Mistrzostwa w grach komputerowych ogląda blisko 256 mln osób na całym świecie. Rynek wart jest obecnie 0,5 mld dol., a w 2019 roku ma sięgnąć 1,1 mld dol. – wynika z szacunków Newzoo. Rosnąca popularność e-sportu sprawia,...
Spółka Macro Games planuje w przyszłym roku wydać autorską grę mobilną. Prowadzi też negocjacje z jednym z telekomów w zakresie jej dystrybucji. W ciągu kolejnych miesięcy strategia spółki skupi się na tworzeniu nowych oraz rozwijaniu już istniejących portali i budowaniu...
Mija równo pół roku od podpisania przez Macro Games umowy z Microsoft na wspólną promocję gry Minecraft. W tym czasie firma rozbudowała kontent gry i uruchomiła dwa punkty, w których można zarówno zagrać w grę, jak i kupić związane z nią...
W pierwszym kwartale roku sytuacja na rynku mieszkaniowym zaczęła się stabilizować. Podaż nadal się odbudowywała, a tempo wzrostu cen wyhamowało do poziomu 3% kw/kw....
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Transformacja energetyczna generuje wzmożone zapotrzebowanie na produkty przemysłu chemicznego, co może pomóc w przezwyciężeniu spowolnienia w sektorze. Dla zachowania konkurencyjności w branży chemicznej kluczowym...