13.8 C
Warsaw
sobota, Maj 25, 2019
Tagi Mateusz Grzesiak

Tag: Mateusz Grzesiak

NSC – ostatnie miejscavideo

Ostatnie miejsca na National Sales Congress. Wydarzenie już 13 września na PGE Narodowym w...

Już niewiele ponad miesiąc dzieli nas od największego wydarzenia sprzedażowego w Polsce. Pozostały ostatnie bilety – zarówno na ścieżkę kongresu sprzedażowego jak i ścieżkę managerską. Co wyróżnia National Sales Congress spośród innych wydarzeń? 1) Agenda...
konferencja

Udział w evencie sprzedażowym – czy warto poświęcić na to czas?

Każdy z nas pracuje w określonej branży. Zajmujemy poszczególne stanowiska i odgrywamy poszczególne role w naszych organizacjach. Każdorazowo staramy się też być specjalistami, wręcz ekspertami w swojej dziedzinie i dawać z siebie jak najwięcej....
National Sales Congres

National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży

Biznes i sport to dziedziny, które przenikają się w życiu codziennym. Odpowiednia technika, nastawienie, determinacja wpływają na efekt końcowy. Chęć zwycięstwa, dyscyplina, wytrwałość, umiejętność podnoszenia się po porażkach i wyciąganie z nich nauki, odpowiednie nastawienie...
Milenialsi zmieniają rynek pracy. Od bezpośrednich przełożonych oczekują cech lidera i możliwości rozwoju

Milenialsi zmieniają rynek pracy. Od bezpośrednich przełożonych oczekują cech lidera i możliwości rozwoju

Tylko 14 proc. firm ma sprecyzowaną strategię employer brandingową. By przyciągnąć pracowników, zwłaszcza milenialsów, trzeba jednak poznać ich potrzeby oraz dać im możliwości realizacji i poczucia wpływu na rozwój firmy. Młode pokolenie chce za szefa partnera,...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

Dr M. Grzesiak: Pracodawcy powinni postawić na budowanie relacji z pracownikami. Podnosi to produktywność...

Świadomość potrzeb pracownika i zbudowanie z nim pełnej relacji to klucz do sukcesu firmy – przekonuje dr Mateusz Grzesiak, psycholog biznesu. Szczęście pracownika przekłada się na jego produktywność i kreatywność. Z badań wynika, że zadowolony pracownik jest...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

M. Grzesiak: Kompetencje miękkie coraz ważniejsze dla pracodawców. W Polsce brakuje edukacji w tym...

Osoby niemające kompetencji miękkich gorzej radzą sobie na rynku pracy. Brakuje im przede wszystkim łatwości i swobody podczas publicznych wystąpień oraz zdolności autoprezentacji. Umiejętności te kształtują się już we wczesnym dzieciństwie. W Polsce wciąż brakuje jednak...
Inspiratorzy Biznesu 2017 – relacja

Inspiratorzy Biznesu 2017 – relacja

Najlepsi menedżerowie zostali nagrodzeni przez agencję informacyjną Newseria. Nagroda Inspiratorzy Biznesu 2017 trafiła w ręce osób, które inspirują innych do tego, żeby iść w ich ślady, a także pokazują kierunki i możliwości rozwoju oraz jak nie poddawać się i nawet porażkę...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

Mateusz Grzesiak: własny biznes nie jest dla ludzi, którzy szukają w życiu wygody

Startując w biznesie, trzeba wybrać dziedzinę, którą się kocha – uważa konsultant i psycholog biznesu dr Mateusz Grzesiak. Dopiero na tej podstawie można opracować wizję firmy, którą się buduje, i właściwe plany strategiczne jego osiągnięcia. Warunkami powodzenia...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

M. Grzesiak: Doradztwo przenosi się do sieci. Internetowi eksperci mają ogromny wpływ na decyzje...

Rośnie popularność internetowych ekspertów. Działają oni przede wszystkim w mediach społecznościowych, a określani jako specjaliści mają duży wpływ na wybory internautów. Działalność cyfrowych ekspertów nie zawsze idzie w parze z kwalifikacjami i doświadczeniem. Jak zaznacza dr Mateusz Grzesiak, psycholog...
Hejt w internecie może dotyczyć nie tylko osób, lecz także firm. Dla niektórych marek to sposób na walkę z konkurencją

Hejt w internecie może dotyczyć nie tylko osób, lecz także firm. Dla niektórych marek...

