W maju Polkomtel stanie się częścią Cyfrowego Polsatu. Firmy wprowadzają pierwszy łączony produkt

0

CEO Magazyn Polska

W tym półroczu ma zakończyć się proces połączenia Cyfrowego Polsatu z Polkomtelem, ale efekty współpracy są już widoczne dla klientów. Firmy wchodzą na rynek z ofertą łączoną usług telekomunikacyjnych, internetowych i telewizyjnych. W dłuższej perspektywie oferta poszerzy się o usługi bankowe i energię elektryczną. Strategia zakłada też wspólną sprzedaż produktów w salonach.

 Docelowo wyobrażamy sobie, że każdy punkt sprzedaży naszej grupy powinien oferować wszystkie produkty. To projekt na lata, nie da się go przeprowadzić w najbliższych miesiącach. Firmy muszą nawzajem poznać wszystkie produkty, musimy znaleźć odpowiednie lokalizacje i przeszkolić naszych pracowników. Takie postępowanie wymaga czasu – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjna Newseria Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

Prezes podkreśla, że połączenie jeszcze się nie dokonało. Trwa od listopada ubiegłego roku i powinno zakończyć się w maju.

 – Przed nami jeszcze rejestracja podwyższenia kapitału przez sąd, rejestracja prospektów w KNF, refinansowanie długu Cyfrowego Polsatu. Działamy krok po kroku i chcemy dotrzymać zaprezentowanego w listopadzie harmonogramu. Pamiętajmy, że to i tak błyskawiczna operacja, która ma się zakończyć jeszcze w pierwszym półroczu tego roku – komentuje szef Cyfrowego Polsatu.

Spółki ogłosiły również połączenie kluczowych działów.

 – Łączymy pięć obszarów kluczowych dla rozwoju biznesu – sprzedaż, marketing, obsługę klienta, utrzymanie klienta i IT, na których czele stanęły wybrane osoby z jednej lub drugiej organizacji. Rozpoczynamy proces integracji tak, aby w maksymalnie efektywny sposób obsłużyć jedną i drugą spółkę i uzyskać wartość dodaną dla naszych klientów – przekonuje Dominik Libicki.

Plus i Cyfrowy Polsat przygotowały dla klientów promocję SmartDOM, w ramach której za każdy dodatkowy abonament na internet mobilny, usługi telefoniczne lub telewizyjne będzie można uzyskać rabat.

 – Chcemy w ten sposób pokazać abonentom Plusa i Cyfrowego Polsatu, że warto mieć produkty naszej grupy, że warto się zastanowić, czy dzisiaj dowolny operator daje klientowi to, co my jesteśmy w stanie zaoferować w produkcie zintegrowanym, jakim jest SmartDOM, telewizja, internet i telefon – mówi prezes Cyfrowego Polsatu.

Czytaj również:  W polskim sektorze bankowym rozwija się nowa specjalizacja. Sprzedaż produktów zastąpiło zarządzanie kredytami hipotecznymi

Menedżer podkreśla, że już przedstawiono ofertę przyszłościową, w której obok tradycyjnych propozycji znajdą się energia elektryczna oraz usługi bankowe. To jednak nie koniec. Prezes nie ukrywa, że kolejne produkty i usługi już są planowane, i będą sukcesywnie dodawane.