20.1 C
Warszawa
środa, 29 czerwca, 2022

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

biuro tłumaczeń 123tlumacz
Tagi Michał Pieprzny

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Michał Pieprzny

Michał Pieprzny, Country Leader w SAS Polska

Michał Pieprzny na czele polskiego oddziału SAS Institute

Nowy Country Leader będzie odpowiedzialny za rozwój strategii firmy, sprzedaż oprogramowania i usług oraz wsparcie klientów we wszystkich obszarach współpracy. Michał Pieprzny objął stanowisko Country Leadera w SAS Institute Polska. Będzie wspierał rozwój firmy i...
koronawirus COVID-19

Polacy coraz mniej boją się koronawirusa

Z coraz mniejszymi obawami Polacy mierzą się z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2. O 6 pp. spadł opracowany przez firmę doradczą Deloitte indeks niepokoju konsumentów związany z COVID-19 i jak wynika z najnowszej edycji badania Global...
galeria sklep

Zmiana zachowań klientów będzie duża

Po ponownym otwarciu niespożywczych sklepów stacjonarnych ich właściciele muszą się zmierzyć ze zmianami w zachowaniu i nawykach konsumentów, jakie zaszły na skutek ograniczeń wprowadzonych w związku z pandemią COVID-19. Nie chodzi tylko o zwiększone...
kwarantanna galeria handel sklep

Klienci sklepów rewidują priorytety. Cena walczy o uwagę z bezpieczeństwem

Otwarcie po wielotygodniowej przerwie niespożywczych sklepów detalicznych to sytuacja, z którą sprzedawcy nigdy wcześniej nie musieli się mierzyć. Tym trudniejsza, że podczas pandemii poważnej rewizji uległy preferencje klientów. Ci większą uwagę niż wcześniej mogą...
handel sklep koronawirus

Obecny kryzys gospodarczy wymusi zamykanie nierentownych placówek handlowych oraz konsolidację rynku

Branża dóbr konsumenckich, w tym branża detaliczna jest jednym z tych sektorów, które w bardzo widoczny sposób zostały dotknięte epidemią koronawirusa SARS-CoV-2. I to na wielu polach. Zagrożeniem dla tego sektora jest brak płynności,...
święty mikołaj

Z roku na rok Mikołaj coraz bardziej hojny. Polska rodzina przeznaczy na święta średnio...

Boże Narodzenie to szczególny okres również dla handlu. Czy w tym roku Polacy będą kierować się chłodną kalkulacją, czy też poddadzą się świątecznej gorączce zakupów? Jak pokazuje dwudziesta druga edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne...
marketing

Ewolucja, a nie rewolucja – zmiana roli działów marketingu w erze transformacji cyfrowej

Nieustannie rozwijające się technologie oraz rosnące i zmieniające się preferencje konsumentów sprawiają, że biznes funkcjonuje dziś w „erze klienta”. Wpływa to na zmianę roli działów i dyrektorów marketingu. Jak wynika z polskiego badania „CMO...
plecak szkoła

Pierwszy szkolny dzwonek to ważny moment dla sklepów tradycyjnych i internetowych

W tym roku polska rodzina przeznaczy na wyprawkę szkolną średnio 1 718 zł. Ponad dwie trzecie tej sumy pochłoną ubrania, buty oraz przybory szkolne. Jak wynika z raportu „Wyprawka szkolna 2019” przygotowanego przez firmę...
wyprawka szkolna

Polska rodzina wyda na wyprawkę szkolną ponad 1700 zł

– Początek września wiąże się niewątpliwie nie tylko z zakończeniem wakacji, ale także z wydatkami na wyprawkę szkolną. W tym roku polska rodzina przeznaczy na nią średnio 1 718 zł. Ponad dwie trzecie tej...
luksus gucci reklama

Luksus się sprzedaje – ponad trzy czwarte producentów dóbr luksusowych zwiększyło swoją sprzedaż

Branża dóbr luksusowych nie ma powodu do narzekań. Wyniki sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym (zakończonym najpóźniej 30 czerwca 2018 roku) 247 mld dolarów, o blisko 11...
sklep koszyk zakupy supermarket

Deloitte: Handel 4.0 zwiększa lojalność klientów

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ...
Europejski Kongres Gospodarczy

