10.8 C
Warszawa
poniedziałek, 25 maja, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Media społecznościowe

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: media społecznościowe

Media społecznościowe ułatwiają poszukiwanie mieszkania. Od stycznia na temat wynajmu lub sprzedaży pojawiło się...

0
Od 1 stycznia do 20 kwietnia użytkownicy mediów społecznościowych ponad 11 tysięcy razy publicznie poruszyli temat nieruchomości. Najczęściej przy pomocy znajomych szukają nieruchomości na sprzedaż lub wynajem, z czego zdecydowaną większość stanowią zapytania o mieszkania. Oferują...

Handel online może wzrosnąć w tym roku do 35 mld zł. Konkurencja wśród e-sklepów...

0
Internetowa sprzedaż nadal rozwija się szybko. W tym roku handel w sieci może wzrosnąć do 35 mld zł, czyli o około 15 proc. w ujęciu rocznym. Konkurencja na tym rynku jest coraz większa, dlatego sklepy mocniej walczą...

Media społecznościowe to miejsce najgorętszych dyskusji o bankach i oszczędzaniu. Pojawiło się tam 90...

0
Internauci chętnie dyskutują w sieci o oszczędnościach. W I kwartale tego roku w mediach społecznościowych pojawiło się blisko 90 proc. wszystkich wzmianek o bankach – wynika z badania IMM. Klienci radzą, czasami dają gotowe rozwiązania. Może być to wskazówką...

Prawdy i mity o pracy w Call Center

0
Praca w Call Center to pierwsze doświadczenie zawodowe wielu młodych ludzi, traktowane często jako zajęcie chwilowe i mało ambitne. Tymczasem w ciągu ponad dwudziestu lat obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie...
Idealnego pracownika znajdziesz… na Twitterze.

Idealnego pracownika znajdziesz… na Twitterze

0
Media społecznościowe są coraz popularniejszym narzędziem poszukiwania potencjalnych pracowników. Na świecie tę metodę rekrutacji z sukcesem stosuje już ponad 73% pracodawców. Teraz, dzięki Monster Social Job Ads, do najlepszych kandydatów będzie można dotrzeć za...
Klienci jak eksperci, firma jak partner. Mocny trend

Klienci jak eksperci, firma jak partner. Mocny trend

0
Szukają testów, wymieniają się opiniami, produkty porównują jak eksperci. Od producentów oczekują otwartej komunikacji i elastyczności. Jak nowe zachowania klientów przekładają się na modele biznesowe polskich firm?  Polacy codziennie spędzają średnio 4 godziny i 25...
urzadzenia mobilne

Konsument przyszłości patrzy na świat przez urządzenia mobilne

95 proc. przedstawicieli pokolenia Z w Polsce ma dostęp do smartfonu. Osoby urodzone po 2000 roku już teraz mają duży wpływ na kształtowanie się rynku mediów i telekomunikacji  W 2016 roku użytkownicy telefonów komórkowych sprzedadzą bezpośrednio...
cyber-crime-

Cyberprzestępcy mają dostęp nawet do 200 punktów umożliwiających atak na dużą firmę

0
Cyberzagrożenia ciągle ewoluują, a ich coraz poważniejsze skutki finansowe odczuwają firmy na całym świecie, także w Polsce. Hakerzy mają coraz lepsze umiejętności. Dodatkowo wg ekspertów firmy doradczej Deloitte, wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rośnie...

Uzyskanie kredytu bankowego ma być prostsze i szybsze. Big data zmieni bankowość

0
Przyszłością bankowości są indywidualne oferty dopasowane do potrzeb i możliwości konkretnych klientów. Większość instytucji finansowych zamierza w kolejnych latach położyć na to nacisk. Za kilka lat sektor ma masowo korzystać z technologii big data, która pozwala przetwarzać...
wnetrze

Niemal 30% Polek ma wrażenie, że zbyt dużo czasu poświęca mediom społecznościowym

0
Media społecznościowe cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. Polki coraz chętniej korzystają z popularnych serwisów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, oraz powoli oswajają się z nowymi na naszym rynku platformami, jak Snapchat czy WhatsApp....

Polacy masowo walczą w internecie z cyrkami wykorzystującymi tresowane zwierzęta

0
W styczniu pojawiło się blisko 8 tys. wpisów na temat cyrkowych pokazów z udziałem tresowanych zwierząt. Co czwarty wpis, w którym padały słowa „cyrk” i „zwierzęta”, zawierał link do petycji w sprawie zakazu wstępu cyrków w danym mieście. Badanie...

