17.8 C
Warszawa
środa, 24 czerwca, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Andrzej Nedoma

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Andrzej Nedoma

Rośnie zapotrzebowanie na wielojęzyczną dokumentację. Wykorzystanie nowych technologii pozwala firmom skrócić czas potrzebny na jej przygotowanie

Rośnie zapotrzebowanie na wielojęzyczną dokumentację. Wykorzystanie nowych technologii pozwala firmom skrócić czas potrzebny na...

0
Działalność międzynarodowa firm wymusza na nich, by wszelkie produkty i usługi miały dokumentację wielojęzyczną. Dziś dokumenty dostępne w więcej niż jednym języku stanowią zaledwie 0,01 proc. wszystkich treści tworzonych na świecie – wynika z danych firmy XTRF....

GORĄCY TEMAT

Łukasz Blichewicz – Senior Partner w ASSAY

Raport gospodarczy dot. COVID-19 – Łukasz Blichewicz, ASSAY

0
W historii epidemie zdarzały się często i zawsze miały znaczący, negatywny wpływ na gospodarkę. Obecny kryzys ekonomiczny jest jednak z kilku powodów wydarzeniem bezprecedensowym. Oparte...
Marcin Roszkowski, prezes Instytutu Jagiellońskiego

Koniec globalizacji? Nową rzeczywistość gospodarczą będą tworzyć egoizmy narodowe

0
Zaczynamy przyzwyczajać się do nowej normalności gospodarczej, ukształtowanej przez kryzys. Epidemia koronawirusa obnażyła słabe strony globalizacji. Gdy większość leków i substancji aktywnych, a także środków ochrony...
Łukasz Czucharski, ekspert Pracodawców RP

Pomoc antykryzysową dla firm trzeba zwolnić z podatku – apel Pracodawców...

0
Jedne instrumenty pomocowe są objęte podatkiem, inne nie, a nie ma żadnego powodu, by stosować wobec nich różne standardy – wynika z analizy Pracodawców...
Dr Sławomir Dudek - główny ekonomista Pracodawców RP

Czego brakuje w Sprawozdaniu z wykonania ustawy budżetowej za 2019 r.

0
Czas obala mity. Tak właśnie stało się z mitami na temat stanu finansów publicznych. Najpierw runął ten o rzekomo „zrównoważonym budżecie" w 2020. Teraz...

Ponad 90 proc. polskich firm wykorzystało nowoczesne technologie w trakcie pandemii

0
Pandemia koronawirusa zmusiła 70 proc. polskich firm do zwrócenia się w kierunku nowoczesnych form komunikacji z klientami, a 10 proc. dużych firm wdrożyło systemy...