Tomasz Habigier nowym Managerem Działu Operacji Agito.pl

Tomasz Habigier Agito.pl
Nowy Dział Operacji Agito.pl łączy Biuro Obsługi Klientów i Centrum Dystrybucji

Firma Agito.pl, wchodząca w skład grupy eMAG, powołała do życia Dział Operacji, łącząc dotychczasowe Biuro Obsługi Klientów oraz Centrum Dystrybucji. Szefem nowo powstałej jednostki został Tomasz Habigier, który dołączył do zespołu w ostatnich tygodniach. Dzięki połączeniu działów, firma będzie w stanie szybciej reagować na potrzeby klientów oraz partnerów, budując fundament do długoterminowego rozwoju.

Tomasz Habigier Agito
Nowy Dział Operacji Agito.pl łączy Biuro Obsługi Klientów i Centrum Dystrybucji

„Usprawnienie procesów operacyjnych, w tym obsługi klientów i zarządzania dostawami to obecnie nasz priorytet w myśl zasady ‘No customer left behind’. Bardzo cieszę się, że zajmie się tym tak doświadczony manager, jak Tomasz Habigier. Jego podstawową misją jest zbudowanie jeszcze bardziej pozytywnych doświadczeń klientów, związanych z całym procesem zakupowym, w tym także obsługą posprzedażową” – powiedział Remigiusz Chrzanowski, Dyrektor Zarządzający Agito.pl.

Do głównych zadań nowego Managera Działu Operacji należy przygotowanie skalowalnej struktury organizacyjnej, dzięki której możliwe będzie zapewnienie serwisu i obsługi klientów na najwyższym światowym poziomie, nawet przy zwielokrotnieniu skali biznesu. Habigier zajmie się również optymalizacją i uproszczeniem procesów zachodzących w firmie, w tym także polepszenie współpracy z partnerami oraz pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Agito.

Tomasz Habigier posiada wieloletnie doświadczenie w firmach takich jak Dell, Unisource Global Solutions czy Veritiv, gdzie rozwijał kluczowe kompetencje w obszarze organizacji i zarządzania procesami produkcyjnymi, magazynowymi oraz  logistycznymi. Jest także licencjonowanym trenerem stowarzyszenia REFA. W trakcie dotychczasowej kariery miał okazję zarządzać dużymi, ponad stuosobowymi zespołami, prowadził także projekty międzynarodowe oraz szkolenia optymalizacji procesów biznesowych.