Deloitte na XI Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach

Po niemal 10 latach koncentrowania się firm na transformacji cyfrowej, 84 proc. liderów biznesowych i HR-owych deklaruje, że by zwiększyć produktywność przedsiębiorstwa muszą przemyśleć swoje relacje z pracownikami. Jak wynika z badania firmy doradczej...
e-commerce

Zakupy ze smartfonem w ręku

Coraz częściej mówi się o wpływie technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków, zarówno w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i tych internetowych. Obecnie trudno postawić wyraźną granicę oddzielającą te dwa światy. Raport firmy...
Deloitte

Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019

W jakim stopniu Polacy wspierają się technologiami cyfrowymi w trakcie podejmowania decyzji zakupowych? Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte podczas sześciu na dziesięć wizyt w sklepie stacjonarnym klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne. Jest to tzw. wskaźnik wpływu cyfrowego,...
sklep kolejka

Po rekordowym roku sieci handlowe z niepokojem patrzą w przyszłość

W ostatnim roku obrotowym przychody 250 największych detalistów na świecie wzrosły o blisko 6 proc. Niezagrożoną pozycję lidera zachował Walmart, a jego wzrost w przychodach ze sprzedaży detalicznej wyniósł 3 proc. W Polsce bezkonkurencyjny...
ekologia przemysł fot Stena Recycling

Przemysł 4.0 potrzebuje liderów z nowymi kompetencjami

Czwarta Rewolucja Przemysłowa przestaje być tylko medialnym sloganem, a zarządy firm na całym świecie zaczynają dostrzegać, że zmiany w sposobie funkcjonowania biznesu są nieodwracalne. Przez ostatni rok ich ocena zasobów niezbędnych do przygotowania się...
fabryka roboty

Przemysł 4.0 będzie miał rewolucyjny wpływ na strategie biznesowe firm

Przemysł 4.0 to już nie przyszłość, ale rzeczywistość wielu firm na całym świecie. Dotyczy to również Polski. Aż 94 proc. menedżerów, którzy wzięli udział w globalnym badaniu firmy doradczej Deloitte, wskazuje, że transformacja cyfrowa...
Marcin Pilarski, CCO PAYBACK Polska

Nowy CCO PAYBACK Polska

Marcin Pilarski objął stanowisko Chief Commercial Officer największego w Polsce programu angażowania klientów. Wkraczając w nową erę angażowania klientów oraz planując pozyskanie kilku milionów nowych użytkowników w związku z przystąpieniem do Programu kolejnych partnerów, kierownictwo...
programistka informatyk

Lubi więc kupuje. Cała prawda o millennialsach

Millennials aby kupić, musi najpierw polubić dany produkt lub usługę – to główny wniosek z raportu NAJPIERW POKOCHAJĄ, POTEM KUPIĄ. Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych millennialsów? opracowanego przez firmę PAYBACK we współpracy z...

GORĄCY TEMAT

kryzys

Skąd wzięła się tak wysoka inflacja w Polsce i jak sobie...

Głównym źródłem ponadprzeciętnie wysokiej inflacji w Polsce jest złożenie ekspansywnej polityki fiskalnej i monetarnej oraz innych decyzji polityki publicznej, podejmowanych w sytuacji, gdy...

Jaki będzie wzrost gospodarczy w Polsce w 2022 roku?

Sytuacja gospodarcza jest obecnie bardzo skomplikowana. Wprawdzie w pierwszym kwartale 2022 roku wzrost gospodarczy w Polsce wyniósł w okolicach 8%, jednak nie będzie to trend długotrwały...
Piotr Juszczyk inFakt

Przedsiębiorcy zapłacą mniejszy podatek już za czerwiec

Nowelizacja przepisów Polskiego Ładu wchodzi w życie 1 lipca 2022 roku. Jednak część przepisów będzie obowiązywała z datą wsteczną - od 1 stycznia bieżącego...
serwer

Deloitte: Prędkość połączenia przestaje być jedynym wyznacznikiem atrakcyjności usług dostępu do...

Użytkownicy coraz częściej oczekują usług szerokopasmowego dostępu do sieci o lepszej jakości i większej stabilności połączenia, podczas gdy prędkość transferu schodzi na drugi plan –...

Case Elona Muska, czyli kilka słów o tym, jak wdrażać nowy...

Ostatnia wypowiedź Elona Muska, w której odniósł się negatywnie do modelu pracy zdalnej i wystosował wobec swoich pracowników żądanie, by pracowali z biura w...