Pokaż swoją ofertę!

    restauracja

    Niezależnie od tego, czy twoje produkty znajdują się w sklepie spożywczym, przemysłowym, motoryzacyjnym czy też właśnie szykujesz się na targi, na których chcesz zaprezentować swoją ofertę, musisz zadbać o to, aby się wyróżniać. Paradoksalnie, nie zawsze musi być to aż tak trudne. Często wystarczy przemyślana strategia, kilka dobrze rozmieszczonych ekspozytorów i ciekawe plakaty.

    1. Pokaż się w sklepie
    2. Stoisko reklamowe na poziomie

    Pokaż się w sklepie

    Sklep to miejsce, gdzie wchodzącego klienta atakuje natychmiast wielość produktów, które ma on na wyciągnięcie ręki. Bardzo często jednak ta wielość powoduje przytłoczenie i dezorientację klienta, który w pewnym momencie ma prawo stracić głowę. Twoim zdaniem jest pomóc mu przypomnieć sobie o twojej ofercie, jej wyjątkowości, konkurencyjnej cenie lub wyjątkowych właściwościach i wartościach dodanych. Jak to zrobić? Ekspozytory reklamowe to jeden z prostszych gadżetów reklamowych, który może w tym pomóc. Wykonanie ekspozytorów na ladę w dobrej drukarni internetowej zajmuje zaledwie kilka dni, a ty możesz znacznie lepiej wyeksponować swój produkt. Oczywiście koniecznie trzeba podjąć negocjacje z właścicielem sklepu, aby zgodził się on na tę dodatkową formę promocji, natomiast naprawdę warto o takie wyróżnienie zadbać. W przypadku produktów spożywczych na przykład klienci dość łatwo i chętnie decydują się jeszcze na zakup dodatkowego produktu, który został wyeksponowany na ladzie. Czekając w kolejce, z ciekawości mogą wziąć ulotkę, którą włożysz do ekspozytora. To wszystko nie wymaga szczególnie skomplikowanych zabiegów z twojej strony, a może przynieść bardzo wymierne efekty. Drukomat.pl zrobi dla ciebie takie gadżety w tydzień.

    Stoisko reklamowe na poziomie

    Nie każda firma może pozwolić sobie na zakup indywidualnego projektu stoiska reklamowego. Budżety na tego typu wydatki są bardzo wysokie i najczęściej na takie rozwiązania decydują się duże i bogate firmy. Stoisko, aby zwracało uwagę, nie musi jednak kosztować kilkudziesięciu tysięcy złotych. Umiejętne zaplanowanie rozstawienia roll-upów, ekspozytorów, ścianek reklamowych często wystarcza do tego, aby stworzyć przestrzeń, która zachęca klienta lub kontrahenta do rozmowy z tobą. Bardzo ważne jest przygotowanie pomysłowych plakatów (https://www.drukomat.pl/plakat-jednostronny), przyciągających wzrok, skupiających uwagę. Dzięki nim, naprawdę niewielkim kosztem, możesz wyróżnić się spośród innych. Tutaj liczy się przede wszystkim pomysł, koncepcja i jakość wykonania, a nie ilość pieniędzy wydanych na promocję.