Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Wojciech Szaniawski

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Wojciech Szaniawski

National Sales Congress

National Sales Congress – druga edycja już 28 marca 2019 na PGE Narodowym

To wydarzenie dedykowane managerom i dyrektorom sprzedaży, charakteryzujące się kompleksowym zakresem tematycznym oraz wysoką merytoryką wystąpień uznanych praktyków, trenerów biznesu i wykładowców programów MBA. Pierwsza edycja okazała się wielkim sukcesem gromadząc ponad 500 uczestników –...
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców...

Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi...
Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o...

Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają...
Przegrana z Portugalią kosztowała 30-40 mln euro

Przegrana z Portugalią kosztowała 30-40 mln euro

Kluby piłkarskie po sukcesie na Euro 2016 wydały na transfery polskich piłkarzy ponad 100 mln euro, a ten wynik mógłby być jeszcze lepszy gdyby Polska pokonała Portugalię w walce o półfinał mistrzostw. - Gdybyśmy wygrali...
Używane auto od Lewandowskiego, ale na piwo tylko z Krychowiakiem

Używane auto od Lewandowskiego, ale na piwo tylko z Krychowiakiem

Po Euro 2016 Polacy bardziej ufają i lubią polskich piłkarzy. Jak wynika z badań Arskom Group Polacy najchętniej poszliby na piwo z Grzegorzem Krychowiakiem, a auto kupili od Roberta Lewandowskiego. - Poziom zaufania i...
Wizerunek reprezentacji Polski w reklamie może się opłacać?

Wizerunek reprezentacji Polski w reklamie może się opłacać?

Przy okazji Euro2016 wizerunek piłkarzy i kadry wykorzystywany jest zdecydowanie częściej niż zwykle. W ostatnich latach jednak zmieniło się bardzo wiele. Wizerunek naszej kadry i jego wartość dla reklamodawców jest mocno skorelowany z wynikami...
570 mln zł – tyle wynosi marketingowa wartość reprezentacji Polski

570 mln zł – tyle wynosi marketingowa wartość reprezentacji Polski

Ponad 570 milionów złotych warta jest piłkarska reprezentacja Polski, biorąc pod uwagę wszystkie publikacje w internecie przez rok na temat 23 kadrowiczów – podaje Arskom Group we współpracy z Pentagon Research. Najbardziej medialnymi zawodnikami...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

forex

Wielki Piątek, deflator PCE, koniec miesiąca i kwartału

Dziś Wielki Piątek i giełdy w wielu rejonach świata są nieczynne. Zmienność na rynku walutowym powinna z godziny na godzinę wygasać. Dziś ostatni dzień...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu PIU

W 2023 r. ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym 44,2 mld zł – za...

W 2023 r. Polacy otrzymali 44,2 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). To 0,3 proc. mniej niż...