Światowa kondycja branży reklamowo-marketingowej

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Branża komunikacji marketingowej nigdy wcześniej nie miała tak dużego znaczenia dla gospodarki, jak obecnie. Przy 7 miliardach ludzi zamieszkujących naszą planetę, aż 5 miliardów, w taki czy inny sposób, jest połączonych w różnego rodzaju sieciach społecznościowych, co czyni ten fakt niezmiernie istotnym dla reklamy i marketingu na całym świecie.

IAA Global opracowało badanie benchmarkowe The State of the International Advertising Industry w celu wyznaczenia aktualnych wyzwań i możliwości dla środowisk marketingowych na całym świecie. Badanie IAA obejmuje swoim zasięgiem aż 79 krajów zgodnych z pochodzeniem zrzeszonych w ramach stowarzyszenia członków. Biorą w nim udział liderzy reprezentujący wiodące firmy na poszczególnych rynkach Europejskich, Azjatyckich, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki i Australii.

Wyniki The State of the International Advertising Industry posłużą wyznaczeniu roli branży komunikacji marketingowej w rewitalizacji światowej ekonomii i społecznym rozwoju. Na ich bazie powstanie szereg inicjatyw, „white papers” oraz innych szczegółowych programów badawczych, do wykorzystania przez członków IAA na całym świecie, jako narzędzia pomocne w podejmowaniu codziennych decyzji biznesowych i marketingowych.

Program badawczy The State of the International Advertising Industry potrwa do 15 czerwca b.r. Po tym czasie zostaną opracowane wyniki, posegregowane ze względu na rynek i sektor gospodarki oraz zaprezentowane wspólne dla całego świata trendy. Taka prezentacja uzyskanych wniosków pozwoli na łatwe porównywanie poszczególnych rynków i branż oraz wyłonienie benchmarków.

„Wzajemne przenikanie się rynków i przejmowanie trendów z najodleglejszych zakątków globu czyni marketing i reklamę zjawiskiem bardziej zintegrowanym niż kiedykolwiek. Nowoczesne technologie pozwalające na nieograniczoną komunikację społeczną i marketingową, powodują ujednolicanie się rynków, przy jednoczesnych skokach innowacyjności, wychodzących z nieoczekiwanych miejsc i tematów. Dlatego tak ważne jest śledzenie tego, co dzieje się za granicami naszego kraju i to nie tylko w najbliższym sąsiedztwie Europejskim, ale także na innych kontynentach. Pozwala to być krok przed rynkiem i zaskakiwać konsumenta”, jak mówi Piotr Łysak, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.

Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane dla konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Polecane

Wiadomości

Ołówki reklamowe – połączenie funkcjonalności i skutecznej reklamy

Ołówki reklamowe od lat są jednym z najchętniej wybieranych...

Wojna cenowa trwa – jak zmieniają się strategie promocji w handlu?

Według analizy ponad 2 mln promocji, w całym zeszłym...

Aplikacje mobilne jako narzędzie marketingowe – personalizacja, AI i grywalizacja

Dynamiczny rozwój technologii sprawił, że marketing zyskał nowy wymiar....

Księgowanie mentalne: jak nasze umysły szufladkują pieniądze i emocje w akcjach promocyjnych

Wyobraź sobie klienta, który wygrywa nagrodę pieniężną w konkursie....

EY: Konsumenci redukują wydatki na usługi cyfrowe i anulują subskrypcje

Badanie EY – Decoding the digital home – wskazuje,...

Reklama, która żyje: zainspiruj się muralami reklamowymi

Pomysł na reklamę, która przykuwa uwagę odbiorców i jednocześnie...

W jaki sposób pozyskać nowych klientów? Sposoby na zwiększenie sprzedaży

Pozyskiwanie nowych klientów to jedno z najważniejszych wyzwań, z...
Coś dla Ciebie

Wybrane kategorie