11.6 C
Warszawa
niedziela, 27 września, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Media społecznościowe

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: media społecznościowe

social media

Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

Różne media społecznościowe na różnych rynkach W każdym kraju ludzie mają w zwyczaju używanie innych mediów społecznościowych. Pierwszym krokiem który powinno się podjąć jest więc ustalenie które platformy społecznościowe są najpopularniejsze w danym kraju zanim...
Święta Bożego Narodzenia

Badanie Microsoft: technologia przy świątecznym stole

Technologia nie omija Świąt Bożego Narodzenia. Przeciwnie – Polacy chętnie korzystają z niej przy wigilijnym stole i w kolejne świąteczne dni. Microsoft przeprowadził sondaż dotyczący postrzegania przez Europejczyków roli technologii podczas nadchodzących Świąt Bożego...

Media społecznościowe pełne zachęt do adopcji psów. Internauci apelują, żeby nie kupować zwierząt w...

W listopadzie i w grudniu w mediach społecznościowych ukazało się prawie 50 tys. wpisów zachęcających do adopcji bezdomnych psów – wynika z analizy IMM i serwisu KarmiePsiaki.pl. Ogłoszenia tego typu objęły zasięgiem 25 mln Polaków. Internauci krytycznie...
Elastyczność w biznesie: moda czy szansa na zysk?

Elastyczność w biznesie: moda czy szansa na zysk?

Aż 70 proc. firm, które 12 lat temu wpisano na prestiżową listę „Fortune 1000” zniknęło z rynku*. Wiele z nich nie umiało przystosować się do zmieniającej się rzeczywistości: nowych technologii, innowacji, ewoluujących potrzeb klientów....
Telko, media, technologie

Telko, media, technologie

Dla kogo jednolity rynek cyfrowy jest szansą, a dla kogo zagrożeniem? W jakim kierunku rozwija się technologia na rynku medialnym? Jak wygląda ochrona praw konsumenta na rynku telekomunikacyjnym? Na te i wiele innych tematów...
święta

Polska rodzina wyda na święta 1 282 zł, o 11 proc. więcej niż rok...

Polacy wydają na święta Bożego Narodzenia więcej niż pierwotnie zakładali. Być może dlatego w tym roku chcą podejść do świątecznych zakupów z większą rozwagą i ostrożnością. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina...

Pracownicy bardziej skłonni do zmiany pracy. Trzy czwarte chce jej szukać przez znajomych

Niskie bezrobocie sprawia, że pracownicy czują się pewniej i coraz częściej myślą o zmianie pracy – wynika z „Barometru rynku pracy IV” firmy Work Service. Prawie połowa z nich jest pewna, że nową pracę znajdą w ciągu miesiąca. Trzech...
Bartosz Kaczmarczyk, prezes Grupy Kapitałowej Loyd

Trwa walka o informatyków

Nie tylko Kraków czy Warszawa, ale też kolejne miasta Polski rozbudowują swoje zaplecze IT. Coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów z branży powoduje, że standardowe metody rekrutacji już nie wystarczają. Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie...

Przedwyborcze starcia polityków żywo dyskutowane online. Internauci krytycznie ocenili debatę Szydło – Kopacz

Pomiędzy 16 a 20 października w internecie ukazało się ponad 53 tys. wzmianek o debacie Ewy Kopacz i Beaty Szydło, większość w social media. W dniach poprzedzających dyskusję więcej treści dotyczyło premier Kopacz. Natomiast już po zakończeniu debaty...

Obecność w mediach wydawnictw literackich wyceniana na 360 mln zł. Ponad 100 tys. publikacji...

Wydawcy książek mają dobra prasę. W mediach mówi się o nich sporo i raczej pozytywnie. Szczególnie media społecznościowe poświęcają wydawnictwom dużą uwagę i spełniają ważną rolę promocyjną. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, że w tym roku o nowych książkach pisano...
Social Media

Feralny post producenta wódki Extra Żytnia przejdzie do historii social media

Wtorkowy post producenta wódki Extra Żytnia, wykorzystujący bezrefleksyjnie zdjęcie śmiertelnie postrzelonego demonstranta, przejdzie do historii social media. Dziennikarze i internauci głośno komentują całą sprawę, a marka Polmos Bielsko-Biała próbuje ugasić sytuację kryzysową. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”...

