Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Media społecznościowe

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: media społecznościowe

Młodzi ludzie sceptycznie nastawieni do tradycyjnych form reklamy. Marki coraz częściej stawiają więc na współpracę z blogerami

Młodzi ludzie sceptycznie nastawieni do tradycyjnych form reklamy. Marki coraz częściej stawiają więc na...

Młodzi konsumenci, czyli przedstawiciele pokolenia millenialsów i pokolenia Z, są odporni na tradycyjne formy reklamy, wyczuleni na fałszywe przekazy i postrzegają świat inaczej, niż poprzednie generacje. Dotarcie do nich i zbudowanie ich zaangażowania jest wyzwaniem dla marketerów. Coraz...
Nowoczesna medycyna odkrywa tajemnice skrywane przez sieci ludzkiego mózgu. Może być wielką nadzieją dla chorych na schizofrenię i Alzheimera

Nowoczesna medycyna odkrywa tajemnice skrywane przez sieci ludzkiego mózgu. Może być wielką nadzieją dla...

Konektomika to jedna z najmłodszych i najbardziej innowacyjnych gałęzi medycyny, zajmująca się badaniem i odwzorowywaniem kompletnej mapy połączeń neuronowych ludzkiego mózgu. W przyszłości pozwoli poznać i zrozumieć przyczyny różnych zaburzeń, takich jak schizofrenia czy choroba Alzheimera. – Konektomika jest...
Allianz Polska chce być w trójce najczęściej wybieranych ubezpieczycieli. W dotarciu do nowych klientów mają pomóc rozwiązania technologiczne i media społecznościowe

Allianz Polska chce być w trójce najczęściej wybieranych ubezpieczycieli. W dotarciu do nowych klientów...

Allianz Polska poprzez innowacje technologiczne chce przyciągnąć nowych klientów, przede wszystkim z pokolenia millenialsów. Ubezpieczyciel w nowej strategii zapowiada inwestycje w rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży i budowę nowych placówek w mniejszych miastach. Produkty mają być bardziej dopasowane do rzeczywistych...
Snapchat i Instagram negatywnie wpływają na zdrowie psychiczne użytkowników. Obniżają samoocenę i wzmagają poczucie osamotnienia

Snapchat i Instagram negatywnie wpływają na zdrowie psychiczne użytkowników. Obniżają samoocenę i wzmagają poczucie...

Portale społecznościowe takie jak Instagram i Snapchat negatywnie wpływają na zdrowie psychiczne młodych osób – wynika z brytyjskiego badania HASHStatusOfMind. Korzystanie z tych serwisów może wywoływać poczucie osamotnienia i niepokoju, obniżać samoocenę, a także sprzyjać zastraszaniu rówieśników. Inne...
Deloitte biuro

Jedna czwarta CPO przyznaje, że na szkolenia dla zespołu przeznacza mniej niż procent swojego...

Aż 60 proc. dyrektorów działu zakupów uważa, że ich zespoły nie mają wystarczających zdolności oraz kompetencji, aby skutecznie realizować założoną strategię. Osobnym problemem pozostaje kwestia cyfryzacji, która jest ogromnym wyzwaniem. Tymczasem jedynie niespełna co...
Jacek Łukaszewski, Prezes Zarządu Schneider Electric Polska

Świetlana przyszłość sektora energetycznego

Ostatnie dziesięciolecie przyniosło szybką transformację wielu dziedzin życia, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom w obszarze technologii cyfrowej. Branża energetyczna również podlega fundamentalnym zmianom, powodując zjawisko „rewolucyjnej konwergencji”. Nowe, zmieniające się środowisko działania, wymaga od nas właściwego przygotowania...
Cyberprzestępcy szukają nowych dróg ataku. Szczególnie zagrożone są urządzenia mobilne

Cyberprzestępcy szukają nowych dróg ataku. Szczególnie zagrożone są urządzenia mobilne

