Zostań managerem marketingu przyszłości. Zrób to dzięki MMC

    MMC_banner (003)

    Precyzyjna wiedza, doświadczeni eksperci i kolejny krok w stronę rozwinięcia kompetencji managerskich. 23 września rusza Marketing Management Congress.

    Już od kilku lat jesteś managerem, ale chcesz zwiększać swoje kompetencje?

    Doskonale opanowałeś narzędzia marketingowe i chcesz się upewnić, że nic ci nie umyka?

    Jesteś otwarty na naukę poprzez doświadczenie najlepszych ekspertów w Polsce?

    Chcesz wiedzieć więcej z dziedziny, którą się zajmujesz?

    Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, Marketing Management Congress  to event dla ciebie! 

    Podczas wydarzenia poruszone zostaną istotne dla branży tematy:

    – jak sprzedawać więcej dzięki kreatywnej reklamie

    – co jest podstawą budowania silnej marki

    – jak organizować pracę, by zespół był efektywny

    – jak dostosować marketing do „nowej normalności”

    – co jest skuteczniejsze – marketing subtelny czy też strategia „zawłaszczania kanału”

    Marketing Management Congress to również doświadczeni eksperci. Prelekcje wygłoszą:

    1. Jacek Walkiewicz – psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych.
    2. Grzegorz Borowiecki – nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm. W komunikacji na pierwszym miejscu stawia mocne insighty, prostotę i autentyczność.
    3. Wojciech Ławniczak – jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services, czyli agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.
    4. Janina Bąk – komendant komedii i wirtuoz statystyki. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. Jak sama zaznacza, w jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji.
    5. Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą głośną polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom.
    6. Michał Leszek – Marketing Director rodzinnej firmy Lechpol. Zajmuje się rozwijaniem strategii marketingowej oraz nadzorowaniem działań promocyjnych marek należących do firmy. Twórca projektu marketingowego Kruger&Matz, w którym szuka ludzi z pasją.
    7. Wojciech Herra – Keynote & Motivational Speaker, jeden z najbardziej inspirujących mówców w Polsce. Pokazuje przenikanie się zasad rządzących światem sportu i biznesu.
    8. Franciszek Georgiew – CEO Social Tigers, który siedem lat temu stawiał pierwsze kroki w branży reklamowej, bazując na doświadczeniach z dziennikarstwa internetowego. W ciągu dwóch lat przeszedł od stanowiska juniorskiego do zarządzania działem social media.

    Ponadto, na uczestników czekają wydarzenia towarzyszące: networking, konsultacje oraz bogata strefa wystawiennicza.

    Od ciebie zależy, czy nadążysz za dynamicznie kształtującą się branżą i wprowadzisz konieczne zmiany, by usprawnić pracę twojego zespołu. Zainwestuj w rozwój swojej firmy i skorzystaj z pomocy doświadczonych ekspertów, którzy zdradzą ci najlepsze techniki zarządzania marketingiem w dobie rzeczywistości cyfrowej.

    Zaufali nam: Senuto, Social Tigers, WUNDERTEAM

    Marketing Management Congress

    Termin: 23 września 2020

    Miejsce: Sound Garden Hotel, Warszawa

    Więcej informacji, agendę oraz bilety na Marketing Management Congress znajdziesz na stronie internetowej mmcongress.pl.

    Zostań managerem marketingu przyszłości. Zarejestruj się na MMC już dziś!