Już 10 kwietnia zapraszamy Was na kolejne spotkanie DIMAQ Voice. Jak zwykle organizatorzy gwarantują potężną dawkę marketingowej wiedzy przekazywanej przez najlepszych ekspertów z branży. Ponownie wydarzenie odbędzie się w Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy.

Tym razem zetkniemy się z aktualnymi i stale rozwijającymi się tematami – technologii VR i sztucznej inteligencji.

Agenda najbliższego spotkania:

16:45  Rejestracja

17:00  dla chętnych, prezentacja Czym jest DIMAQ? 

Prezentacje:

17:35 – 18:10 VR szansa czy zagrożenie – słów kilka o podróżowaniu bez wychodzenia z domu na podstawie przypadku “Polska 360”.

Technologia VR będzie niewątpliwie odgrywała coraz większą rolę w e-marketingu. W naszej prezentacji wyjaśnimy czym jest VR, co go odróżnia od AR i mixed reality, jakie są perspektywy jego rozwoju, a także pokażemy kilka ciekawych przykładów zastosowania VR w marketingu. Podzielimy się również case’m, który zrealizowałyśmy i postaramy się przybliżyć uczestnikom Dimaq Voice projekt „Polska 360” – innowacyjny nie tylko w kontekście pierwszej tego typu realizacji filmów promocyjnych w Polsce, ale również przez pryzmat wykorzystania w nim storytellingu. Wisienką na torcie będzie możliwość obejrzenia naszych filmów na goglach VR.

Poziom prezentacji dla początkujących.

Magdalena Budkiewicz, Polska Organizacja Turystyczna i Agnieszka Tomczyszyn, TplusT

18:20 – 19:20 My name is AI.

Sztuczna inteligencja to najważniejszy temat dotyczący naszej przyszłości. Dzięki tej prezentacji dowiecie się dlaczego tak jest. Postaram się też poukładać tę wiedzą w spójną kapsułę AI. Czym jest AI i jakie są jej rodzaje? Do czego jest wykorzystywana? Jak to będzie wyglądać w przyszłości?

Poziom prezentacji dla początkujących.

Łukasz Furdzik, Starcom

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2SKNcSe

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/2Hdz39e