Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Media społecznościowe

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: media społecznościowe

Deloitte rozwija się i wzmacnia swoje struktury w Warszawie

Cyfryzacja biznesu stała się czynnikiem decydującym o utrzymaniu się na rynku

Cyfryzacja biznesu przestała być sposobem na zdobycie przewagi konkurencyjnej, a stała się czynnikiem decydującym o utrzymaniu się na rynku Digitalizacja jest postrzegana na rynku jako rewolucja, która wpływa na wszystkie sektory gospodarki. Obecnie jednak tylko...

Polska jednym z liderów branży call contact center. Firmy z branży świadczą coraz bardziej...

Rynek usług call i contact center w Polsce rośnie w tempie 30 proc. Działające na nim firmy świadczą coraz bardziej wyspecjalizowane usługi dla większości sektorów. To już nie są zwykłe infolinie czy akwizycja przez telefon. Coraz większy nacisk kładziony jest...

Media społecznościowe ułatwiają poszukiwanie mieszkania. Od stycznia na temat wynajmu lub sprzedaży pojawiło się...

Od 1 stycznia do 20 kwietnia użytkownicy mediów społecznościowych ponad 11 tysięcy razy publicznie poruszyli temat nieruchomości. Najczęściej przy pomocy znajomych szukają nieruchomości na sprzedaż lub wynajem, z czego zdecydowaną większość stanowią zapytania o mieszkania. Oferują...

Handel online może wzrosnąć w tym roku do 35 mld zł. Konkurencja wśród e-sklepów...

Internetowa sprzedaż nadal rozwija się szybko. W tym roku handel w sieci może wzrosnąć do 35 mld zł, czyli o około 15 proc. w ujęciu rocznym. Konkurencja na tym rynku jest coraz większa, dlatego sklepy mocniej walczą...

Media społecznościowe to miejsce najgorętszych dyskusji o bankach i oszczędzaniu. Pojawiło się tam 90...

Internauci chętnie dyskutują w sieci o oszczędnościach. W I kwartale tego roku w mediach społecznościowych pojawiło się blisko 90 proc. wszystkich wzmianek o bankach – wynika z badania IMM. Klienci radzą, czasami dają gotowe rozwiązania. Może być to wskazówką...

Prawdy i mity o pracy w Call Center

Praca w Call Center to pierwsze doświadczenie zawodowe wielu młodych ludzi, traktowane często jako zajęcie chwilowe i mało ambitne. Tymczasem w ciągu ponad dwudziestu lat obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie...
Idealnego pracownika znajdziesz… na Twitterze.

Idealnego pracownika znajdziesz… na Twitterze

Media społecznościowe są coraz popularniejszym narzędziem poszukiwania potencjalnych pracowników. Na świecie tę metodę rekrutacji z sukcesem stosuje już ponad 73% pracodawców. Teraz, dzięki Monster Social Job Ads, do najlepszych kandydatów będzie można dotrzeć za...
Klienci jak eksperci, firma jak partner. Mocny trend

Klienci jak eksperci, firma jak partner. Mocny trend

Szukają testów, wymieniają się opiniami, produkty porównują jak eksperci. Od producentów oczekują otwartej komunikacji i elastyczności. Jak nowe zachowania klientów przekładają się na modele biznesowe polskich firm?  Polacy codziennie spędzają średnio 4 godziny i 25...
urzadzenia mobilne

Konsument przyszłości patrzy na świat przez urządzenia mobilne

95 proc. przedstawicieli pokolenia Z w Polsce ma dostęp do smartfonu. Osoby urodzone po 2000 roku już teraz mają duży wpływ na kształtowanie się rynku mediów i telekomunikacji  W 2016 roku użytkownicy telefonów komórkowych sprzedadzą bezpośrednio...
cyber-crime-

Cyberprzestępcy mają dostęp nawet do 200 punktów umożliwiających atak na dużą firmę

Cyberzagrożenia ciągle ewoluują, a ich coraz poważniejsze skutki finansowe odczuwają firmy na całym świecie, także w Polsce. Hakerzy mają coraz lepsze umiejętności. Dodatkowo wg ekspertów firmy doradczej Deloitte, wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rośnie...

