BLOOMGA S.A. producent gier przeglądarkowych zamierza debiutować na New Connect

gpw

Spółka BLOOMGA S.A. – zajmująca się produkcją gier przedlądarkowych ma w planach osiągnąć do 10 milionów EBITDA w 2018 roku. Zarząd Spółki przed IPO na New Connect zamierza w listopadzie br. złożyć wniosek do PARP w programie 4 Stock. Spółka realizuje obecnie przyjęty plan rozwoju i przygotowuje premierę strategiczno – ekonomicznej gry ISLANDOOM, najnowszej produkcji Spółki.

Zarząd BLOOMGA SA planuje zakończyć w listopadzie 2016 roku prace nad grą ISLANDOOM. To strategiczno – ekonomiczna gra przeglądarkowa; autorska produkcja firmy, której premiera ma odbyć się już w grudniu 2016. Po polskiej premierze gra trafi do sprzedaży w ponad 30 krajach, gdzie gry przeglądarkowe są popularne. Wg Spółki przychody z tej produkcji powinny być stabilne przez trzy, lub nawet cztery lata. Wiele wskazuje na to, że firma może być kolejnym polskim deweloperem gier, która zawalczy o światowy sukces. Wydawcą gry ISLANDOOM w Polsce będzie najprawdopodobniej uznana Firma notowana na warszawskiej Giełdzie, posiadająca kilka milionów użytkowników obecnych stale w Internecie. Jak informuje Spółka, rozmowy z polskim wydawcą są bardzo mocno zaawansowane.

„.. Od grudnia polsko i angielskojęzyczni gracze będą mogli rozwiązać ponad 100 zadań, przygotowanych dla nich w naszej produkcji pond nazwą ISLANDOOM. Nie udałoby się to bez naszego wspaniałego zespołu, który pokonał wiele barier i wykonał wyśmienitą pracę. – Nie jest to moja ocena, a jedynie opinie jakie otrzymuję od przyjaciół i jednocześnie liderów rynku wydawniczego gier – nie tylko z Polski ! Z  tym większym entuzjazmem czekamy na premierę ISLANDOOM i pokazanie perspektyw Spółki potencjalnym inwestorom na zaplanowanych na listopad rozmowach. Widzimy, że rynek dobrze odbiera spółki z sektora gier, a my mamy wyśmienity produkt i solidną strategię …”  twierdzi Prezes, Dawid Przygodzki.

ISLANDOOM to duża produkcja i Spółka chce ją pokazać na targach GamesCom w Niemczech, jakie odbędą się w sierpniu 2017 roku BLOOMGA. Jest to właściwe miejsce aby zdobyć nowych wydawców na rynki całego Świata i zbudować pozycję lidera w Polsce. Tym samym firma ma szansę dołączyć do znanych polskich marek produkujących gry nowej generacji. Wg Prezesa firmy sytuacja na rynku sprzyja planom rozwoju:

„…Obecnie oceniamy budżety aby z właściwą siłą zdobywać rosnący, światowy rynek. Niebawem planujemy spotkania i czaty z inwestorami aby omówić plany inwestycyjne Spółki i założenia sprzedaży na lata 2017 i  2018, a te wyglądają bardzo, bardzo dobrze. O wyśmienitych perspektywach sektora świadczą ostatnie wyceny z debiutów porównywalnych podmiotów i zainteresowanie inwestorów spółkami z branży gier. Chciałbym na targach GamesCom pokazać produkt dostępny w kilkunastu wersjach językowych z już ponad 200 zadaniami dla graczy. Teraz będziemy pracować nad tym, aby do Spółki udało się pozyskać inwestorów. Każda złotówka, czy ta zarobiona, czy od inwestorów będzie dobrze zagospodarowana na dalszy rozwój firmy. Po realizacji planu jakim jest IPO, BLOOMGA pokaże w pełni gotowy do pracy z kolejnymi wydawcami, wielojęzyczny produkt na Światowym poziomie. Dzięki tej produkcji, możemy stać się liderem polskiego sektora deweloperów gier przeglądarkowych i nie jest wykluczone, że zostaniemy zauważeniu na Świecie. Jestem nawet o tym przekonany …”

