firma wprowadziła na rynek pierwszy seryjny samochód na wodorowe ogniwa paliwowe – model Mirai. Nowatorski sedan jest już dostępny w Japonii. Na rynku europejskim i amerykańskim pojawi się w drugiej połowie tego roku. Toyota okazała się pionierem nowej technologii już po raz drugi. W 1997 roku firma wprowadziła na rynek Toyotę Prius, pierwszy seryjny samochód hybrydowy. Od tamtej pory Toyota sprzedała na całym świecie ponad 7 milionów hybryd. Europejscy kierowcy mogą wybierać spośród 15 modeli Toyoty i Lexusa. Toyota jest największym producentem samochodów na świecie. W 2014 roku koncern zwiększył sprzedaż o 2,5% do poziomu 10,2 milionów samochodów, co także pozytywnie wpłynęło na wartość marki w tegorocznym zestawieniu. BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2015 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 2 milionami konsumentów w 30 krajach na temat tysięcy marek oferujących produkty klientom indywidualnym. Według autorów raportu postrzeganie marki przez konsumentów ma kluczowe znaczenie w ocenie jej wartości. Ich zdaniem na budowanie marki składają się przede wszystkim: sposób funkcjonowania firmy, jakość dostarczanego produktu, przejrzystość pozycjonowania na rynku i silne przywództwo.

Toyota sprzedała na świecie już ponad 8 milionów samochodów hybrydowych

Po 18 latach od premiery Priusa liczba sprzedanych hybryd Toyoty przekroczyła 8 milionów1. Ostatni milion sprzedaży firma osiągnęła w ciągu zaledwie 10 miesięcy. Od premiery Toyoty Prius w 1997 roku japoński producent stopniowo dodaje do...
Pierwszy seryjny model na wodorowe ogniwa paliwowe – Toyota Mirai

Toyota Mirai już dostępna w Europie. Cena od 66000 Euro + VAT

Latem 2000 roku do portu w Rotterdamie została dostarczona Toyota Prius, która trafiła na rynek jako pierwszy samochód hybrydowy w Europie. Słowo „Prius” znaczy „pierwszy” — nowatorski model już 15 lat temu zwiastował nową...
Toyota Auris HYBRID 2015

Rynek hybryd w Polsce większy o 51%

Rynek samochodów hybrydowych w Polsce wzrósł w pierwszym półroczu 2015 roku o 51% w porównaniu do analogicznego okresu w 2014 roku. Od stycznia do czerwca 2015 roku zarejestrowano 2458 hybryd, zaś w tym samym...
Marek Malachowski – Prezes PZWLP

Branża wynajmu długoterminowego odnotowała rekordowe wyniki w I półroczu 2015

Zgodnie z danymi opublikowanymi przez PZWLP, czyli organizację reprezentującą w Polsce  branże CFM oraz Rent a Car, rynek wynajmu długoterminowego (CFM) urósł po II kwartale 2015r. aż o 12,4% w ujęciu rocznym. Wysoka dynamika...
skoda

Średnie ceny nowych samochodów w Polsce w czerwcu 2015 r. wzrosły o 5,4% m/m...

Indeks a poszczególne koncerny Tendencje w sprzedaży poszczególnych koncernów motoryzacyjnych są zróżnicowane. Analizie poddawanych jest 8 koncernów, które odpowiadają za 91% sprzedaży w Polsce, tj. Volkswagen, PSA, Toyota, Renault, Opel, Nissan, Hyundai oraz Ford. Spośród...
Toyota Auris HYBRID 2015

W najbliższy weekend 18-19 lipca w salonach Toyoty w Polsce debiutuje najnowsza odsłona hybrydowego...

W najbliższy weekend 18-19 lipca we wszystkich salonach Toyoty w Polsce debiutuje najnowsza odsłona hybrydowego Aurisa Toyoty Auris. Jest to zarazem ostatnia okazja, by skorzystać ze specjalnej oferty przedsprzedażowej na wersję hybrydową nowego Aurisa. Ofertą...
Toyota drugą marką w Polsce – wyniki po 6 miesiącach 2015 roku

