Druk kalendarzy. Czemu warto zlecić go teraz?

Druk kalendarzy
Kalendarz trójdzielny, kalendarzyki listkowe (kieszonkowe) lub duże kalendarze plakatowe – wszystkie z nich wręcz doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe. O ich włączeniu w strategię promocji swojej firmy warto pomyśleć już teraz. 
Chociaż środek lata zwykle nie jest czasem, gdy myślimy o planach na kolejny rok, nie warto ich odwlekać na później. Zamawiając kalendarze spiralowane lub inne już teraz, zyskujemy naprawdę sporo. Po pierwsze – mamy sporo czasu na to, by zastanowić się nad ich designem i dopasować go do oczekiwań naszych klientów. Unikamy też typowego dla końca roku napięcia i niepewności co do tego, czy gadżety dotrą do nas na czas. Nie bez znaczenia jest też fakt, że kampanię wykorzystującą kalendarze będziemy mogli zacząć jeszcze jesienią, oferując klientom prezenty przed rozpoczęciem kolejnego roku. 

Druk kalendarzy. Zamów kalendarze reklamowe jeszcze latem

Kalendarz biurkowy, kalendarz książkowy lub kalendarz spiralowany jako gadżety reklamowe od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Źródeł zainteresowania tą formą promocji firmy nie trzeba jednak długo szukać. W przeciwieństwie do wielu innych gadżetów są one bardzo przydatne dla obdarowanych klientów. Przez cały kolejny rok mogą służyć np. jako planery ścienne, ułatwiając im planowanie przyszłych działań. Są też doskonałym nośnikiem nadruków – w przeciwieństwie do wielu innych gadżetów reklamowych, naniesione na nie logo jest doskonale widoczne. 

Kalendarze biurkowe, kalendarze listkowe i kalendarze ścienne spiralowane – co wybrać?

Działania promocyjne wykorzystujące kalendarze można zaplanować tym łatwiej, że w katalogach firm oferujących druk kalendarzey można znaleźć ich różne typy. Bez problemu dobierzemy więc ten, który w danym przypadku sprawdzi się najlepiej. W zależności od naszych potrzeb, profilu klientów oraz planu danej kampanii, możemy zdecydować się między innymi na:
  • kalendarze ścienne;
  • kalendarze biurkowe;
  • kalendarze książkowe;
  • kalendarze kieszonkowe;
  • kalendarze plakatowe;
  • kalendarze magnetyczne;
  • kalendarze stolikowe;
  • kalendarze ścienni z notesem;
  • kalendarze planery;
  • kalendarze zegarowe.

Kalendarze ścienne – kalendarze trójdzielne i kalendarze firmowe innych typów

Jak widać, za pośrednictwem stron takich jak https://coloursfactory.pl/ można zamówić najróżniejsze rodzaje kalendarzy. Jak wśród nich dobrać ten, który będzie najlepiej dopasowany do specyfiki danej kampanii? Najważniejszym aspektem jest określenie grupy docelowej i celów naszych działań. Kalendarze ścienne doskonale sprawdzą się, gdy chcemy osiągnąć szeroki zasięg, eksponując naszą markę w różnych miejscach publicznych. Dla biur i miejsc pracy lepszym wyborem mogą być kalendarze biurkowe, które zapewnią codzienną ekspozycję i zwiększą zaangażowanie klientów. Jeśli zależy nam na praktycznym gadżecie reklamowym, kalendarze listkowe lub magnetyczne będą najlepszym wyborem wyborem – klienci będą mogli nosić je zawsze przy sobie. Kalendarze książkowe czy plakatowe są natomiast dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które chcą przekazać bardziej szczegółowe informacje o swojej firmie i produktach – oferują najwięcej przestrzeni, którą można zagospodarować na cele promocyjne.

Kalendarze książkowe – zamów już dziś. Oferuje je drukarnia kalendarzy online

Zamawiając kalendarze reklamowe już teraz, unikamy stresu związanego z dostawą pod koniec roku i możemy w spokoju skupić się na zaplanowaniu atrakcyjnego designu. Warto więc pomyśleć o tym nawet mimo tego, że do końca roku pozostało jeszcze pół roku.