Rynek inteligentnych domów wart jest 100 mln zł. Za pięć lat może być to...

Polski rynek rozwiązań wchodzących w skład tzw. inteligentnego domu jest obecnie wyceniany na 100 mln zł. Polacy najbardziej zainteresowani są sterowaniem systemami bezpieczeństwa poprzez urządzenia mobilne oraz rozwiązaniami oszczędzającymi energię i zwiększającymi komfort. Doświadczenia krajów Europy Zachodniej...
Call Center.

Obsługa klienta 2016 – jakie zmiany nas czekają?

0
„Proszę czekać na połączenie z konsultantem” – czy w 2016 roku już nie usłyszymy tego zdania? Wszechkanałowość w małych firmach, personalizacja i optymalizacja kosztów w dużych. Polski rynek obsługi klientów, zarówno in-house, jak i outsourcowanych...

Tylko co dwudziesty Polak dotrzymuje noworocznych postanowień. Powodem są nierealistyczne cele i nadmiar wyznaczonych zadań

0
Polacy chętnie robią noworoczne postanowienia, ale nie są w stanie w nich wytrwać. Zdecydowana większość poddaje się już po trzech miesiącach. W realizacji postanowień pomóc może realistyczne podejście do własnych możliwości, skoncentrowanie się na mniejszej liczbie celów...
social media

Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

0
Różne media społecznościowe na różnych rynkach W każdym kraju ludzie mają w zwyczaju używanie innych mediów społecznościowych. Pierwszym krokiem który powinno się podjąć jest więc ustalenie które platformy społecznościowe są najpopularniejsze w danym kraju zanim...
Święta Bożego Narodzenia

Badanie Microsoft: technologia przy świątecznym stole

0
Technologia nie omija Świąt Bożego Narodzenia. Przeciwnie – Polacy chętnie korzystają z niej przy wigilijnym stole i w kolejne świąteczne dni. Microsoft przeprowadził sondaż dotyczący postrzegania przez Europejczyków roli technologii podczas nadchodzących Świąt Bożego...

Media społecznościowe pełne zachęt do adopcji psów. Internauci apelują, żeby nie kupować zwierząt w...

0
W listopadzie i w grudniu w mediach społecznościowych ukazało się prawie 50 tys. wpisów zachęcających do adopcji bezdomnych psów – wynika z analizy IMM i serwisu KarmiePsiaki.pl. Ogłoszenia tego typu objęły zasięgiem 25 mln Polaków. Internauci krytycznie...
Elastyczność w biznesie: moda czy szansa na zysk?

Elastyczność w biznesie: moda czy szansa na zysk?

0
Aż 70 proc. firm, które 12 lat temu wpisano na prestiżową listę „Fortune 1000” zniknęło z rynku*. Wiele z nich nie umiało przystosować się do zmieniającej się rzeczywistości: nowych technologii, innowacji, ewoluujących potrzeb klientów....
Telko, media, technologie

Telko, media, technologie

Dla kogo jednolity rynek cyfrowy jest szansą, a dla kogo zagrożeniem? W jakim kierunku rozwija się technologia na rynku medialnym? Jak wygląda ochrona praw konsumenta na rynku telekomunikacyjnym? Na te i wiele innych tematów...
święta

Polska rodzina wyda na święta 1 282 zł, o 11 proc. więcej niż rok...

0
Polacy wydają na święta Bożego Narodzenia więcej niż pierwotnie zakładali. Być może dlatego w tym roku chcą podejść do świątecznych zakupów z większą rozwagą i ostrożnością. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina...

Pracownicy bardziej skłonni do zmiany pracy. Trzy czwarte chce jej szukać przez znajomych

0
Niskie bezrobocie sprawia, że pracownicy czują się pewniej i coraz częściej myślą o zmianie pracy – wynika z „Barometru rynku pracy IV” firmy Work Service. Prawie połowa z nich jest pewna, że nową pracę znajdą w ciągu miesiąca. Trzech...
Bartosz Kaczmarczyk, prezes Grupy Kapitałowej Loyd

Trwa walka o informatyków

0
Nie tylko Kraków czy Warszawa, ale też kolejne miasta Polski rozbudowują swoje zaplecze IT. Coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów z branży powoduje, że standardowe metody rekrutacji już nie wystarczają. Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie...

Przedwyborcze starcia polityków żywo dyskutowane online. Internauci krytycznie ocenili debatę Szydło – Kopacz

0
Pomiędzy 16 a 20 października w internecie ukazało się ponad 53 tys. wzmianek o debacie Ewy Kopacz i Beaty Szydło, większość w social media. W dniach poprzedzających dyskusję więcej treści dotyczyło premier Kopacz. Natomiast już po zakończeniu debaty...

