Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) już po raz piąty zaprasza firmy i organizacje do udziału w cyklicznym badaniu CSR w praktyce – barometr CCIFP. Jego celem jest pokazanie w jakim stopniu firmy angażują się w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, jakie są ich motywy, a także kto i w jaki sposób zarządza polityką CSR w organizacji. Tegoroczna ankieta została poszerzona o pytania dotyczące działań firm w obliczu pandemii.
Kliknij TUTAJ by przejść do ANKIETY ON-LINE >>>.
Jej wypełnienie nie zajmie więcej niż 10 minut. Odpowiedzi zbierane są do piątku 13 listopada.
Do udziału w ankiecie zapraszamy wszystkie firmy i organizacje, niezależnie od wielkości, pochodzenia kapitału, czy stopnia zaangażowania w działania CSR. Chcemy poznać nie tylko obszary i tematy, które w tym momencie są dla firm najważniejsze, ale również zasoby, którymi dysponują przedsiębiorstwa, by planować i wdrażać projekty z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. – mówi Mariusz Kielich, Kierownik ds. Komunikacji w CCIFP.
Badanie ma charakter cykliczny, co pozwala na pokazanie ewolucji działań i tendencji w zakresie CSR na polskim rynku. Tegoroczna ankieta poszerzona została o kilka pytań dotyczących zaangażowania organizacji w walkę z pandemią, a także o wpływ obecnej sytuacji sanitarnej i gospodarczej na dotychczasową politykę CSR firm.
Raport z badania zostanie zaprezentowany w grudniu, w trakcie jednego ze spotkań on-line organizowanych przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Raport z poprzedniej edycji badania CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej jest to pobrania na stronie CCIFP >>>.
Partnerami tegorocznego badania są: Orange Polska, PwC, Havas Media, CSR Info, Centrum UNEP/GRID-Warszawa, Global Compact Network Poland, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Odpowiedzialnybiznes.pl, Proto.pl, BIZON – biznes odpowiedzialny i nowoczesny w radiu MUZO.FM, My Company Polska, CEO.com.pl.