Systemy zabezpieczeń – solidne zabezpieczenie dla biur i nie tylko

0
Systemy zabezpieczeń – solidne zabezpieczenie dla biur i nie tylko

Jeśli posiadasz własne biuro i gromadzisz w nim ważne dokumenty, zawierające dane osobowe Twoich klientów, a także zatrudniasz pracowników, koniecznie zainwestuj w solidne systemy zabezpieczeń. To świetna ochrona przed włamaniem!

W każdym biurze znaleźć można bardzo wiele poufnych dokumentów, które powinny być bardzo dobrze chronione. Od kiedy w Polsce obowiązuje RODO, należy przykładać jeszcze większą uwagę do ochrony wszelkich pism i innych materiałów, takich jak faktury, akta osobowe, umowy czy kontrakty. Utrata lub skopiowanie tychże dokumentów może skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami – zarówno prawnymi, jak i finansowymi. Właśnie dlatego warto zabezpieczyć swoje biuro i wybrać odpowiednie systemy zabezpieczeń.

Systemy zabezpieczeń

Systemy zabezpieczeń a rodzaje zagrożeń

Systemy zabezpieczeń mogą być dopasowane do Twoich indywidualnych oczekiwań i potrzeb. Właśnie dlatego zanim zdecydujesz się na zakup konkretnego rozwiązania, zastanów się, na jakie zagrożenia może być narażone Twoje biuro. Na pewno na pierwszym miejscu weźmiesz pod uwagę włamanie i kradzież – bardzo dobrze. Jednak warto zabezpieczyć się także przed innymi niebezpieczeństwami. Mowa na przykład o pożarze czy zalaniu.

Zabezpiecz swoją dokumentację i nie martw się konsekwencjami

Wszelka dokumentacja Twojej firmy powinna być zabezpieczona w odpowiednim miejscu. W związku z wprowadzeniem Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych każdy właściciel firmy ma obowiązek przechowywać wszelkie ważne informacje w specjalnej szafie zamykanej na klucz. Oprócz tego warto zadbać także o rozwiązania, które dodatkowo ochronią dokumentację, np. w postaci archiwum. Ta opcja jest wykorzystywana w sytuacjach, gdy umów, faktur i akt jest naprawdę bardzo dużo. Najlepiej, by pomieszczenie to posiadało okna antywłamaniowe. Jeśli natomiast chodzi o zabezpieczenie drzwi, najlepszą opcją będzie system kontroli dostępu dostępny w sklepie Montersi.plhttps://www.montersi.pl/kontrola-dostepu. Polega to na tym, że każdy uprawniony pracownik posiada własny klucz, kartę czy też kod dostępu, dzięki któremu może otworzyć drzwi. System ten powinien rejestrować wejścia oraz wyjścia, a także identyfikować osobę, która zamierza dostać się do środka.

Czytaj również:  RODO zmienia podejście do bezpieczeństwa danych w Europie oraz zwiększa zaufanie klientów do firm

Montersi.pl

Monitoring, czyli świetne dopełnienie systemu zabezpieczeń

Kompletną ochronę w swoim archiwum możesz zyskać dzięki monitoringowi – https://www.montersi.pl/monitoring-ip. Warto w niego zainwestować, jeśli zależy Ci na 100% kontroli dokumentacji firmowej. Do tego celu najlepiej sprawdzą się kamery przemysłowe, które najlepiej zainstalować zarówno w pomieszczeniu, gdzie gromadzone są dokumenty, a także przy wejściu do niego.

Montersi.pl

Dobrym rozwiązaniem jest również wynajęcie obsługi monitoringu, która będzie na bieżąco kontrolowała obraz z kamer. Taka osoba wykonuje weryfikację wideo, a także obchód wideo. Dzięki temu Twoja dokumentacja będzie odpowiednio zabezpieczona przez całą dobę. Warto zainwestować w taką ochronę, ponieważ utrata ważnych dokumentów może prowadzić do poważnych konsekwencji i ogromnych strat finansowych.

Jeśli zastanawiasz się jaki wybrać system zabezpieczeń, zgłoś się do fachowców ze sklepu Montersi.pl

Montersi.pl