Pragma podaje wyniki sprzedażowe swojej fintechowej dywizji

Tomasz Boduszek, Prezes Grupy Pragma
Tomasz Boduszek, Prezes Grupy Pragma

Pragma Faktoring SA zdecydowała się opublikować wyniki swoich fintechów w zakresie sprzedaży. Obecnie działają one w dwóch segmentach. LeaseLink Sp. z o.o. jest spółką zależną świadczącą usługi leasingu online, a wyodrębniona dywizja PragmaGO oferuje faktoring online z błyskawiczną decyzją.

We wrześniu Grupa Pragma poprzez aplikacje onlinowe LeaseLink i PragmaGO pozyskała 773 Klientów (to Klienci, którzy zarejestrowali się w aplikacjach i uzyskali decyzje ratingową). W całym trzecim kwartale 2017 r. było ich 1821. Dynamika wzrostu sięga prawie 50% z kwartału na kwartał (w 2. kwartale to 1236, w 1. 810 Klientów).
W kanale dystrybucji online Grupa Pragma jest obecna od półtora roku, zaczynała od ok. 30-tu Klientów miesięcznie.

Aplikacje LeaseLink i PragmaGO umożliwiają przeprowadzenie online całego procesu sprzedaży i obsługi Klienta” – chwali się przez Zarządu Pragma Faktoring Tomasz Boduszek. „Dynamika wzrostu liczby Klientów odzwierciedla efektywność onlinowego kanału sprzedaży i jest istotna z punktu widzenia zwiększania skali działalności Emitenta bez znaczącego wzrostu kosztów działalności.”

Zarząd zapewnił, że wyniki sprzedaży w kanale internetowym będzie publikować cyklicznie.