Jak zaprojektować firmową koszulkę z nadrukiem?

0
koszulki

Prowadzisz firmę i na potrzeby promocji potrzebujesz T-shirtów? A może chcesz zadbać o spójny wizerunek? W każdym z tych przypadków (i wielu innych) świetnie sprawdzą się koszulki z firmowym nadrukiem. Dowiedz się, jak je zaprojektować samodzielnie. 

Koszulki z nadrukiem to bardzo popularne rozwiązanie, które świetnie sprawdza się w świecie biznesu. Tego rodzaju gadżety wykorzystują przedsiębiorcy z wielu branż: począwszy od produkcyjnej, a skończywszy na reklamowej. Dlaczego? Koszulki firmowe pełnią rolę informacyjną, pozwalają uzyskać spójny wizerunek, a także zacieśniają więzi między pracownikami i zwiększają poczucie przynależności do przedsiębiorstwa. 

Koszulki z nadrukiem firmowym – zaprojektuj samodzielnie

Wykonanie koszulek z nadrukiem możesz zlecić dowolnej drukarni – wystarczy przekazać im projekt. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby zadanie zrealizować we własnym zakresie. Z pomocą przychodzą takie strony jak www.megakoszulki.pl – to właściwie sklep internetowy, w którym można zamówić nie tylko gotową odzież, ale i stworzyć własne koszulki z nadrukiem firmowym.

Krok 1. Wybierz koszulkę

W zależności od preferencji, mogą to być zarówno białe koszulki z nadrukiem, jak i czarne koszulki z nadrukiem. Weź jednak pod uwagę nie tylko kolor, ale również rozmiar. 

Krok 2. Wybierz grafikę

Jeśli mają to być koszulki z nadrukiem firmowym, grafik nie znajdziesz w płatnych bankach zdjęć. Musisz więc skorzystać z własnych zasobów – wystarczy wgrać logo przedsiębiorstwa.

Krok 3. Wpisz treść

Na koszulce możesz umieścić nie tylko logo, ale również dowolną treść. Może to być imię i nazwisko pracownika, zajmowane stanowisko itp. Atutem jest to, że napis z łatwością przeniesiesz w dowolne miejsce na koszulce, np. pod logo. 

Na tym etapie zamówisz również koszulkę z imieniem na plecach – wystarczy wpisać imię i nazwisko, a następnie zaznaczyć umiejscowienie treści. 

Krok 4. Sprawdź gotowy projekt

Projekt koszulki można podglądać w czasie rzeczywistym. Od razu widzisz nanoszone grafiki i treści, co pozwala na bieżące dokonywanie zmian. 

Przed ostatecznym zapisaniem projektu, warto sprawdzić gotową koszulkę. Przeliteruj poszczególne napisy, aby mieć pewność, że nie wkradł się żaden błąd.

Teraz nie pozostaje nic innego jak dodać produkt do koszyka. Jeśli w projekcie umieszczasz tylko logo, wówczas możesz złożyć od razu zamówienie na większą liczbę T-shirtów. Jeżeli natomiast wprowadzasz zmiany, np. w imionach i nazwiskach pracowników, wówczas każde zamówienie składasz pojedynczo.

Ile kosztują koszulki z nadrukiem dla firm?

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ jest to kwestia złożona. Inaczej bowiem rozpatrywane są zamówienia indywidualnie, a inaczej – hurtowe. 

Na ostateczną cenę jednej koszulki wpływa:

  • wielkość zamówienia – im więcej sztuk firma zamawia, tym lepszy rabat może wynegocjować, 
  • zastosowana technika druku – są metody bardziej opłacalne przy dużych nakładach oraz takie, które nie mają większego wpływu na koszt,
  • jakość koszulek – jeśli będą to T-shirty o dużej gramaturze, wówczas jednostkowy koszt będzie wyższy.

Jeśli interesują Cię koszulki firmowe, warto wysłać zapytanie dotyczące wyceny. Pracownik dokona kalkulacji i oszacuje orientacyjne koszty – z uwzględnieniem rabatu. 

Czytaj również:  Polacy mocno podzieleni w kwestii wysyłania przez galerie handlowe reklam na telefony