Qubic Games wyda grę Door Kickers na Nintendo Switch

    Jakub Pieczykolan, prezes zarządu QubicGames
    Jakub Pieczykolan, prezes zarządu QubicGames

    QubicGames podpisało umowę z KillHouse Games. Na bazie umowy do Nintendo eShop trafi utytułowana gra Door Kickers. Jest to największa produkcja do tej pory, która zostanie wydana przez warszawskiego wydawcę.

    Door Kickers to strategia czasu rzeczywistego, w której gracz dowodzi oddziałem SWAT w czasie wykonywania niebezpiecznych zadań, takich jak odbijanie zakładników, rozbrajanie bomb, czy eskortowanie ważnych osób. Gra rumuńskiego studia KillHouse Games została nagrodzona przez renomowaną redakcję Rock, Paper, Shotgun tytułem najlepszej gry taktycznej 2014 roku. Produkcja zdobyła uznanie recenzentów i użytkowników, uzyskując aż 94% pozytywnych z 5364 recenzji w serwisie Steam oraz zdobywając ocenę 83% na Metacritic.

    Pierwszy raz będziemy mogli wydać tak duży i znany tytuł. Podpisanie tej umowy i możliwość pracy nad tak renomowaną grą sprawia, że umacniamy swoją pozycję jako globalny wydawca gier Indie Premium na konsole. Door Kickers posiada oddanych fanów na całym świecie, dzięki czemu nie dość, że powinniśmy odnieść sukces sprzedażowy, to zwiększymy też świadomość klientów o naszej marce. – komentuje prezes QubicGames, Jakub Pieczykolan.

    Door Kickers na konsoli Nintendo Switch ukaże się w 2020 roku. Gra do dnia dzisiejszego cieszy się dużym wsparciem użytkowników oraz developerów – w ciągu 5 lat od premiery gry na platformie Steam powstała dodatkowa zawartość, m.in. został dodany tryb gry wieloosobowej. Obecnie produkcja dostępna jest na komputery osobiste (Steam), urządzenia z systemem Android (Google Play) oraz iOS.

    – Możliwość wydania tak dużej gry oznacza rozpoczęcie kolejnej fazy konsekwentnie wdrażanego przez nas planu. Zgodnie z nim przygotowujemy do wydania coraz lepsze produkcje, już obecnie trwają prace nad grami DEX i Epistory – Typing Chronicles, tytułami, które zebrały 1000+ recenzji i mają ponad 85% pozytywnych ocen na platformie Steam. Jest to podstawa strategii, która towarzyszy nam od 2018 roku, kiedy skupiliśmy się na działalności wydawniczej. Door Kickers z pewnością zwiększy naszą rozpoznawalność także wśród potencjalnych partnerów biznesowych.  – kończy prezes.