Uzyskanie kredytu bankowego ma być prostsze i szybsze. Big data zmieni bankowość

Przyszłością bankowości są indywidualne oferty dopasowane do potrzeb i możliwości konkretnych klientów. Większość instytucji finansowych zamierza w kolejnych latach położyć na to nacisk. Za kilka lat sektor ma masowo korzystać z technologii big data, która pozwala przetwarzać...
wnetrze

Niemal 30% Polek ma wrażenie, że zbyt dużo czasu poświęca mediom społecznościowym

Media społecznościowe cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. Polki coraz chętniej korzystają z popularnych serwisów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, oraz powoli oswajają się z nowymi na naszym rynku platformami, jak Snapchat czy WhatsApp....

Polacy masowo walczą w internecie z cyrkami wykorzystującymi tresowane zwierzęta

W styczniu pojawiło się blisko 8 tys. wpisów na temat cyrkowych pokazów z udziałem tresowanych zwierząt. Co czwarty wpis, w którym padały słowa „cyrk” i „zwierzęta”, zawierał link do petycji w sprawie zakazu wstępu cyrków w danym mieście. Badanie...

Rynek inteligentnych domów wart jest 100 mln zł. Za pięć lat może być to...

Polski rynek rozwiązań wchodzących w skład tzw. inteligentnego domu jest obecnie wyceniany na 100 mln zł. Polacy najbardziej zainteresowani są sterowaniem systemami bezpieczeństwa poprzez urządzenia mobilne oraz rozwiązaniami oszczędzającymi energię i zwiększającymi komfort. Doświadczenia krajów Europy Zachodniej...
Call Center.

Obsługa klienta 2016 – jakie zmiany nas czekają?

„Proszę czekać na połączenie z konsultantem” – czy w 2016 roku już nie usłyszymy tego zdania? Wszechkanałowość w małych firmach, personalizacja i optymalizacja kosztów w dużych. Polski rynek obsługi klientów, zarówno in-house, jak i outsourcowanych...

Tylko co dwudziesty Polak dotrzymuje noworocznych postanowień. Powodem są nierealistyczne cele i nadmiar wyznaczonych zadań

Polacy chętnie robią noworoczne postanowienia, ale nie są w stanie w nich wytrwać. Zdecydowana większość poddaje się już po trzech miesiącach. W realizacji postanowień pomóc może realistyczne podejście do własnych możliwości, skoncentrowanie się na mniejszej liczbie celów...
social media

Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

Różne media społecznościowe na różnych rynkach W każdym kraju ludzie mają w zwyczaju używanie innych mediów społecznościowych. Pierwszym krokiem który powinno się podjąć jest więc ustalenie które platformy społecznościowe są najpopularniejsze w danym kraju zanim...
Święta Bożego Narodzenia

Badanie Microsoft: technologia przy świątecznym stole

Technologia nie omija Świąt Bożego Narodzenia. Przeciwnie – Polacy chętnie korzystają z niej przy wigilijnym stole i w kolejne świąteczne dni. Microsoft przeprowadził sondaż dotyczący postrzegania przez Europejczyków roli technologii podczas nadchodzących Świąt Bożego...

Media społecznościowe pełne zachęt do adopcji psów. Internauci apelują, żeby nie kupować zwierząt w...

W listopadzie i w grudniu w mediach społecznościowych ukazało się prawie 50 tys. wpisów zachęcających do adopcji bezdomnych psów – wynika z analizy IMM i serwisu KarmiePsiaki.pl. Ogłoszenia tego typu objęły zasięgiem 25 mln Polaków. Internauci krytycznie...
Elastyczność w biznesie: moda czy szansa na zysk?

