Nowoczesne stoisko targowe – dobry design dla Twojej firmy

    stoisko targowe (1)

    Branża wystawiennicza daje obecnie spore pole do popisu architektom i projektantom sztuki użytkowej. Uczestnicy imprez branżowych już jakiś czas temu zrozumieli, że żeby zaistnieć i wyróżnić się spośród dziesiątek, a niekiedy setek innych wystawców, muszą postawić na ciekawą kreację i oryginalny design. Nowoczesne stoisko targowe to dzisiaj często efekt pracy designerów oraz architektów, którzy inspirują się najnowszymi trendami, ale nie zaniedbują jednocześnie funkcji użytkowej stanowisk.

    Uczestnicy imprez branżowych wiedzą, że inwestycja w oryginalne i nowoczesne stoisko targowe popłaca. Czasem dosłownie – dane z raportu UFI (Światowego Stowarzyszenia Targowego), wskazują, że tego targi plasują się na drugim miejscu wśród czynników kształtujących decyzje zakupowe konsumentów. Od tego więc jak firmy zaprezentują się na wystawie często będzie zależeć to, jaki wizerunek przedsiębiorstwa utrwali się w świadomości gości i czy zaprocentuje to w przyszłości np. wzrostem sprzedaży lub nawiązaniem relacji biznesowej. Warto więc zadbać o to, żeby zabudowa oraz przestrzeń, którą się dysponuje, zostały jak najlepiej wykorzystane i zagospodarowane.

    Nowoczesne stoisko targowe: koncepcja i design

    Dobry design musi iść w parze z tym, co reprezentuje firma – zarówno w warstwie wizualnej, jak i wartości. Już na etapie planowania dobrze zastanowić się też, jaki efekt chcemy uzyskać poprzez obecność na imprezie. Wysoki stopień personalizacji nowoczesnego stoiska targowego będzie działał na naszą korzyść. Może wzmocnić markę i sprawić, że cały brand stanie się bardziej rozpoznawalny i ceniony. W trakcie otworzenia zabudowy warto zaakcentować oraz wyeksponować nie tylko produkty, ale i to, co stanowi o sile i potencjale danej firmy. Myśląc szerzej o całej marce można uzyskać najciekawsze efekty w postaci nietuzinkowego i nowoczesnego stoiska targowego, którego poszczególne części będą nawiązywać w sposób dosłowny lub zawoalowany do działalności oraz misji przedsiębiorstwa. Ten rodzaj myślenia jest bliski projektantom zabudowy, którzy sztukę przemysłową przenoszą w ten sposób na nowy poziom.

    Opowiedz o swojej firmie

    Twórcy nowoczesnych stoisk targowych mają dzisiaj do dyspozycji niezliczone możliwości. Dostępne technologie, modułowe systemy wystawiennicze oraz materiały o zróżnicowanej fakturze pozwalają na wcielenie w życie najbardziej fantazyjnych wizji. Markę może reprezentować ciekawa bryła, oryginalna grafika, wielopoziomowa konstrukcja oraz intrygująca aranżacja. Nowoczesne stoisko targowe to także design, który nie tylko przykuwa wzrok, ale i angażuje. Poszczególne elementy zabudowy powinny zachęcać do odwiedzin, ale i wciągać uczestników imprezy w opowieść o konkretnej marce. Opowieść będzie ciekawsza, jeśli środki wyrazu, których użyjemy, nie będą monotonne, a krótka wizyta przy stoisku okaże się obfitować w różnego rodzaju doznania. Nowoczesne stoisko targowe oraz jego design promuje, uczy, bawi i zachęca do wymiany doświadczeń.