Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

black friday

Ponad ⅓ Polaków planuje już zakupy na tegoroczny Black Friday

Ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday, a ponad ⅓ zaplanowała już zakupy podczas tegorocznej edycji, jak wynika...
google pozycjonowanie

Rynek SEO/SEM w pandemii

Rynek sprzedaży internetowej rośnie, a wraz z nim konkurencja walcząca o klienta i najlepszą pozycję w wyszukiwarce. O trendach i zmianach na rynku SEO/SEM...
pozycjonowanie ecommerce

Pozycjonowanie ecommerce. 4 wskazówki jak być wysoko w Google

W ciągu ostatnich kilku lat świat e-commerce mocno zyskał na popularności. Posiadanie własnej witryny i sprzedaż produktów online nie jest już wystarczające, ważna jest...
Filmy reklamowe

Filmy reklamowe, a wizerunek marki – zobacz, co możesz zyskać

Wizerunek marki to dzisiaj znacznie więcej niż rozpoznawalność na rynku i wyróżnianie się na tle konkurencji. Spot reklamowy w TV czy animowana wizytówka mogą...
youtube

Komentarz prawny: influencerzy vs UOKiK

W ślad za zapowiedzią opublikowaną pod koniec września, UOKiK rozpoczął już pierwsze działania w zakresie weryfikacji prawidłowości zasad i warunków współpracy pomiędzy influencami, agencjami...
naszywki na ubrania

Jak naszywki na ubrania mogą promować biznes?

Obecnie nie jest łatwo wypromować swój biznes, ponieważ na rynku panuje spora konkurencja i to praktycznie w każdej branży. Większość osób korzysta z dostępnych...
komputer internet

Nowy rozdział w polskiej reklamie internetowej? Microsoft wchodzi do gry

Marki coraz więcej pieniędzy tracą na kampaniach reklamowych. Tylko w trzy miesiące może być to nawet ok. 54 milionów dolarów, a są to szacunki...
raport

Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 o 13%

W 2023 roku inwestycje reklamowe w kategorii AGD przekroczą poziom wydatków z sprzed pandemii o 24% Digital zwiększy udział w wydatkach na reklamę...
media telewizja

Branża mediów i rozrywki już w tym roku wróci do poziomu sprzed pandemii

2022 rok powinien przynieść solidny wzrost w sektorze mediów i rozrywki w Polsce. Wartość rynku wzrośnie o 877 mln dol. z prognozowanych 9,61 mld...
telefon smartfon

Mobile w nowej rzeczywistości rośnie szybciej niż inne media

Dla reklamy cyfrowej czas pandemii okazał się łaskawy. Gdy inni tracili, pierwszy raz w historii wydatki na reklamę w internecie przekroczyły 5 miliardów złotych, a...
Experience marketing – marketing doświadczeń

Experience marketing – jak działa marketing doświadczeń?

Experience marketing to jedna z najczęściej stosowanych obecnie strategii marketingowej. A to wszystko z dlatego, że jest idealną odpowiedzią na potrzeby dzisiejszego rynku. To...
Instagram

Jak zyskać obserwujących na Instagramie na koncie firmowym?

Możliwości w dziedzinie marketingu, które współcześnie dają portale społecznościowe, są coraz częściej wykorzystywane przez przedsiębiorców, chcących dotrzeć do nowych klientów drogą internetową. W szczególności...
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa rodzinnego. Na jakie aspekty warto położyć nacisk (2)

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa rodzinnego. Na jakie aspekty warto położyć nacisk?

Jak wskazuje GUS - w Polsce mamy ponad 2 miliony firm rodzinnych. Generują ok. 8 milionów miejsc pracy, a ok. 60% z nich wysyła...
raport analiza wyniki

Case study: Jak operator komórkowy zwiększył miesięczną sprzedaż o 70 proc. dzięki monitoringowi Internetu

Dotychczas w 2021 r. na Facebooku pojawiło się 214 mln wypowiedzi publicznych tylko w języku polskim. Na Twitterze opublikowano ponad 103 mln postów, na...
Maciej Piekarski GFK

Dlaczego marki tracą nabywców? GfK uruchamia narzędzie, które pozwala to sprawdzić

Firma GfK wprowadza na polski rynek nowe narzędzie dla marketerów i działów sprzedaży – Consumer Insights Engine. Rozwiązanie pozwala markom lepiej niż dotychczas poznawać...
Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip

Infobip wraz z Play z pierwszą w Polsce kampanią marketingową RCS

Infobip, globalny dostawca usług komunikacji w chmurze, uruchomił pierwszą kampanię marketingową RCS w Polsce wraz z operatorem Play. RCS, czyli Rich Communication Services, powszechnie...
Michał Giera, prezes zarządu Mobiem Polska

Back to school 2021: reklama w mobile nakręca sprzedaż – blisko 7 na 10...

Nawet 50 proc. rocznych wydatków związanych ze szkołą przypada w USA na gorący okres zwany „Back to school”. W Polsce i pozostałych krajach Europy...
agencja marketingowa

Agencja marketingowa – jak może pomóc odnieść sukces?

Marketing prowadzony w internecie to obecnie najpowszechniejszy i najbardziej skuteczny sposób docierania do klienta docelowego. Sprawdza się to w przypadku firm małych, lokalnych, działających...
marketing

Poprawa wykorzystania narzędzi i technologii jest priorytetem dla polskich specjalistów ds. marketingu, a ograniczenia...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował dziś siódmą edycję raportu „State of Marketing”, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego wśród...
biznes strategia szachy

Skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy

Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową....
Marcin Michalski, ekspert strategii digital marketingowych i reklamy online, a także publicysta oraz autor bloga Marketing Hacker

Influencerzy w kryzysie. Muszą zmienić strategię

Najprostsze lokowanie produktów nie jest już wystarczającą formą promocji, a często bywa bardzo kłopotliwe dla samego reklamodawcy. Influencerzy nie zawsze bowiem mają wystarczająca wiedzę...
plan marketing

Elementy strategii marketingowej. Czy pamiętałeś o wszystkich?

