Eventory rozpoczęło współpracę z RAS Polska

Andrzej-Targosz-2
Andrzej Targosz, prezes i założyciel Eventory
  • Eventory? To spółka tworząca technologię, skuteczną strategię biznesową i ekosystem narzędzi online. Dzięki kompleksowemu rozwiązaniu krakowskiej firmy procesy organizacji, monitorowania i mierzenia eventów stają się dużo prostsze.
  • Spółka rozpoczęła współpracę z Ringier Axel Springer Polska, dotychczas Eventory współpracowało m.in. z mbankiem i BNP Paribas Bank Polska.
  • Wg raportu Event Marketing 2020: Benchmarks and Trends aż 93% marketerów eventowych planuje inwestowanie w wydarzenia wirtualne w przyszłości.

Pojęcie event, w ujęciu dużej imprezy masowej, zna każdy. Krakowskie Eventory idzie o krok dalej i definiuje ten angielski termin jako spotkanie – zaczynając od niewielkiego zebrania zespołu, poprzez ważne walne zgromadzenie czy kończąc na dużym ogólnopolskim kongresie. Bo co jest najważniejsze w evencie? Oczywiście ludzie.

Zjedliśmy zęby na tworzeniu eventów. W nowej rzeczywistości, jaką bez wątpienia jest pandemia, a wydarzenia zostały przeniesione masowo do internetu, uspokajamy naszych klientów: zmieniło się tylko miejsce spotkań. Nie widzimy się co prawa w sali konferencyjnej, a w pokoju online, ale wszystkie pozostałe potrzeby wydarzeń, jak np. zaangażowanie uczestników, są nadal aktualne. Korzystając z naszego doświadczenia i technologii Eventory nawet największa, internetowa konferencja może przebiec bezproblemowo, realizując równocześnie wszystkie cele eventu. Przykład? Impact Day organizowany przez RASP, byliśmy tam, a uczestnicy i organizatorzy korzystali z naszych rozwiązań technologicznych – mówi Andrzej Targosz, prezes i założyciel Eventory.

Dobre eventy generują oszczędności

Technologia Eventory usprawnia procesy związane z organizowaniem wydarzeń, a rozpoczęcie współpracy z RAS Polska to kolejny krok spółki do masowego wdrożenia swojej technologii na rynku eventów. Platforma spółki upraszcza proces planowania wydarzeń, zmniejsza tym samym ich koszty; pomaga zwiększyć poziom zaangażowania uczestników – ułatwia nawiązywanie relacji. Równolegle rozwiązania krakowskiej firmy dają poczucie bezpieczeństwa osobie zarządzającej wydarzeniem i pomaga rozstrzygnąć istotną kwestię – czy został osiągnięty cel wydarzenia. Dla Eventory wsparcie wydarzeń online i offline ma ten sam fundament: zadbanie o zaangażowanie uczestników, danie im przestrzeni do zadawania pytań (umożliwienie komunikacji dwukierunkowej) oraz zebranie feedbacku.

Wszystkie narzędzia wykorzystywane w Eventory są poparte potrzebą eventową. To efekt silnego dążenia do ułatwienia pracy organizatorów wydarzeń. Stworzyliśmy platformę, rozwiązującą dotychczasowe problemy oraz umożliwiającą podejmowanie lepszych, popartych twardymi danymi, decyzji biznesowych. Dostarczyliśmy na rynek narzędzie, nie tylko określające ROI, ale również rozwijające biznes poprzez wydarzenia – tłumaczy Andrzej Targosz. – W Eventory zmieniamy sposób, w jaki ludzie i firmy wyznaczają, realizują i mierzą cele biznesowe. Dlaczego? Bo chcemy, aby każde wydarzenie było dla naszych klientów inwestycją zwrotną – dodaje.

Rynek wydarzeń

Nowe badanie przeprowadzone przez APCO Insight, w którym wzięło udział 1000 dorosłych Amerykanów, sugeruje, że amerykańscy pracownicy – szczególnie ci, którzy uczestniczyli w fizycznych spotkaniach i konwencjach przed uderzeniem pandemii – chętnie wrócą do wydarzeń offline. Wg ankiety przeprowadzonej przez PCMA aż siedmiu na 10 respondentów przeniosło swoje spotkania twarzą w twarz częściowo lub całkowicie na platformę wirtualną, a wielu uważa to za długoterminowe rozwiązanie*.

Rynek branży eventowej i dedykowanych wydarzeniom przed pandemią ciągle rósł. Wartość globalnej branży wydarzeń wyceniono na 1100 mld USD w 2018 r. Szacuje się, że CAGR wzrośnie o 10,3%, do 2030 r. osiągając 2330 mld USD (Allied Market Research).