Coraz więcej państw zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że główne zagrożenie dla ich bezpieczeństwa wiąże się z internetem i informatyką – podkreśla Moni Stern, dyrektor Checkmarx. Cyberprzestępcy szukają nowych dróg ataku. Eksperci podkreślają, że często wykorzystują przy...
Cyfrowa rewolucja zmieni rolę dziennikarzy. W relacjonowaniu faktów zastąpią ich roboty

Cyfrowa rewolucja zmieni rolę dziennikarzy. W relacjonowaniu faktów zastąpią ich roboty

Rynek medialny przechodzi fazę rewolucji. Wpływają na to nowe technologie, cyfryzacja, internet i media społecznościowe. Zmieniają się też oczekiwania czytelników. Media muszą zdefiniować swoją rolę i określić, jakie treści chcą tworzyć oraz kim jest grupa odbiorców, aby...
Aplikacje mobilne ułatwiają szukanie pracy. Wypierają gazety i serwisy internetowe z ofertami

Aplikacje mobilne ułatwiają szukanie pracy. Wypierają gazety i serwisy internetowe z ofertami

Technologie mobilne ułatwiają szukanie nowej pracy. Dzięki aplikacjom dla kandydatów firmy mogą kierować do nich sprofilowane oferty pracy. Z drugiej strony kandydaci mogą nimi wygodnie zarządzać i błyskawicznie aplikować na wybrane propozycje. Mobilność zaczyna rządzić na...
Agnieszka Wójcik, Market Research Manager w Antal Polska

Opinie o firmie w sieci są ważniejsze dla Polaków niż zdanie znajomych

Do tej pory Polacy wskazywali znajomych jako najistotniejsze źródło wiedzy o pożądanym pracodawcy. W tym roku po raz pierwszy najbardziej opiniotwórcze okazały się media, portale społecznościowe i internetowe fora. To sygnał mówiący wiele nie...
raporty praca biuro

Polscy przedsiębiorcy: Pieniądze nie są wyznacznikiem sukcesu

Tylko dla niespełna 30 proc. polskich przedsiębiorców  z sektora MMŚP wyznacznikiem sukcesu są uzyskiwane przez nich dochody. Co jest dużo ważniejsze? Niezależność. Właściciele firm są zadowoleni ze swoich dokonań. Aż 67 proc. z nich...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

Mateusz Grzesiak: Większość fałszywych newsów służy reklamie albo polityce. Walczyć z dezinformacją powinny media...

Od czasu wyborów prezydenckich w USA postprawda i fake newsy stały się medialnie głośnym tematem, ale i narastającym problemem. Spreparowane informacje, rozpowszechniane głównie w mediach społecznościowych, służą zwykle zwiększeniu wpływów z reklam albo celom politycznym. Za walkę z dezinformacją...
Ponad 80 proc. internautów poleca znajomym sprawdzone produkty. Najczęściej artykuły spożywcze i kosmetyki

Ponad 80 proc. internautów poleca znajomym sprawdzone produkty. Najczęściej artykuły spożywcze i kosmetyki

Siła rekomendacji zyskuje na znaczeniu wśród internautów. Ponad 80 proc. konsumentów korzystających z sieci poleca znajomym produkty, z których są zadowoleni. Sami także chętnie kierujemy się opiniami innych – wynika z badania „Lojalni 2017” przeprowadzonego przez dr Tomasza...
Prawie 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych. Większość nie wie, że ma to wpływ na ich publiczny wizerunek

Prawie 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych. Większość nie wie, że ma...

