Przy okazji Euro2016 wizerunek piłkarzy i kadry wykorzystywany jest zdecydowanie częściej niż zwykle. W ostatnich latach jednak zmieniło się bardzo wiele. Wizerunek naszej kadry i jego wartość dla reklamodawców jest mocno skorelowany z wynikami na boisku. – Proszę zauważyć, że mecze reprezentacji ogląda w szczytowym momencie między 10 a 15 mln ludzi w Polsce. Takiej grupy nie można przecenić – mówi w rozmowie z MarketNews24 Wojciech Szaniawski z Arskom Group.
MARKETING Wizerunek reprezentacji Polski w reklamie może się opłacać?
NAJNOWSZY ARTYKUŁ
Co trzeci Polak codziennie myśli o zmianie pracy
Redakcja -
Jak wynika z najnowszych danych GUS bezrobocie w Polsce w 2023 roku wyniosło 5,1 proc. Czy jest to jednoznaczne z tym, że jesteśmy szczęśliwi...
GORĄCY TEMAT
58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy
Redakcja -
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Polska jest 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w...
Redakcja -
Polska jest dziś 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w Unii Europejskiej – wynika z raportu Związku Polskiego Leasingu przygotowanego wraz...