Outdoorzy S.A. chcą wejść na rynek NewConnect

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie

Outdoorzy S.A., Spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, chce zadebiutować na przełomie 2 i 3 kw. 2016 r. na rynku NewConnect. Emitent zakończył już emisję akcji serii C, z której pozyskał łącznie 625 tys. zł.

Spółka działa w branży e-commerce i prowadzi działalność handlową obejmującą sprzedaż odzieży oraz sprzętu sportowo-turystycznego w formie sklepu internetowego outdoorzy.pl. Powstał on w 2008 r. i od tamtego czasu notuje coroczny wzrost przychodów ze sprzedaży. Outdoorzy S.A. z przeprowadzonej emisji akcji serii C pozyskali środki w wysokości 625 tys. zł, sprzedając 250 tys. szt. akcji po cenie emisyjnej wynoszącej 2,50 zł za akcję. Kapitał zostanie przeznaczony przez Emitenta na zwiększenie zapasów magazynowych, co pozwoli na wzrost obrotów oraz osiąganie wyższych rentowności.

„Pozyskane środki z emisji akcji chcemy przeznaczyć na zwiększenie naszego magazynu, co pozwoli na wzrost średniej ilości zamówień realizowanych przez sklep. Mamy także zamiar zintensyfikować działania marketingowe, głównie inwestując w reklamę internetową. Będziemy nadal poszerzali oferowany przez nas asortyment, m.in. o sprzęt rowerowy oraz artykuły związane z bieganiem. Wejście na rynek NewConnect otwiera Spółce dostęp do rynku kapitałowego oraz inwestorów, z których współudziałem zamierzamy zostać liderem w naszej branży.” – ocenia Paweł Miśkiewicz, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.

Outdoorzy S.A. posiada bardzo duże doświadczenie w handlu e-commerce oraz zespół, który jest w stanie skutecznie realizować założenia przyjętej strategii rozwoju Spółki. Wdrożony przez Emitenta system pracy jest przygotowany do obsłużenia większej liczby zleceń. Sklep internetowy outdoorzy.pl ma w swojej ofercie głównie takie produkty jak odzież, obuwie, akcesoria turystyczne i wspinaczkowe oraz artykuły związane ze sportami zimowymi. Jego klienci mogą znaleźć w jednym miejscu asortyment uznanych marek oraz uzyskać pomoc i doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu.

„Naszymi głównymi przewagami konkurencyjnymi są przede wszystkim szerokie kontakty z dostawcami oraz ogromna znajomość rynku. Posiadamy dużą wiarygodność finansową i umiejętność długoterminowego planowania, co w naszej branży jest niezwykle istotne. Spółka ma ściśle określone cele, które zamierza realizować po wejściu na alternatywny rynek, a nasza elastyczna struktura organizacyjna stwarza nam możliwości szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych. Jestem przekonany, że upublicznienie na rynku NewConnect pozwoli nam stale zwiększać przychody oraz nasz udział w rynku, co w długoterminowej perspektywie przełoży się także na wzrost zysków.” – dodaje Miśkiewicz.

Outdoorzy S.A. jest podmiotem, który powstał w 2013 r. z przekształcenia spółki cywilnej Outdoorzy Spółka Cywilna Paweł Miśkiewicz Łukasz Golonka. Głównymi Akcjonariuszami Spółki są ABS Investment S.A. oraz Robinson Europe S.A.