Z danych agencji We Are Social wynika, że blisko 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych, spędzając na nich blisko dwie godziny dziennie. To szansa dla firm i marek, które za pomocą kanałów społecznościowych mogą pozyskiwać...
Facebook zapowiada duże zmiany technologiczne. Ze znajomymi będzie można rozmawiać w wirtualnej rzeczywistości

Facebook zapowiada duże zmiany technologiczne. Ze znajomymi będzie można rozmawiać w wirtualnej rzeczywistości

Zmiany w Messengerze, nowe mechanizmy w Facebook Analytics i przede wszystkim prace nad rozszerzoną rzeczywistością zapowiedział Facebook podczas swojej corocznej konferencji F8. Dzięki aplikacji Spaces użytkownicy będą mogli porozmawiać ze znajomymi i rodziną w wirtualnej rzeczywistości i tworzyć jej elementy....
Nowe technologie wywołają rewolucję w gospodarce. Polskie firmy muszą się przygotować na cyfryzację

Nowe technologie wywołają rewolucję w gospodarce. Polskie firmy muszą się przygotować na cyfryzację

Modernizacja infrastruktury IT, zmiana rynku pracy i bezpieczeństwo danych to trzy największe wyzwania związane z cyfrową transformacją – uważa Aongus Hegarty, szef Dell EMC w regionie EMEA. Polskie przedsiębiorstwa postrzegają cyfryzację zarówno jako szansę, jak i zagrożenie. Technologie...
Shumee ma nowy pomysł na media społecznościowe i chce rywalizować z Facebookiem

Shumee ma nowy pomysł na media społecznościowe i chce rywalizować z Facebookiem

W ciągu ostatnich kilku lat rynek social mediów nie odnotował żadnych spektakularnych zmian, w postaci pojawienia się nowych usług czy nowych graczy. Polska firma Shumee chce wejść w ten zabetonowany układ i udowodnić, że istnieją jeszcze na nim...
Tomasz Ślęzak, wiceprezes Work Service SA

O zmianie pracy myśli rekordowo mało Polaków. Nowej posady poszukują głównie przez znajomych i...

Niecałe 18 proc. Polaków zastanawia się nad zmianą miejsca pracy – wynika z badania Work Service. To rekordowo niski odsetek, co świadczy o tym, że rośnie satysfakcja pracowników. Jeśli już szukamy zatrudnienia, to najczęściej poprzez osobiste...
Tradycyjne zakupy odchodzą do lamusa. Sklepy inwestują w różne kanały sprzedaży i łączą je dzięki nowym technologiom

Tradycyjne zakupy odchodzą do lamusa. Sklepy inwestują w różne kanały sprzedaży i łączą je...

Czynnikiem decydującym o wyniku sprzedaży są wrażenia klientów towarzyszące zakupom. Tylko pod warunkiem że proces zakupowy będzie wygodny, szybki i bezpieczny, klient zdecyduje się na ponowną transakcję. To wymaga od firm przede wszystkim inwestycji w wielokanałowość i sprawną...
KPMG

Raport: Zwyczaje zakupowe klientów e-commerce

Mieszkańcy naszego regionu już średnio raz na miesiąc robią zakupy online, przy czym ponad 40% transakcji realizują w zagranicznych sklepach internetowych. Klienci najchętniej kupują przy pomocy komputera, a jedynie 11% z nich preferuje zakupy...
Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków. Źle dobrane kampanie bardziej szkodzą, niż pomagają

Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków. Źle dobrane kampanie bardziej szkodzą, niż pomagają

W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu...
lekarz

Do roku 2020 walka z nowotworami, chorobami układu krążenia i układu oddechowego będzie kosztować...

W 2015 roku globalne wydatki na służbę zdrowia wyniosły 7 bln dolarów, co stanowiło 10,4 proc. globalnego PKB. Za trzy lata będzie to 10,5 proc. PKB, czyli 8,7 bln dolarów. Jak przekonuje raport firmy...
YouTube zapowiada większą kontrolę umieszczanych w serwisie treści. To reakcja na bojkot reklamodawców

YouTube zapowiada większą kontrolę umieszczanych w serwisie treści. To reakcja na bojkot reklamodawców

Media społecznościowe poruszyła informacja o kłopotach YouTube’a, z którego wycofują się kolejni reklamodawcy. To reakcja na fakt, że zamieszczane przez serwis reklamy sąsiadują z filmikami organizacji terrorystycznych. Właściciel serwisu, Google, zapowiedział działania zapobiegające tej sytuacji. YouTube ma między...
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców...

Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi...
dane analiza

Analityka predykcyjna i machine learning napędzą rozwój biznesu

Według firmy analitycznej Forrester przedsiębiorstwa, które chcą skutecznie prognozować trendy rynkowe oraz zwiększyć wydajność swoich zespołów data science, powinny zainwestować w technologie predictive analytics i machine learning (PAML). To właśnie analityka predykcyjna i uczenie...
Cyberprzestępcy szukają nowych dróg ataku. Trzykrotnie wzrosła liczba zainfekowanych telefonów komórkowych

Cyberprzestępcy szukają nowych dróg ataku. Trzykrotnie wzrosła liczba zainfekowanych telefonów komórkowych

W ciągu roku liczba cyberataków wymuszających okup wzrosła ponaddwukrotnie, a liczba zainfekowanych smartfonów nawet trzykrotnie – wynika z raportu CERT Orange Polska. W 2016 roku zespół monitorujący bezpieczeństwo w sieci Orange notował blisko 50 poważnych incydentów...
W Polsce język publiczny staje się coraz bardziej agresywny. To uniemożliwia skuteczny dialog

W Polsce język publiczny staje się coraz bardziej agresywny. To uniemożliwia skuteczny dialog

W ostatnich latach język używany w dyskursie publicznym stał się bardziej agresywny i stygmatyzujący – oceniają badacze. To utrudnia prowadzenie skutecznego dialogu – mówią organizatorzy konferencji „Język w procesie zmiany”. Podobnie jest w biznesie, gdzie efektywność firmy często...
Arkadiusz Dobosz, kierownik marketingu Wyborowa Pernod Ricard

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę w komunikacji marketingowej marek

Influencerzy mają coraz większą wartość w obszarze komunikacji. Budują marki nie tylko w oparciu o jakość produktu, ale także w oparciu o inne wartości. Dzisiejszy konsument nie chce uczestniczyć w jednokierunkowej komunikacji – chce...
twitter social media

25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze

Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne - polityków, dyplomatów, przedstawicieli mediów czy celebrytów. W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów w danej dziedzinie np. mediów społecznościowych. NapoleonCat przygotował listę 25...
O zakupie produktu w dużej mierze decydują zmysły. Kolory, muzyka czy zapach mogą zwiększyć sprzedaż o kilkanaście procent

O zakupie produktu w dużej mierze decydują zmysły. Kolory, muzyka czy zapach mogą zwiększyć...

Marketing sensoryczny może mieć ogromne znaczenie dla podjęcia decyzji o zakupie – podkreśla dr Marek Borowiński, specjalista ds. psychologii koloru w Shop Doctor. Impulsy zmysłowe odpowiadają nawet w 80 proc. za reakcję mózgu. Wzrok i słuch wpływają na...
8 marca w całej Polsce odbędą się kolejne manifestacje. Zaangażowanie społeczne największe od 30 lat

8 marca w całej Polsce odbędą się kolejne manifestacje. Zaangażowanie społeczne największe od 30...

Jutro na ulicach polskich miast odbędą się protesty w Ramach Międzynarodowego Strajku Kobiet. Manifestacje mają przypomnieć ubiegłoroczny Czarny Protest, który był wyrazem sprzeciwu wobec zaostrzenia prawa aborcyjnego. Zdaniem socjologów coraz bardziej wyraźny konflikt w społeczeństwie powoduje,...
Media społecznościowe to nie tylko rozrywka. Nowe aplikacje ułatwiają poszukiwanie pracy i kontakt z pracodawcami

Media społecznościowe to nie tylko rozrywka. Nowe aplikacje ułatwiają poszukiwanie pracy i kontakt z...

