25.2 C
Warsaw
czwartek, Czerwiec 20, 2019
Tagi Wojciech Szaniawski

Tag: Wojciech Szaniawski

National Sales Congress

National Sales Congress – druga edycja już 28 marca 2019 na PGE Narodowym

To wydarzenie dedykowane managerom i dyrektorom sprzedaży, charakteryzujące się kompleksowym zakresem tematycznym oraz wysoką merytoryką wystąpień uznanych praktyków, trenerów biznesu i wykładowców programów MBA. Pierwsza edycja okazała się wielkim sukcesem gromadząc ponad 500 uczestników –...
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców...

Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi...
Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o...

Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają...
Robert Lewandowski droższy nawet o 1 mln złotychvideo

Robert Lewandowski droższy nawet o 1 mln złotych

Za wynikami i sukcesami sportowymi, idą wyniki i wyceny udziału zawodników w kampaniach reklamowych. Wycena wartości reklamowej przed Euro 2016 polskich piłkarzy wahała się na poziomie 200-400 tys. od kampanii reklamowej - wyjątkiem był Robert...
Przegrana z Portugalią kosztowała 30-40 mln eurovideo

Przegrana z Portugalią kosztowała 30-40 mln euro

Kluby piłkarskie po sukcesie na Euro 2016 wydały na transfery polskich piłkarzy ponad 100 mln euro, a ten wynik mógłby być jeszcze lepszy gdyby Polska pokonała Portugalię w walce o półfinał mistrzostw. - Gdybyśmy wygrali...
Używane auto od Lewandowskiego, ale na piwo tylko z Krychowiakiemvideo

Używane auto od Lewandowskiego, ale na piwo tylko z Krychowiakiem

Po Euro 2016 Polacy bardziej ufają i lubią polskich piłkarzy. Jak wynika z badań Arskom Group Polacy najchętniej poszliby na piwo z Grzegorzem Krychowiakiem, a auto kupili od Roberta Lewandowskiego. - Poziom zaufania i...
Ponad 100 mln euro wydały kluby piłkarskie na Polaków po euro 2016video

Ponad 100 mln euro wydały kluby piłkarskie na Polaków po euro 2016

Rekordowy okres na rynku transferowym z udziałem polskich piłkarzy. Kluby piłkarskie wydały na polskich piłkarzy ponad 100 mln euro, a ten wynik mógłby być jeszcze lepszy gdyby Polska pokonała Portugalię w walce o półfinał...
Wizerunek reprezentacji Polski w reklamie może się opłacać?video

Wizerunek reprezentacji Polski w reklamie może się opłacać?

Przy okazji Euro2016 wizerunek piłkarzy i kadry wykorzystywany jest zdecydowanie częściej niż zwykle. W ostatnich latach jednak zmieniło się bardzo wiele. Wizerunek naszej kadry i jego wartość dla reklamodawców jest mocno skorelowany z wynikami...
570 mln zł – tyle wynosi marketingowa wartość reprezentacji Polskivideo

570 mln zł – tyle wynosi marketingowa wartość reprezentacji Polski

Ponad 570 milionów złotych warta jest piłkarska reprezentacja Polski, biorąc pod uwagę wszystkie publikacje w internecie przez rok na temat 23 kadrowiczów – podaje Arskom Group we współpracy z Pentagon Research. Najbardziej medialnymi zawodnikami...

GORĄCY TEMAT

USA odgrywają coraz większą rolę w obronności i gospodarce Polski

Prezydent Polski Andrzej Duda odwiedził ostatnio Donalda Trumpa w Białym Domu, prezydenckim pałacu Stanów Zjednoczonych. Przy okazji wizyty podkreślił, że polski rząd poważnie podchodzi...

PPK: Jakie zmiany dla pracodawców wprowadzają nowe zapisy ustawy?

Ustawa o Pracowniczych Planach Kapitałowych jeszcze nie zdążyła wejść w życie, a 10 czerwca w dzienniku ustaw już została opublikowana jej nowelizacja. Jakie zmiany...

Obowiązkowy split payment – co to oznacza w praktyce?

Komisja Europejska wyraziła zgodę na wprowadzenie obowiązkowego mechanizmu podzielonej płatności w VAT (tzw. split payment) w Polsce w niektórych branżach. Tak zwana decyzja derogacyjna...

Raport EH: wzrost niewypłacalności w polskim budownictwie i handlu

Euler Hermes, wiodący globalny ubezpieczyciel należności handlowych, zbadał sytuację firm w Polsce pod względem niewypłacalności. Kluczowe wnioski: W maju 2019 w oficjalnych źródłach (Monitorach...

Polska oddala się od najbogatszych krajów UE. Przez ostatnie 10 lat...

Produkt krajowy brutto na osobę wzrósł we wszystkich krajach z wyjątkiem Grecji, ale wzrost ten dla stu kilkunastu milionów obywateli najbogatszych krajów wspólnoty i kontynentu był nominalnie...