Elastyczność w biznesie: moda czy szansa na zysk?

Aż 70 proc. firm, które 12 lat temu wpisano na prestiżową listę „Fortune 1000” zniknęło z rynku*. Wiele z nich nie umiało przystosować się do zmieniającej się rzeczywistości: nowych technologii, innowacji, ewoluujących potrzeb klientów....
Telko, media, technologie

Telko, media, technologie

Dla kogo jednolity rynek cyfrowy jest szansą, a dla kogo zagrożeniem? W jakim kierunku rozwija się technologia na rynku medialnym? Jak wygląda ochrona praw konsumenta na rynku telekomunikacyjnym? Na te i wiele innych tematów...
święta

Polska rodzina wyda na święta 1 282 zł, o 11 proc. więcej niż rok...

Polacy wydają na święta Bożego Narodzenia więcej niż pierwotnie zakładali. Być może dlatego w tym roku chcą podejść do świątecznych zakupów z większą rozwagą i ostrożnością. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina...

Pracownicy bardziej skłonni do zmiany pracy. Trzy czwarte chce jej szukać przez znajomych

Niskie bezrobocie sprawia, że pracownicy czują się pewniej i coraz częściej myślą o zmianie pracy – wynika z „Barometru rynku pracy IV” firmy Work Service. Prawie połowa z nich jest pewna, że nową pracę znajdą w ciągu miesiąca. Trzech...
Bartosz Kaczmarczyk, prezes Grupy Kapitałowej Loyd

Trwa walka o informatyków

Nie tylko Kraków czy Warszawa, ale też kolejne miasta Polski rozbudowują swoje zaplecze IT. Coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów z branży powoduje, że standardowe metody rekrutacji już nie wystarczają. Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie...

Przedwyborcze starcia polityków żywo dyskutowane online. Internauci krytycznie ocenili debatę Szydło – Kopacz

Pomiędzy 16 a 20 października w internecie ukazało się ponad 53 tys. wzmianek o debacie Ewy Kopacz i Beaty Szydło, większość w social media. W dniach poprzedzających dyskusję więcej treści dotyczyło premier Kopacz. Natomiast już po zakończeniu debaty...

Obecność w mediach wydawnictw literackich wyceniana na 360 mln zł. Ponad 100 tys. publikacji...

Wydawcy książek mają dobra prasę. W mediach mówi się o nich sporo i raczej pozytywnie. Szczególnie media społecznościowe poświęcają wydawnictwom dużą uwagę i spełniają ważną rolę promocyjną. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, że w tym roku o nowych książkach pisano...
Social Media

Feralny post producenta wódki Extra Żytnia przejdzie do historii social media

Wtorkowy post producenta wódki Extra Żytnia, wykorzystujący bezrefleksyjnie zdjęcie śmiertelnie postrzelonego demonstranta, przejdzie do historii social media. Dziennikarze i internauci głośno komentują całą sprawę, a marka Polmos Bielsko-Biała próbuje ugasić sytuację kryzysową. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”...

Spersonalizowana reklama mobilna napędza rynek marketingu online

Firmy coraz więcej wydają na marketing w internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest masowy spam, ale wysyłanie e-maili z treścią dobrze dopasowaną do potrzeb i zainteresowań konkretnych odbiorców. Coraz większe znaczenie mają reklamy na urządzeniach...
Social Media

Social media niedoceniane w polskich firmach

Jak wynika z danych Digital Agenda for Europe, polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych. Odsetek firm, które wykorzystują tego typu narzędzia jest mniejszy tylko w dwóch innych państwach Unii Europejskiej. Odsetek polskich...
turystyka technologia

Branża turystyczna musi się otworzyć na kanały cyfrowe

Rewolucja cyfrowa zmieniła sposób planowania oraz rezerwacji wakacji. Aż 59 proc. turystów porównuje ceny ofert w Internecie, a portale z porównywarkami stanowią najbardziej popularne i wpływowe źródło w poszukiwaniu wakacji (wykorzystywane przez 42 proc....
galeria sklep

Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych

Zdecydowana większość kadry kierowniczej (65%) z branży dóbr konsumpcyjnych uważa, że zaufanie konsumentów będzie jednym z kluczowych czynników sukcesu ich firm w ciągu najbliższych lat. Jednocześnie 32% respondentów uznaje budowę zaufania konsumentów za jedno...
ludzie

Przedsiębiorca musi liczyć się z krytyką

Według naukowców z University of California, opinie konsumenckie w Internecie mają niebagatelne znaczenie dla rozwoju biznesu. Podwyższenie średniej oceny o pół gwiazdki gwarantuje 19-procentowy wzrost zainteresowania danym sklepem czy usługodawcą, niezależnie od tego, czy...
Stephen Brobst

Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki

Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu informacji firmy mogą sprostać...

Dostęp do nowych technologii spowodował zmiany w zachowaniu konsumentów. Firmy szukają sposobów na zwiększenie...

Cyfrowa rewolucja w światowym handlu sprawia, że firmy, by za nią nadążyć, muszą się skupić na dopasowaniu produktów i usług do indywidualnych potrzeb klienta. Dzięki cyfrowej transformacji biznesu firmy będą miały szansę lepiej poznać potrzeby klientów...

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich...
sms

Polacy wysyłają coraz mniej SMS-ów

Z raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2014 roku przedstawionego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej wynika, że Polacy w ubiegłym roku wysłali 51,9 mld SMS-ów, czyli 0,6% mniej, niż rok wcześniej. Mniejsza liczba wysłanych wiadomości...
social media

Raport IRCenter: Andrzej Duda wygrał wybory na Twitterze i Instagramie, a Bronisław Komorowski na...

Agencja  badawcza IRCenter analizuje w tym roku wydarzenia polityczne w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google i na urządzeniach mobilnych. W najnowszym raporcie IRCenter skupia się na ostatnich wyborach prezydenckich i komunikacji politycznej w mediach społecznościowych w...
Łukasz Jadaś, ekspert ds. badań internetu i mediów społecznościowych w Instytucie Monitorowania Mediów

Dzięki mediom społecznościowym rośnie liczba psich adopcji. Na Facebooku i Twitterze codziennie pojawia się...

W mediach społecznościowych codziennie pojawiają się wpisy zachęcające do adopcji bezdomnych psów. W kwietniu i maju pojawiło się 40 tys. publicznych postów – najwięcej na Facebooku i Twitterze. Zwiększa to szanse bezdomnych czworonogów, zwłaszcza że od...
Pracownik rośnie w siłę, czyli nowy świat pracy

Pracownik rośnie w siłę, czyli nowy świat pracy

Reputacja pracodawców i sukces w procesie rekrutacji najlepszych specjalistów coraz bardziej zależy od wizerunku firmy w mediach społecznościowych Nowoczesne technologie oraz jednoczesna obecność kilku pokoleń na rynku pracy powodują, że zmienia się on nieustannie. Media...
Piotr Dziedzic

Wizerunek w sieci – Lubię To!

Rozrywka, miejsce kontaktów ze znajomymi oraz wygodna forma autoprezentacji – oto czym są dla nas media społecznościowe i internet. Mogą one mieć i coraz częściej mają niebagatelny wpływ  na nasze życie zawodowe. Przecież nie...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

frankowicze

Frankowicze triumfują. Sąd Najwyższy potwierdza nieważność umów walutowych

Frankowicze mogą odetchnąć z ulgą – Sąd Najwyższy w uchwale pełnej Izby Cywilnej potwierdził dotychczasowe orzecznictwo co do nieważności umów powiązanych z walutą obcą....

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Aleksander Mokrzycki, wiceprezes PFR Ventures

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...