Toyota drugą marką w Polsce – wyniki po 6 miesiącach 2015 roku

Po 6 miesiącach 2015 roku Toyota zajmuje w rankingu rejestracji nowych samochodów w Polsce drugie miejsce. Marka zyskuje względem zeszłego roku 8,5%, osiągając niemal 10-procentowy udział w rynku. W kolejnych miesiącach roku Toyota zakłada...
W Kalifornii dopłaty do Toyoty Mirai wyniosą do 6500 dolarów

Kalifornia zmienia zasady przyznawania dopłat do ekologicznych samochodów

Kalifornia zmienia zasady przyznawania dopłat do ekologicznych samochodów, uzależniając je od dochodu kupujących. W nowych regulacjach uwzględniono wsparcie zakupu samochodu na wodorowe ogniwa paliwowe w wysokości 6,5 tys. dolarów dla osób zarabiających poniżej 250...
Toyota Mirai

Toyota Mirai ze zwiększonym zasięgiem

Toyota Mirai zwiększyła zasięg na jednym tankowaniu do 502 km. To najlepszy wynik wśród wszystkich produkcyjnych samochodów nieemitujących spalin. Auto zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych we wrześniu tego roku. Po kolejnych udoskonaleniach Toyota Mirai zużywa na...
skoda

Kupujemy auta, na które nas stać

Ceny nowych samochodów (indeks ważony udziałami w sprzedaży) w Polsce spadły w maju 2015 r. średnio o 5% m/m, ale spadek ten nastąpił po uprzednim wzroście cen w kwietniu o 4,4% m/m. W ujęciu...
Pierwszy seryjny model na wodorowe ogniwa paliwowe – Toyota Mirai

Samochody na wodór to przyszłość motoryzacji

Pierwszy seryjny model na wodorowe ogniwa paliwowe – Toyota Mirai – jest już w sprzedaży, mimo to podstawowa wiedza na temat działania napędu wodorowego wciąż jeszcze nie jest rozpowszechniona. Dziś przybliżamy najważniejsze informacje na...
Toyota pracuje nad akumulatorami nowej generacji

Magnez następcą litu — Toyota pracuje nad akumulatorami nowej generacji

Za sprawą akumulatorów magnezowo-jonowych staniemy się jeszcze bardziej mobilni. Badacze Toyoty rozwiązali jeden z największych problemów w konstruowaniu efektywnych ogniw magnezowych. Mobilną rewolucję XXI wieku umożliwiły – obok miniaturyzacji elektroniki – akumulatory litowe, obecne dziś...
laboratorium

Konsolidacja północnoamerykańskich centrów badań i rozwoju Toyoty

Toyota Motor Corporation rozpoczęła rozbudowę Centrum Technicznego w Ann Arbor w stanie Michigan. Inwestycja jest warta 126 milionów USD i przyniesie znaczące zwiększenie zatrudnienia w strukturach firmy w Teksasie. Inwestycja obejmie budowę dwóch nowych...
nowy jork, giełda papierów wartościowych

Wzrost dominacji Apple i innych spółek amerykańskich w rankingu największych światowych przedsiębiorstw

Najnowszy raport firmy doradczej PwC przedstawia ranking 100 największych światowych spółek pod względem wartości rynkowej.  Analiza uwzględnia zmiany kapitalizacji przedsiębiorstw w okresie od końca I kwartału 2009 r. do końca I kwartału 2015 r., w...
Didier Leroy, wiceprezes Toyota Motor Corporation (TMC)

Didier Leroy został pierwszym wiceprezesem i członkiem zarządu Toyota Motor Corporation spoza Japonii

Dotychczasowy Prezes i CEO Toyota Motor Europe, Didier Leroy, obejmuje stanowisko wiceprezesa Toyota Motor Corporation (TMC) i zostaje pierwszym w historii członkiem zarządu firmy spoza Japonii.  Didier Leroy otrzymuje stanowisko Executive Vice President Toyota...
BMW, Toyota i Daimler najbardziej ekologicznymi producentami samochodów wg Newsweeka

BMW, Toyota i Daimler najbardziej ekologicznymi producentami samochodów wg Newsweeka