Obecność w mediach wydawnictw literackich wyceniana na 360 mln zł. Ponad 100 tys. publikacji...

0
Wydawcy książek mają dobra prasę. W mediach mówi się o nich sporo i raczej pozytywnie. Szczególnie media społecznościowe poświęcają wydawnictwom dużą uwagę i spełniają ważną rolę promocyjną. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, że w tym roku o nowych książkach pisano...
Social Media

Feralny post producenta wódki Extra Żytnia przejdzie do historii social media

0
Wtorkowy post producenta wódki Extra Żytnia, wykorzystujący bezrefleksyjnie zdjęcie śmiertelnie postrzelonego demonstranta, przejdzie do historii social media. Dziennikarze i internauci głośno komentują całą sprawę, a marka Polmos Bielsko-Biała próbuje ugasić sytuację kryzysową. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”...

Spersonalizowana reklama mobilna napędza rynek marketingu online

0
Firmy coraz więcej wydają na marketing w internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest masowy spam, ale wysyłanie e-maili z treścią dobrze dopasowaną do potrzeb i zainteresowań konkretnych odbiorców. Coraz większe znaczenie mają reklamy na urządzeniach...
Social Media

Social media niedoceniane w polskich firmach

0
Jak wynika z danych Digital Agenda for Europe, polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych. Odsetek firm, które wykorzystują tego typu narzędzia jest mniejszy tylko w dwóch innych państwach Unii Europejskiej. Odsetek polskich...
turystyka technologia

Branża turystyczna musi się otworzyć na kanały cyfrowe

Rewolucja cyfrowa zmieniła sposób planowania oraz rezerwacji wakacji. Aż 59 proc. turystów porównuje ceny ofert w Internecie, a portale z porównywarkami stanowią najbardziej popularne i wpływowe źródło w poszukiwaniu wakacji (wykorzystywane przez 42 proc....
galeria sklep

Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych

0
Zdecydowana większość kadry kierowniczej (65%) z branży dóbr konsumpcyjnych uważa, że zaufanie konsumentów będzie jednym z kluczowych czynników sukcesu ich firm w ciągu najbliższych lat. Jednocześnie 32% respondentów uznaje budowę zaufania konsumentów za jedno...
ludzie

Przedsiębiorca musi liczyć się z krytyką

0
Według naukowców z University of California, opinie konsumenckie w Internecie mają niebagatelne znaczenie dla rozwoju biznesu. Podwyższenie średniej oceny o pół gwiazdki gwarantuje 19-procentowy wzrost zainteresowania danym sklepem czy usługodawcą, niezależnie od tego, czy...

GORĄCY TEMAT

Dr Sławomir Dudek - główny ekonomista Pracodawców RP

Polacy czarno widzą przyszłość, ponad 90 proc. obawia się wzrostu bezrobocia

0
Polacy boją się, że masowo trafią na bezrobocie, zostaną bez pieniędzy, a polska gospodarka mocno tąpnie – tak złe nastroje społeczne pokazują najnowsze badania...
Krzysztof Pawlak, dealer walutowy Internetowykantor.pl i Walutomat.pl

Chiny chcą nadepnąć na odcisk prezydentowi USA

0
Powrót pesymistycznych nastrojów na rynki. Z jednej strony to konsekwencja ogłoszenia przez WHO nowej rekordowej liczby potwierdzonych przypadków Covid-19 spowodowanej luzowaniem restrykcji w poszczególnych...
Adam Abramowicz, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców

Rzecznik MŚP proponuje korzystne dla przedsiębiorców z sektora MŚP zmiany w...

0
Rzecznik MŚP proponuje korzystne dla przedsiębiorców z sektora MŚP zmiany w przepisach dotyczących obowiązku stosowania nowego JPK_VAT. Zgodnie z wnioskiem legislacyjnym do Ministra Finansów,...
koronawirus

Analiza danych dotyczących rozwoju pandemii COVID-19

0
W województwie śląskim nadal notuje się duże przyrosty nowych potwierdzonych zakażeń – około 275 dziennie (w całej Polsce 20 maja odnotowano 471 przypadków). W...

W średnich i dużych firmach odnotowaliśmy niespotykane do tej pory zmniejszenie...

0
Odmrażanie gospodarki i wzrost popytu po najgorszym okresie epidemicznym uratuje wiele polskich firm. Warto jednak pochylić się nad wynikami badań, prowadzonych przez Polski Instytut...