Dawid Przygodzki jest twórcą gry ISLANDOOM. Jednocześnie to jeden z akcjonariuszy i Prezes Firmy. Z rynkiem gier związany jest od 2006 roku i nie kryje, że zna go wyjątkowo dobrze. Współtworzy scenariusze i jest kreatorem, który właśnie spełnia swoje marzenia o prawie… globalnym biznesie. Spółka jest na etapie testów gry w wersji Beta – przed jej premierą. BLOOMGA SA powstała dzięki wsparciu inwestorów, Pani Doroty Denis – Brewczyńskiej i jej męża Piotra, następnie wykupiła przedsiębiorstwo Games Faktory jakie prowadził Dawid Przygodzki od 2010 roku. W Games Faktory obecny Prezes BLOOMGA SA stworzył pierwszą grę pod tytułem ISLANDERZ – poprzednika gry ISLANDOOM. Dzięki wykupowi istniejącego przedsiębiorstwa z posiadanym know-how Zarząd Spółki BLOOMGA zaoszczędził czas i ogromne pieniądze, a firma może już po niespełna dwóch latach kończyć nową produkcję.

„…Już na studiach miałem wizję założenia własnej firmy, która będzie produkować gry. Dopiąłem w końcu swego, założyłem swój biznes i wypuściłem na rynek grę strategiczno – ekonomiczną swego pomysłu „Islanderz”. Marzyłem jednak, by na jej bazie stworzyć grę znacznie lepszą, już na najwyższym, światowym poziomie. No i wtedy znalazłem inwestora do tego scenariusza. Tak powstała gra ISLANDOOM – w założonej w 2015 roku Spółce BLOOMGA SA. Teraz czas zrealizować kolejny etap rozwoju i pójść po pieniądze np. z Giełdy i mocno rozwinąć skrzydła.  – opowiada Przygodzki…”

Spółka obecnie finansuje się ze środków własnych, ale celem dla Zarządu jest znalezienie dodatkowych źródeł finansowania aby wypromować praktycznie gotową produkcję i sprawnie zrealizować ambitne plany rozwoju i osiągać duże zyski, gdyż dzięki niszy w jakiej pracuje BLOOMGA jest to możliwe. W planach firmy jest osiągnięcie nawet do 10 milionów EBITDA w 2018 roku, a to pokazuje jak bardzo rynek gier przeglądarkowych jest atrakcyjny. Jeśli Spółka pozyska niebawem kilka milionów złotych to takie plany są jak najbardziej realne. Środki własne oraz zakup przedsiębiorstwa Games Faktory pozwoliły stworzyć światowej klasy produkt, który ma już wielu zwolenników zdobytych w trakcie trwających beta testów.

Zdaniem Prezesa…  „można powiedzieć, że Spółka pokazała co potrafi, a zwiastun gry ISLANDOOM jest dostępny w sieci. Nadszedł czas na zaproszenie do Spółki inwestorów i przygotowanie firmy na ekspansję światową, aby powiedzieć konkurencji „sprawdzam”. Na poważnie rozważamy IPO jeszcze w tym roku. Są realne możliwości, aby złożyć wniosek do Giełdy w IVQ2016. Chcemy te plany omówić z inwestorami w najbliższym czasie. Aby odciążyć budżet firmy zamierzamy złożyć wniosek w PARP z poddziałania 3.1.5 i przygotować Spółkę do drogi na New Connect…”

BLOOMGA. SA zamierza zadebiutować jeszcze w 2016 roku, lub z początkiem 2017 roku – zależnie od zamknięcia formalności z Giełdą Papierów Wartościowych. Spółka chce od grudnia 2016 roku generować przychody z nowej gry ISLANDOOM, a następnie w 2017 roku zaprezentować grę na największych targach w Europie, aby w 2018 osiągnąć szczyt sprzedaży i pokazać nową grę.