2 C
Warsaw
środa, Grudzień 12, 2018
Tagi Wojciech Szaniawski

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Wojciech Szaniawski

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców...

Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi...
Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o...

Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają...
Robert Lewandowski droższy nawet o 1 mln złotychvideo

Robert Lewandowski droższy nawet o 1 mln złotych

Za wynikami i sukcesami sportowymi, idą wyniki i wyceny udziału zawodników w kampaniach reklamowych. Wycena wartości reklamowej przed Euro 2016 polskich piłkarzy wahała się na poziomie 200-400 tys. od kampanii reklamowej - wyjątkiem był Robert...
Przegrana z Portugalią kosztowała 30-40 mln eurovideo

Przegrana z Portugalią kosztowała 30-40 mln euro

Kluby piłkarskie po sukcesie na Euro 2016 wydały na transfery polskich piłkarzy ponad 100 mln euro, a ten wynik mógłby być jeszcze lepszy gdyby Polska pokonała Portugalię w walce o półfinał mistrzostw. - Gdybyśmy wygrali...
Używane auto od Lewandowskiego, ale na piwo tylko z Krychowiakiemvideo

Używane auto od Lewandowskiego, ale na piwo tylko z Krychowiakiem

Po Euro 2016 Polacy bardziej ufają i lubią polskich piłkarzy. Jak wynika z badań Arskom Group Polacy najchętniej poszliby na piwo z Grzegorzem Krychowiakiem, a auto kupili od Roberta Lewandowskiego. - Poziom zaufania i...
Ponad 100 mln euro wydały kluby piłkarskie na Polaków po euro 2016video

Ponad 100 mln euro wydały kluby piłkarskie na Polaków po euro 2016

Rekordowy okres na rynku transferowym z udziałem polskich piłkarzy. Kluby piłkarskie wydały na polskich piłkarzy ponad 100 mln euro, a ten wynik mógłby być jeszcze lepszy gdyby Polska pokonała Portugalię w walce o półfinał...
Wizerunek reprezentacji Polski w reklamie może się opłacać?video

Wizerunek reprezentacji Polski w reklamie może się opłacać?

Przy okazji Euro2016 wizerunek piłkarzy i kadry wykorzystywany jest zdecydowanie częściej niż zwykle. W ostatnich latach jednak zmieniło się bardzo wiele. Wizerunek naszej kadry i jego wartość dla reklamodawców jest mocno skorelowany z wynikami...
570 mln zł – tyle wynosi marketingowa wartość reprezentacji Polskivideo

570 mln zł – tyle wynosi marketingowa wartość reprezentacji Polski

Ponad 570 milionów złotych warta jest piłkarska reprezentacja Polski, biorąc pod uwagę wszystkie publikacje w internecie przez rok na temat 23 kadrowiczów – podaje Arskom Group we współpracy z Pentagon Research. Najbardziej medialnymi zawodnikami...

GORĄCY TEMAT

nieruchomości mieszkanie deweloper

Ceny mieszkań w 2019 r. – co planują deweloperzy?

Czy w 2019 roku ceny mieszkań będą nadal rosnąć? W jakich inwestycjach i lokalizacjach najszybciej mogą iść w górę? Czy deweloperzy obserwują dalszy wzrost...
analizy raporty

Zmiany w przepisach od 1 stycznia 2019 r.

Polscy przedsiębiorcy już od 1 stycznia 2019 roku będą mogli liczyć na znaczące zmiany w przepisach, które z założenia mają przyczynić się do uproszczenia...
analizy raporty

Zmiany w przepisach od 1 stycznia 2019 r.

Polscy przedsiębiorcy już od 1 stycznia 2019 roku będą mogli liczyć na znaczące zmiany w przepisach, które z założenia mają przyczynić się do uproszczenia...
galeria zakupy sklep

Polski rynek powierzchni handlowych po IV kw. 2018

Polski rynek handlowy jest już mocno nasycony – w latach 2014-2018 rozwijał się w tempie średnio 4% rocznie, czyli o połowę wolniej niż w...

Przedsiębiorstwa mają do odegrania coraz ważniejszą rolę w ochronie klimatu. Biznes...

Szczyt klimatyczny COP24 w Katowicach potrwa do końca tygodnia. Obok polityków i ekspertów uczestniczą w nim przedstawiciele nauki i biznesu, którzy mają do odegrania istotną rolę w przeciwdziałaniu zmianom...