Social media stopniowo zmieniają swój charakter. Facebook przestaje być jedynie platformą do komunikacji między znajomymi. Nowe funkcje wspierają proces ubiegania się o pracę i kontakt z pracodawcą – podkreśla Joanna Jałowiec, redaktor naczelna PRoto.pl. Serwisy intensyfikują...
Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce. Pozyskać zlecenia w sieci mogą tylko firmy aktywne online

Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce....

Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest aktywna w mediach społecznościowych. Szacuje się, że 200 tys. firm jest w stanie płacić za pozyskanie zleceń z internetu. Firma Fachowcy.pl, która oferuje kompleksową obsługę...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

Do 2020 rynek BDaaS wart będzie ponad 7 mld dolarów

Big Data as-a-Service (BDaaS), czyli przetwarzanie w chmurze obliczeniowej wielkich zbiorów danych, to dziś najszybciej rozwijająca się gałąź IT. Najnowszy raport firmy analitycznej MarketsandMarkets wskazuje na 31 proc. wzrost wartości rynku BDaaS rok do...
Filip Nocny – dyrektor kreatywny agencji Nocny Copywriter i współwłaściciel firmy coachingowej Arena Szkoleń

Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

„Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing...
raporty praca biuro

78% polskich eksporterów z sektora MŚP generuje przychody z e-commerce

Z badania przeprowadzonego przez firmę Harris Interactive dla FedEx Express wynika, że zdecydowana większość polskich firm-eksporterów z sektora MŚP generuje przychody dzięki gospodarce cyfrowej. 81% z nich wskazuje również na ważną rolę firm logistycznych,...
pracownicy, biuro

Pokolenia Y i Z na rynku pracy. Czego oczekują od pracodawcy?

Współczesny pracodawca musi sprostać coraz większym oczekiwaniom ze strony pracowników. Dla osób z pokoleń Y i Z wysokie wynagrodzenie nie jest już bowiem najważniejszym kryterium wyboru pracodawcy –  dziś liczy się możliwość rozwoju, docenienie,...
Firmy inwestują w rozbudowę działów IT. Bez informatyków rozwój biznesu staje się niemożliwy

Firmy inwestują w rozbudowę działów IT. Bez informatyków rozwój biznesu staje się niemożliwy

Ponad 70 proc. firm z listy Global 500 do końca 2017 roku będzie mieć zespoły do zarządzania transformacją cyfrową. To oznacza konieczność rozbudowy działów IT, poszerzenia ich zadań, a także inwestycji w nowe narzędzia do zarządzania...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Smog opanował media

W ostatnich tygodniach cała Polska żyła sprawą smogu. Media na każdym kroku informowały nas o wzrastającym stężeniu zanieczyszczenia powietrza w całym kraju. Oczywiście temat stał się także numerem jeden w sieci. Jak wygląda internetowa...

Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Odsetek firm korzystających z mediów społecznościowych w Polsce wciąż nie jest wysoki. Mimo rosnącej liczby użytkowników Facebooka, YouTube’a, Snapchata czy Instagrama tylko ok. 15–20 proc. firm wykorzystuje możliwości, jakie te serwisy dają – wynika z szacunków firmy Sotrender....

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Katarzyna Kuniewicz, dyrektorka badań rynku Otodom Analytics

Rynek mieszkaniowy w I kwartale 2024: stabilizacja cen, powrót podaży i...

W pierwszym kwartale roku sytuacja na rynku mieszkaniowym zaczęła się stabilizować. Podaż nadal się odbudowywała, a tempo wzrostu cen wyhamowało do poziomu 3% kw/kw....

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
przemysł chemiczny

Transformacja energetyczna napędza sprzedaż w przemyśle chemicznym, a recykling staje się...

Transformacja energetyczna generuje wzmożone zapotrzebowanie na produkty przemysłu chemicznego, co może pomóc w przezwyciężeniu spowolnienia w sektorze. Dla zachowania konkurencyjności w branży chemicznej kluczowym...