ALSO Polska nowym dystrybutorem APC by Schneider Electric

0

Wraz z początkiem października 2017r. pełna gama rozwiązań APC by Schneider Electric znajdzie się w ofercie ALSO Polska – jednego z czołowych, europejskich dystrybutorów usług ICT dla biznesu. Nowa współpraca zwiększy dostępność rozwiązań APC na rynku, a także zapewni najwyższej jakości obsługę klientów i niezawodność dostaw.

Strategia działalności APC by Schneider Electric, lidera na rynku zasilania gwarantowanego i fizycznej infrastruktury IT, opiera się na obsłudze klientów na najwyższym poziomie. Chcąc jeszcze bardziej podnieść jakość oferowanych usług, APC rozpoczyna współpracę ze spółką ALSO Polska. – Odpowiednio rozbudowana baza zaufanych partnerów to podstawa naszej działalności. Dlatego z ogromną satysfakcją podejmujemy współpracę z firmą ALSO Polska. Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu najlepszych kompetencji na rynku, nasi klienci otrzymają wysokiej jakości wsparcie w doborze rozwiązań zasilania gwarantowanego i data center, ich implementacji oraz późniejszej obsługi. – mówi Małgorzata Kasperska, dyrektor IT Division w Schneider Electric

Zmiany w składzie dystrybutorów marki APC by Schneider Electric dokonywane są bardzo rzadko i wyłącznie wtedy, gdy należy poprawić skuteczność na rynku oraz jakość i niezawodność dostaw. Współpraca z Grupą ALSO poszerzy naszą bazę resellerów i klientów końcowych, a tym samym poprawi dostępność rozwiązań APC – mówi  Urszula Fijałkowska odpowiadająca za dystrybucję marki APC by Schneider Electric.

Partnerstwo firm pozwoli realizować koncepcję biznesową APC by Schneider Electric w sposób najbardziej optymalny – przedsiębiorstwa położą szczególny nacisk na dbałość o długotrwałe relacje biznesowe. Współpraca wzmocni też pozycję grupy ALSO na polskim rynku.  – Polska jest jednym z 15 krajów, który w ramach grupy ALSO oferuje produkty APC. Tak wiarygodna marka w ofercie pozwoli nam na kompleksową obsługę obecnych partnerów biznesowych, zwłaszcza tych zaopatrujących się w produkty serwerowe, sieciowe i storage. Umacniamy w ten sposób pozycję jako dystrybutora produktów profesjonalnych, dzięki czemu zdobędziemy zaufanie nowych klientów – komentuje Dominik Kaczmarek, Director Supply Services ALSO Polska.

Czytaj również:  Firmy walczą o pracowników. Benefity i możliwość rozwoju stają się równie ważne, co wysokość pensji