Spersonalizowana reklama mobilna napędza rynek marketingu online

Firmy coraz więcej wydają na marketing w internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest masowy spam, ale wysyłanie e-maili z treścią dobrze dopasowaną do potrzeb i zainteresowań konkretnych odbiorców. Coraz większe znaczenie mają reklamy na urządzeniach...
Social Media

Social media niedoceniane w polskich firmach

Jak wynika z danych Digital Agenda for Europe, polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych. Odsetek firm, które wykorzystują tego typu narzędzia jest mniejszy tylko w dwóch innych państwach Unii Europejskiej. Odsetek polskich...
turystyka technologia

Branża turystyczna musi się otworzyć na kanały cyfrowe

Rewolucja cyfrowa zmieniła sposób planowania oraz rezerwacji wakacji. Aż 59 proc. turystów porównuje ceny ofert w Internecie, a portale z porównywarkami stanowią najbardziej popularne i wpływowe źródło w poszukiwaniu wakacji (wykorzystywane przez 42 proc....
galeria sklep

Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych

Zdecydowana większość kadry kierowniczej (65%) z branży dóbr konsumpcyjnych uważa, że zaufanie konsumentów będzie jednym z kluczowych czynników sukcesu ich firm w ciągu najbliższych lat. Jednocześnie 32% respondentów uznaje budowę zaufania konsumentów za jedno...
ludzie

Przedsiębiorca musi liczyć się z krytyką

Według naukowców z University of California, opinie konsumenckie w Internecie mają niebagatelne znaczenie dla rozwoju biznesu. Podwyższenie średniej oceny o pół gwiazdki gwarantuje 19-procentowy wzrost zainteresowania danym sklepem czy usługodawcą, niezależnie od tego, czy...
Stephen Brobst

Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki

Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu informacji firmy mogą sprostać...

Dostęp do nowych technologii spowodował zmiany w zachowaniu konsumentów. Firmy szukają sposobów na zwiększenie...

Cyfrowa rewolucja w światowym handlu sprawia, że firmy, by za nią nadążyć, muszą się skupić na dopasowaniu produktów i usług do indywidualnych potrzeb klienta. Dzięki cyfrowej transformacji biznesu firmy będą miały szansę lepiej poznać potrzeby klientów...

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich...
sms

Polacy wysyłają coraz mniej SMS-ów

Z raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2014 roku przedstawionego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej wynika, że Polacy w ubiegłym roku wysłali 51,9 mld SMS-ów, czyli 0,6% mniej, niż rok wcześniej. Mniejsza liczba wysłanych wiadomości...
social media

Raport IRCenter: Andrzej Duda wygrał wybory na Twitterze i Instagramie, a Bronisław Komorowski na...

Agencja  badawcza IRCenter analizuje w tym roku wydarzenia polityczne w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google i na urządzeniach mobilnych. W najnowszym raporcie IRCenter skupia się na ostatnich wyborach prezydenckich i komunikacji politycznej w mediach społecznościowych w...
Łukasz Jadaś, ekspert ds. badań internetu i mediów społecznościowych w Instytucie Monitorowania Mediów

Dzięki mediom społecznościowym rośnie liczba psich adopcji. Na Facebooku i Twitterze codziennie pojawia się...

W mediach społecznościowych codziennie pojawiają się wpisy zachęcające do adopcji bezdomnych psów. W kwietniu i maju pojawiło się 40 tys. publicznych postów – najwięcej na Facebooku i Twitterze. Zwiększa to szanse bezdomnych czworonogów, zwłaszcza że od...
Pracownik rośnie w siłę, czyli nowy świat pracy

Pracownik rośnie w siłę, czyli nowy świat pracy

Reputacja pracodawców i sukces w procesie rekrutacji najlepszych specjalistów coraz bardziej zależy od wizerunku firmy w mediach społecznościowych Nowoczesne technologie oraz jednoczesna obecność kilku pokoleń na rynku pracy powodują, że zmienia się on nieustannie. Media...
Piotr Dziedzic

Wizerunek w sieci – Lubię To!

Rozrywka, miejsce kontaktów ze znajomymi oraz wygodna forma autoprezentacji – oto czym są dla nas media społecznościowe i internet. Mogą one mieć i coraz częściej mają niebagatelny wpływ  na nasze życie zawodowe. Przecież nie...
Grzegorz Śniadała, przedstawiciel IT Club ABSL, organizacji zrzeszającej najważniejszych inwestorów z sektora nowoczesnych usług dla biznesu

Ponad 90 proc. firm świadczących usługi IT w Polsce planuje zwiększenie zatrudnienia. Poszukiwani programiści...