Newsweek opublikował coroczny ranking 500 najbardziej ekologicznych globalnych przedsiębiorstw. Na liście znalazło się 13 producentów samochodów. BMW, Toyota i Daimler zmieściły się w pierwszej setce. Newsweek we współpracy z Corporate Knights Capital i HIP...
Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld dolarów (26,5 mld Euro). Lexus awansował w rankingu na 10. pozycję, w porównaniu do 11. miejsca w ubiegłym roku. Zdecydowały o tym systematyczne podnoszenie jakości produktów i szeroka gama odnowionych modeli. Wartość Lexusa wyceniono na 4,3 mld dolarów (3,9 mld Euro). Ranking BrandZ™ ukazuje się od 10 lat. W tym czasie Toyota okazała się liderem branży motoryzacyjnej 8 razy. O dominującej pozycji marki decyduje innowacyjność firmy, wynikająca z szeroko zakrojonych badań nad nowymi technologiami, odważna polityka, najwyższa jakość i trwałość jej produktów oraz ogromny wkład we wdrażanie wizji zrównoważonej, świadomej mobilności. W 2014 roku firma wprowadziła na rynek pierwszy seryjny samochód na wodorowe ogniwa paliwowe – model Mirai. Nowatorski sedan jest już dostępny w Japonii. Na rynku europejskim i amerykańskim pojawi się w drugiej połowie tego roku. Toyota okazała się pionierem nowej technologii już po raz drugi. W 1997 roku firma wprowadziła na rynek Toyotę Prius, pierwszy seryjny samochód hybrydowy. Od tamtej pory Toyota sprzedała na całym świecie ponad 7 milionów hybryd. Europejscy kierowcy mogą wybierać spośród 15 modeli Toyoty i Lexusa. Toyota jest największym producentem samochodów na świecie. W 2014 roku koncern zwiększył sprzedaż o 2,5% do poziomu 10,2 milionów samochodów, co także pozytywnie wpłynęło na wartość marki w tegorocznym zestawieniu. BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2015 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 2 milionami konsumentów w 30 krajach na temat tysięcy marek oferujących produkty klientom indywidualnym. Według autorów raportu postrzeganie marki przez konsumentów ma kluczowe znaczenie w ocenie jej wartości. Ich zdaniem na budowanie marki składają się przede wszystkim: sposób funkcjonowania firmy, jakość dostarczanego produktu, przejrzystość pozycjonowania na rynku i silne przywództwo.

BrandZ potwierdza najwyższą wartość marki Toyota w branży motoryzacyjnej

Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld...
Mirosław Krawczyk, Toyota Leasing Polska

Leasing aut coraz popularniejszy wśród polskich przedsiębiorców. Często łączą go z dodatkowymi usługami, np....

Leasing samochodów jest coraz popularniejszy w polskich firmach. Tylko w zeszłym roku o 20 proc. wzrosła liczba przedsiębiorców, którzy w ten sposób powiększają firmową flotę. Około 30 proc. z nich wybiera opcję droższą, która łączy leasing z innymi usługami i zostawia...
Toyota and Mazda Team Up to Make Cars Better

Toyota i Mazda podejmują długofalową współpracę

Toyota i Mazda podpisały dziś porozumienie, zgodnie z którym podejmą długofalową współpracę w dziedzinie napędów i systemów bezpieczeństwa. Na początek Toyota udostępni partnerowi technologię wodorowych ogniw paliwowych (FCV) oraz napęd hybrydowy typu plug-in. Mazda przekaże...
960a453253_1501306475-ecocar-hybrydy2

Hybrydy coraz częściej wybierane na samochody flotowe

Firmy coraz częściej wybierają do flot auta z napędem hybrydowym. Wpływ na to ma mniejsze spalanie i niższy koszt eksploatacji takich samochodów. Na taki krok zdecydowała się również korporacja EcoCar, która zainwestowała w kilkadziesiąt hybrydowych Toyot. W...
zlotowki

Na kontach bankowych można zarobić kilkaset złotych

Zakładając odpowiednie konto można zarobić nawet kilkaset złotych w skali roku. Pozwalają na to programy moneyback podpięte do kart kredytowych. Niestety, coraz mniej banków oferuje tego typu bonusy. Terminem moneyback określamy promocję, która polega na...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Maciej Przygórzewski, główny analityk walutowy Currency One, operatora serwisów InternetowyKantor.pl i Walutomat

Średnia płaca w marcu ponad 8400 zł, nieznaczny spadek zatrudnienia

Wynagrodzenia w marcu niesione premiami rocznymi wybijają szczyty. Reszta danych z kraju nie jest już aż tak optymistyczna. Na rynku ropy naftowej pomimo zamieszania...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Przemysł

Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw

Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...