Ostatnie miejsca na National Sales Congress. Wydarzenie już 13 września na PGE Narodowym w Warszawie

0

Już niewiele ponad miesiąc dzieli nas od największego wydarzenia sprzedażowego w Polsce. Pozostały ostatnie bilety – zarówno na ścieżkę kongresu sprzedażowego jak i ścieżkę managerską. Co wyróżnia National Sales Congress spośród innych wydarzeń?NSC – ostatnie miejsca

1) Agenda poruszająca najważniejsze tematy dotyczące procesu sprzedaży i zarządzania. Dwie ścieżki – dla działów handlowych i dla managerów. Wśród nich odpowiedzi m.in. na poniższe pytania:

– „Dlaczego niektórzy handlowcy mają skuteczność przeprowadzonych transakcji na poziomie 70-80% a nawet 90%, a inni zaledwie na poziomie 10-20%?”

– „Jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu?”

– „Jak łatwiej generować leady i co konkretnie zrobić, by potencjalni klienci chętnie otwierali oferty?”

– „Jak zdiagnozować rolę i siłę oddziaływania poszczególnych osób w organizacji klienta (mapa Klienta), co pozwoli na dostosowanie języka korzyści oddziałującego na daną osobę”

– „Co robić, kiedy jesteśmy słyszmy, że „produktu nie da się sprzedać”?

– „W jaki sposób budować strategie marki i jaką rolę ma do spełnienia w tym procesie lider”

– „Jak dokładnie zaplanować sprzedaż?

Agenda Kongresu sprzedażowego: www.nationalsales.pl/kongres-sprzedazowy

Agenda Kongresu Managerów: www.nationalsales.pl/kongres-managerow

2) Prelegenci – praktycy sprzedaży, posiadający ponad 20 letnie doświadczenie. Jednego dnia, na dwóch scenach (sprzedażowej i managerskiej) wystąpią:

Jacek Walkiewicz – niezaprzeczalny autorytet w kategorii motywacji, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Z wykształcenia psycholog, autor znakomitych książek.

Wojciech Herra – psycholog, specjalista psychologii mistrzostwa, chodzący ambasador sprzedaży w oparciu o budowanie wartości

Jakub Cyran – nagradzany prelegent i przedsiębiorca z ogromnym praktycznym doświadczeniem, praktyk sprzedaży

Nikolay Kirov – wykładowca na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators”, praktyk z zapleczem naukowym

Andrzej Cichocki – efektywny manager budujący swoją skuteczność od ponad 27 lat dzięki świadomym decyzjom i konsekwencji

Czytaj również:  SSK S.A. - wyniki za III kw. 2018 r.

Michał Leszek – twórca najbardziej wyrazistej marki na rynku elektroniki – Kruger&Matz

Marcin Grela – headhunter pracowników działu sprzedaży, a także doświadczony handlowiec i manager sprzedaży, twórca społeczności handlowców

Agnieszka Grostal – od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych. Doświadczenie zawodowe budowała m.in. jako dyrektor sprzedaży Citibanku

Mateusz Grzesiak – wykładowca, przedsiębiorca i konsultant biznesu. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu.

Ewa Błaszczak – mentor liderów i zespołów, zarządzanie to jej chleb powszedni – przez lata przygotowywała programy rozwojowe dla około 5.000 liderów rocznie

Andrzej Borczyk – Dyrektor Personalny w randze Członka Zarządu w Grupie Żywiec S.A. Przez ponad 20 lat pracował w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE, m.in. Mars, Microsoft.

Małgorzata Warda – swoje doświadczenie zawodowe budowała m.in. na sprzedaży marek Tefal, Krups, Rowenta, Moulinex, Nespresso, Nescafé Dolce Gusto, czy Topshop

Jacek Chmielecki – przez ostatnie 20 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych i jednych z najbardziej innowacyjnych firm na świecie z branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google, Juniper pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej

Martin Lewandowski – przedsiębiorca, właściciel federacji KSW, współtwórca polskiego MMA

3) Networking biznesowy moderowany przez Grzegorza Turniaka i jego Akademię Rekomendacji. Możliwość nawiązania relacji nie tylko pomiędzy uczestnikami – często osobami decyzyjnymi i managerami wielkich brandów, ale także możliwość rozmów z prelegentami

4) Certyfikaty uczestnictwa – potwierdzające udział w Kongresie sprzedażowym i Kongresie Managerów, którego partnerem merytorycznym jest Koźmiński Executive Business School

Jeden dzień – wiele możliwości dla Ciebie i Twojej firmy. Pozostały ostatnie miejsca. Sprzedaż biletów na stronie: www.nationalsales.pl/kup-bilet/