Kubek termiczny z nadrukiem, czyli pomysł na praktyczny gadżet promujący Twoją firmę

0
biuro pracownik

Szukasz pomysłu na zwiększanie świadomości marki? Postaw na gadżety reklamowe – to nadal skuteczna forma promocji, dzięki której zbudujesz pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i sprawisz, że na długo zapadnie w pamięci. Dobrym pomysłem są między innymi kubki termiczne z nadrukiem. Sprawdź dlaczego.

Na rynku dostępnych jest wiele gadżetów reklamowych, za pomocą których można osiągać założone cele marketingowe. Prawda jest jednak taka, że wiele z takich akcesoriów jest mało przydatnych – z punktu widzenia potencjalnych klientów. Zupełnie inaczej jest w przypadku kubków podróżnych – kubek termiczny z napisem reklamowym sprawdza się w każdej sytuacji. Jest na tyle praktyczny, że będzie z niego korzystało wiele osób. No bo któż nie lubi napić się ciepłej kawy lub herbaty w drodze do pracy czy podczas podróży? 

Kubki termiczne z logo firmy – dlaczego warto?

Istnieje wiele powodów, dla których warto zainwestować w kubek termiczny z własnym logo. Wśród głównych korzyści wymienić można między innymi:

  • budowanie świadomości marki – wręczane kubki termiczne z nadrukiem informują o istnieniu firmy,
  • budowanie pozytywnych skojarzeń – dzięki temu klient znacznie chętniej i częściej będzie korzystał z usług,
  • zwiększanie lojalności klientów – to także przełoży się na częstsze korzystanie z usług właśnie tego przedsiębiorstwa. 

– Kubek termiczny z własnym logo to świetny sposób na skuteczną promocję przedsiębiorstwa – niezależnie od branży. Jest to niezwykle praktyczny gadżet, z którego każdego dnia może korzystać wielu klientów – wyjaśnia przedstawiciel sklepu OpenGift.pl oferującego m.in. kubki termiczne z nadrukiem. 

Ile kosztuje kubek termiczny z własnym logo?

Zastanawiasz się, jaki będzie koszt jednostkowy kubka termicznego z własnym logo? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ wiele zależy przede wszystkim od wielkości składanego zamówienia. Im więcej kubków termicznych z logo firmy zamówisz, tym na większe upusty cenowe można liczyć.

Jeśli chodzi o koszt, niemałe znaczenie ma również wykonanie kubka. Najprostsze modele to wydatek rzędu zaledwie kilkunastu złotych. Natomiast kubek termiczny z własnym logo z izolacją próżniową  może kosztować ponad 100 zł.

Tani czy drogi kubek termiczny z logo?

Nie wiesz, czy lepiej zainwestować w tanie kubki czy może droższe modele? Trudno o jednoznaczną odpowiedź, dlatego warto zadać sobie kilka pytań:

  • do jakiej grupy odbiorców chcesz trafić? 
  • jaki budżet chcesz przeznaczyć na działania promocyjne? 

Jeżeli odbiorcami są przede wszystkim klienci premium, lepiej zainwestować w droższe gadżety. Dadzą one namiastkę luksusu, dzięki czemu firma znacznie lepiej zapadnie w pamięci. Takie akcesoria sprawią również, że klient chętniej będzie po nie sięgał, co pomoże w utrwaleniu pozytywnego wizerunku poprzez przyjemne skojarzenia.

Zamów kubek termiczny z napisem bez wychodzenia z biura

Kubki termiczne z własnym logo możesz zamówić w lokalnej drukarni. Jeśli jednak cenisz swój czas, złóż zamówienie online. Kubki zaprojektujesz bez wychodzenia z biura, a cały proces zajmie zaledwie kilkanaście minut. 

Co musisz zrobić?

  • Wybierz interesujący Cię gadżet.
  • Wpisz liczbę produktów.
  • Wybierz miejsce znakowania.
  • Wybierz rodzaj znakowania. 
  • Dodaj produkt do koszyka. 
  • Załaduj plik z projektem.
  • Złóż zamówienie. 

Po dokonaniu płatności, Twoje zamówienie będzie realizowane. 

Czytaj również:  Jak szukać pomysłu na komunikację lokalnych firm w mediach społecznościowych?