43% firm nie posiada strategii marketingowej*. Z kolei aż 50% osób błędnie utożsamia strategię marketingową z planem marketingowym. Czym zatem jest strategia? Jakie obszary...
google pozycjonowanie

Google Analytics 4 – co zmieni nowa analityka?

Większość klientów odwiedza sklepy internetowe korzystając ze smartfona, ale do sfinalizowania zakupu ponad połowa z nas wciąż używa komputera. Dla sprzedawców to wyzwanie. Do...
Katarzyna Jarczewska

Nie wszystkie social media sprawdzą się w przypadku przedsiębiorców

Social media w biznesie to prawdziwy temat-rzeka, a dobranie odpowiednich platform zależy przynajmniej od kilku czynników. Nie oznacza to jednak, że należy całkowicie zrezygnować...
marketing

Deloitte: Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu

Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu...
[INFOGRAFIKA] Przeszło 60% Polaków z Internetu dowiaduje się o zbiórkach charytatywnych

Przeszło 60% Polaków dowiaduje się o zbiórkach charytatywnych z Internetu. Głównie z social mediów

6 na 10 Polaków dowiaduje się o prowadzonych aukcjach charytatywnych z Internetu. Największy udział mają w tym social media. Są aż kilka razy częściej...
google

Agencja SEO – popraw widoczność swojej domeny w rankingu

SEO to sposób, dzięki któremu skutecznie można poprawić widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jest to pewien cel, do którego dąży każda strona internetowa...
druk wielkoformatowy

5 pomysłów na druk wielkoformatowy w reklamie Twojego biznesu!

Każdy przedsiębiorca powinien zdawać sobie sprawę, ze znaczenia reklamy. Reklama często stanowi filar działalności, a jej zadaniem jest nie tylko promowanie ofert i produktów,...
Robert Stolarczyk – PromoTraffic

Google prezentuje nowy potężny algorytm. Czym jest MUM?

Takiej technologii jeszcze nie było - MUM, czyli Multitask Unified Model może zrewolucjonizować wyszukiwanie w internecie. Rozpoznaje i generuje treści w aż 75 językach,...
moda modelki

Zadbany wygląd, dobry gust, pewność siebie – atrybuty konsumenta kupującego modę w sieci

Tworząc kampanię marketingową skierowaną do osób kupujących odzież online warto wiedzieć, do kogo tak właściwie mówimy. Wyniki najnowszego badania Grupy Domodi opracowanego we współpracy...
SEO internet

Znikają third party cookies – czyli o nowych wyzwaniach marketerów

Wyeliminowanie tzw. ciasteczek, czyli plików cookie, to bardzo duża zmiana na rynku reklamy. Działanie zmierza do zagwarantowania internautom większej anonimowości i prywatności. Czy sprawi,...
marketing

Gadżety reklamowe – jakie wybrać dla swojej firmy?

Gadżety reklamowe to doskonały sposób na promocje firmy. Aby prezenty z logo firmy dobrze spełniały swoją funkcję i zwiększały rozpoznawalność marki, konieczny jest wybór...
marketing

Wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”

Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem...
Amazon wchodzi do Polski. Czy warto jeszcze zakładać własny e-commerce

Aż 80 proc. Polaków kupujących online chce otrzymywać personalizowane oferty dopasowane do swoich potrzeb

Liczba sklepów internetowych w Polsce dynamicznie rośnie - jest ich już ponad 46,5 tys., a do końca roku może to być nawet 55 tys....
Reklama zewnętrzna rower

Ruch wokół nośników OOH jest coraz większy. Branża: Widzimy powrót do czasów sprzed pandemii

Jak wynika z najnowszych analiz, ruch wokół nośników wielkopowierzchniowych wzrósł o blisko 25% w okresie od 18 marca do 18 maja br. w porównaniu...
google komputer

Google zjada ciasteczka, ale chce jeszcze więcej z tortu reklam

Wyeliminowanie śledzących nasz każdy ruch w internecie ciasteczek ma zagwarantować użytkownikom więcej anonimowości w sieci. Jednak Google kończąc erę “cookies” robi wiele, żeby jeszcze...
Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska

Rozwój e–commerce i ciągła migracja odbiorców do mediów cyfrowych stanowią spore wyzwanie dla marek...

Mimo że dla branży FMCG rok 2020 okazał się łaskawy względem popytu, pozostawił swój ślad na ścieżce zakupowej. Producenci stanęli przed wyzwaniem, jakim było...
Piwo

Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu

Wydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach* wzrosną z 6,7 mld USD w 2020 r. do 7,7 mld USD w 2023 r. ...
prawo

Adw. Mateusz Janion: spot reklamujący TVP na Euro 2020 to zestaw wielu kontrowersyjnych prawnie...

- Ustawa o grach hazardowych z 2009 roku była uchwalana pod olbrzymią presją opinii publicznej, związaną z tzw. „aferą hazardową”. Z tego też powodu...
kadr film promocyjny

Filmy promocyjne i ich rola w budowaniu świadomości marki

Video marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych, które umożliwia szybkie nawiązywanie pozytywnych relacji z odbiorcą. Przed przystąpieniem do realizacji kampanii wideo, warto jednak...