93 proc. firm świadczących usługi IT w Polsce chce w ciągu najbliższych lat rozszerzyć swoją działalność, a tym samym zwiększyć zatrudnienie. Obecnie w branży pracuje ponad 140 tys. osób, a liczba ta wciąż rośnie. Poszukiwani będą analitycy...
7 czynników sukcesu firm rodzinnych

7 czynników sukcesu firm rodzinnych

Udana sukcesja, dostęp kobiet do najwyższych stanowisk, ład korporacyjny, zrównoważony rozwój oraz cyberbezpieczeństwo – między innymi te kwestie decydują o sukcesie firm rodzinnych - tak wynika z raportu „Utrzymać władzę: Jak firmy rodzinne osiągają...
Łukasz Wójcik dyrektorem działu marketingu i PR firmy Mitsubishi Motors w Polsce

Łukasz Wójcik dyrektorem działu marketingu i PR firmy Mitsubishi Motors w Polsce

Polski oddział Mitsubishi Motors, powiększa się o nowy dział -marketingu i Public Relations. Nowo utworzony departament ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy Mitsubishi Motors w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.  5. miejsce w...
Specjalista od IT sprytnie poszukiwany

Specjalista od IT sprytnie poszukiwany

Dynamicznie rozwijający się sektor usług IT doprowadził do sytuacji, w której mamy do czynienia z tzw. rynkiem kandydata. Dla pracodawców oznacza to konieczność szukania nowych sposobów na znalezienie dobrego specjalisty. Jak twierdzą eksperci od...
Social Media i wybrane kanały społecznościowe

Social Media i wybrane kanały społecznościowe

Social media marketing: jest to (pl. marketing w mediach społecznościowych) - zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie portale społecznościowe jak Facebook,...
7a2852f890_1940694924-IMM-wybory

IMM: Kandydaci na prezydenta zaoszczędzili 700 mln zł dzięki zainteresowaniu mediów

Do wyborów prezydenckich zostało mniej niż trzy tygodnie, a media komentują każdy krok kandydatów. Instytut Monitorowania Mediów obliczył, że nawet 700 mln zł musieliby wydać kandydujący w wyborach prezydenckich politycy, gdyby mieli zapłacić za poświęcone...

GORĄCY TEMAT

biznes prezes

Luzowanie polityki pieniężnej na rynkach wschodzących – potencjalne skutki i zagrożenia

Pandemia Covid-19 była punktem zwrotnym dla „niekonwencjonalnych” polityk monetarnych na Rynkach Wschodzących (RW), z których kilka zainicjowało programy skupu obligacji państwowych w celu zapobiegania...
biznes prezes

Luzowanie polityki pieniężnej na rynkach wschodzących – potencjalne skutki i zagrożenia

Pandemia Covid-19 była punktem zwrotnym dla „niekonwencjonalnych” polityk monetarnych na Rynkach Wschodzących (RW), z których kilka zainicjowało programy skupu obligacji państwowych w celu zapobiegania...
Jarosław Tarczyński, Prezes Północnej Izby Gospodarczej

Zysk przedsiębiorców zagrożony. Rząd planuje dodatkowe opodatkowanie spółek komandytowych

Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie z inicjatywy Kancelarii Doradztwa Podatkowego EOL rozpoczyna akcje informacyjną „NIE dla komandytowych CIT”. Najnowszy projekt zmian podatków PIT i...
biznes prezes

Luzowanie polityki pieniężnej na rynkach wschodzących – potencjalne skutki i zagrożenia

Pandemia Covid-19 była punktem zwrotnym dla „niekonwencjonalnych” polityk monetarnych na Rynkach Wschodzących (RW), z których kilka zainicjowało programy skupu obligacji państwowych w celu zapobiegania...

Pandemia zaostrzyła kryzysy wizerunkowe w sieci. Polskie firmy nie są do...

Na całym świecie jest już niemal 4 mld aktywnych użytkowników mediów społecznościowych, a w czasie pandemii ponad połowa z nich zwiększyła swoją aktywność w sieci. To z kolei...