Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

W jakim stopniu Polacy wspierają się technologiami cyfrowymi w trakcie podejmowania decyzji zakupowych? Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte podczas sześciu na dziesięć wizyt w sklepie stacjonarnym klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne. Jest to tzw. wskaźnik wpływu cyfrowego, który w Polsce kształtuje się na poziomie 60 proc. To jeden z głównych wniosków przeprowadzonego przez Deloitte badania dotyczącego przenikania się świata fizycznego oraz cyfrowego w obszarze konsumenckim. Wnioski z raportu „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” zostaną zaprezentowane podczas XI Poland & CEE Retail Summit, który odbędzie się 3-4 kwietnia w Warszawie. Deloitte jest Partnerem tego wydarzenia.

Narzędzia cyfrowe na trwałe zmieniły codzienne życie, również sposób podejmowania decyzji przez konsumentów, stając się jednym z podstawowych punktów styku na ścieżce zakupowej. – Rozdzielanie sfery cyfrowej od fizycznej przestaje dzisiaj mieć sens i może przynieść gorsze wyniki firmom. Postanowiliśmy zmierzyć jak silnie przenikają się te dwa światy dla polskiego konsumenta. Nasze badanie pokazało, że urządzenia cyfrowe towarzyszą konsumentom w 6 na 10 wizyt zakupowych, co mierzy stworzony przez Deloitte wskaźnik wpływu cyfrowego – tzw. Digital Influence Factor, który w Polsce wynosi 60 proc. – mówi Michał Pieprzny, Lider zespołu ds. sektora dóbr konsumenckich, Partner w Dziale Konsultingu Deloitte.

Główne wnioski z badania polskich konsumentów zostaną zaprezentowane podczas XI Poland & CEE Retail Summit. Jest to najważniejsze i najbardziej reprezentatywne spotkanie polskiej branży handlu i FMCG. Każdego roku gromadzi ponad tysiąc uczestników największych firm działających na polskim rynku. – Forum stało się miejscem integrującym wszystkich najważniejszych graczy z tego sektora. Uznaliśmy, że wyniki naszego badania będą interesujące dla właśnie tego gremium odbiorców, których sukces komercyjny zależy coraz bardziej od sprawnego wykorzystywania technologii i urządzeń cyfrowych w kontakcie z klientem – mówi Michał Pieprzny.

Panele z udziałem Deloitte podczas Poland & CEE Retail Summit

3 kwietnia, godz. 9:30 – 9:50, Michał Pieprzny, Partner Deloitte, Lider zespołu ds. sektora dóbr konsumenckich – „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019”.

4 kwietnia, godz. 10:35 – 11:15, Irena Pichola, Partner Deloitte, dyskusja: Zrównoważony rozwój w nowoczesnym biznesie.

Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane dla konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Polecane

Wiadomości

BCC: Wielka Gala Liderów Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się...

IV Kongres ESG: Zielony Ład trzeba pozbawić biurokratycznego bezładu

Odbiurokratyzowanie procesu stanowienia dyrektyw, uczynienie ich przyjaznymi przedsiębiorcom, uwzględnienie...

Jak wypromować na rynku nowy napój?

Promocja nowych produktów stanowi jedno z największych wyzwań każdego...

Team building nad Bałtykiem – sale konferencyjne w Świnoujściu

W dzisiejszych czasach efektywna praca zespołowa i zaangażowanie pracowników...

Obsługa eventów przez firmę zewnętrzną – dlaczego warto?

Niezależnie od tego, czy chodzi o konferencję, szkolenie, czy...

Ile kosztuje stoisko targowe – kluczowe czynniki i koszty

Na pewnym etapie rozwoju działalności niezwykle ważny staje się...
Coś dla Ciebie

Wybrane kategorie