Internetowa mowa nienawiści to problem nie tylko społeczny, lecz także biznesowy. Coraz więcej firm mierzy się z kryzysami wizerunkowymi, które wywołują negatywne komentarze w sieci, oszczerstwa konkurencji albo opinie niezadowolonych, byłych pracowników. Utrata wirtualnej reputacji może wywołać...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

Mateusz Grzesiak: Polskie firmy niegotowe na rezygnację z hierarchii pracowników. Zaufanie i zmiana pokoleniowa...

W firmie zarządzanej w modelu turkusowym nie ma kierowników ani dyrektorów, sztywnej hierarchii ani rozmów oceniających. Pracownicy sami wyznaczają sobie zadania i cele, a potem rozliczają się z nich między sobą. Dzięki temu mają poczucie współodpowiedzialności, a firma...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

Mateusz Grzesiak: Pracodawcy niezadowoleni z kompetencji pracowników. Najczęstsze zarzuty to brak zdyscyplinowania i niska...

Na równi ze specjalistyczną wiedzą i znajomością języków obcych pracodawcy doceniają miękkie kompetencje, takie jak komunikatywność, zdolność do pracy w grupie czy odporność na stres. Dwie trzecie polskich firm wskazuje umiejętność samodzielnego motywowania się jako najbardziej...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

Mateusz Grzesiak: Większość fałszywych newsów służy reklamie albo polityce. Walczyć z dezinformacją powinny media...

Od czasu wyborów prezydenckich w USA postprawda i fake newsy stały się medialnie głośnym tematem, ale i narastającym problemem. Spreparowane informacje, rozpowszechniane głównie w mediach społecznościowych, służą zwykle zwiększeniu wpływów z reklam albo celom politycznym. Za walkę z dezinformacją...
Prawie 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych. Większość nie wie, że ma to wpływ na ich publiczny wizerunek

Prawie 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych. Większość nie wie, że ma...

Z danych agencji We Are Social wynika, że blisko 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych, spędzając na nich blisko dwie godziny dziennie. To szansa dla firm i marek, które za pomocą kanałów społecznościowych mogą pozyskiwać...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

M. Grzesiak: Firmy muszą się bardziej otworzyć na zmianę. Sprzedaż i zarządzanie mogą poprawić...

Firmy muszą się zmieniać, by móc utrzymać się na rynku. Ale konieczna jest otwartość właścicieli na zmiany – podkreśla Mateusz Grzesiak, uznany psycholog biznesu. Młodzi przedsiębiorcy chętnie korzystają z usług zewnętrznych doradców, którzy obiektywnie pomogą...
dr Mateusz Grzesiak, doradca biznesowy i psycholog

Podejrzliwość hamuje przedsiębiorczość w Polsce. Pomóc mogłaby zmiana mentalności

Polacy to jeden z najlepiej wykształconych narodów na świecie. W 2017 roku 50 proc. społeczeństwa będzie mieć tytuł magistra. Wykształcenie nie idzie jednak w parze z wiedzą. Większość z nas wątpi w dobre intencje innych, jest też przekonana o tym, że...

GORĄCY TEMAT

151623video

Raport ONZ przestrzega: Niszczenie zielonych płuc Ziemi nie odbędzie się bez...

Przez trzy lata na zlecenie ONZ powstawał raport o wymieraniu gatunków. Obejmował on pracę badawczą i analityczną, skupioną na działalności ludzi w epoce zwanej antropocenem,...
Jarosław Jędrzyński, analityk rynku nieruchomości, RynekPierwotny.pl

Nowela ustawy o KZN – długo oczekiwana, pytanie na ile skuteczna?

Proces legislacyjny nowelizacji ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości dobiega końca. Bez wątpienia jest to akt prawny o fundamentalnym znaczeniu nie tylko dla realizacji i...
Blockchain kryptowaluty bitcoin

Opodatkowanie transakcji wirtualnych PIT, CIT, VAT, ryczałt …

Transakcje wirtualne to nie tylko popularny ostatnio obrót kryptowalutami. Handel w sieci sięga znacznie dalej. Na przykład amatorzy gier komputerowych są w stanie zapłacić...
lody

Trendy konsumpcji lodów w Polsce i we Włoszech | Wyniki badania...

Polak konsumuje średnio 5,5 kilograma lodów w ciągu roku, Włoch – prawie trzy kilogramy więcej. Jemy je najczęściej w domu, a Włosi w lodziarniach...

Rosną inwestycje oraz zwiększa się skala działalności eksportowej

W I kwartale br. wskaźniki charakteryzujące kondycję finansową firm pogorszyły się, ale bardzo dobrze radziły sobie inwestycje. Coraz więcej firm „wchodziło" w działalność eksportową. Opublikowane...